Gå til innhold

Å skrive flørtende, oppmuntrende meldinger til andre enn kjæresten - ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte kjæresten min via et nettsted, ikke rent datingnettsted men noe lignende. Folk legger ut bilder, skriver tekster og status. Kan også legge ut små innlegg om hva du tenker på, gjør, hvordan du har det.

Kjæresten skriver ikke lenger til meg inne på nettstedet etter at vi har blitt et par. Vi står oppført som i et forhold der, så er ikke noe hemmelig.

Men, da han skulle vise meg noe på nettstedet på tlf sin for en stund siden, så jeg at det var flere meldinger der inne fra/til andre enn meg, også flere kvinner.

Bad han klikke seg inn på noen så jeg kunne se. En var f.eks. at han skrev en lang melding til en ung kvinne fordi hun sa hun gråt på vei hjem fra et eller annet event. Han skrev at hun var fantastisk og hadde sikkert masse indre styrke etc., hun kan greie å ha det bra, hun har et godt hode og skjønnhet etc. etc. Ble litt kvalm å lese det.

En annen hadde han skrevet melding til og beklaget at de ikke hadde møttes på lang tid, og skyldte på "sjalu partner". Kvalmt.

En annen igjen hadde han skrevet langt til om noe om rommet og mars, planeter, muligheter i fremtiden, stjernebilder. Til en rar dame som har "spanking" som interesse og legger ut idiotiske "noveller" det virker som  hun bare har oversatt fra noen historier på engelsk.

Atter en annen kvinne hadde han skrevet til og gitt råd om skulderskade, fordi hun hadde skrevet at hun hadde vært plaget med skulderen.

Og noen andre meldinger i samme stil.

Jeg har sendt noen meldinger til han på samme nettsted, men de besvarer han aldri. Sier han ikke har tid til å skrive meldinger der inne. Men, så så jeg jo at han har tatt seg tid til å skrive ekle, flørtende og oppmuntrende meldinger til andre.

Er ikke dette en form for utroskap? Hva skal man gjøre i en slik situasjon?

Anonymkode: b64e6...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det utroskap.

Men hva forventer du egentlig av mennesker på Fet?

What you see, is what you get.

Anonymkode: 24d32...13f

• Liker 7
Skrevet

Ble han ikke flau og stressa når du leste på det mens han var der ?😬

Anonymkode: adc0a...a17

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ble han ikke flau og stressa når du leste på det mens han var der ?😬

Nei, han mener det ikke var noe galt med de meldingene. Helt sykt.

Skrevet

Tror mangen hadde blitt rasende på han😅. Ser jo at noe av det er vennskapelig chatting. Men det tåler vel ikke dagens lys når han er i et forhold etter min mening da. Men forstår litt han og. gi beskjed at du ikke syns noe om det og syns han kan kutte ut chatting med andre damer😀

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En var f.eks. at han skrev en lang melding til en ung kvinne fordi hun sa hun gråt på vei hjem fra et eller annet event. Han skrev at hun var fantastisk og hadde sikkert masse indre styrke etc., hun kan greie å ha det bra, hun har et godt hode og skjønnhet etc. etc.

Dette hadde jeg blitt skikkelig flau over at mannen min skrev til noen. Han høres ut som en idiot.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En annen hadde han skrevet melding til og beklaget at de ikke hadde møttes på lang tid, og skyldte på "sjalu partner".

Her hadde jeg sett ut som et spørsmålstegn. Og spurt om hvorfor han var sammen med meg hvis han tenkte sånt om meg. Og så hadde jeg også lurt på om han syntes at det var greit om jeg skrev negative ting om han til tilfeldige menn jeg møtte på nett. Jeg hadde dessuten spurt om han mente at det var mest konstruktivt at jeg tok opp slike hjertesukk direkte med han eller om han foretrakk at jeg beklaget meg til enhver person jeg kom over, bare ikke han.

Typen din høres ut som en stut, TS. Du blir nødt til å avgjøre om dette er en person du skal investere mer energi på.

Endret av NymeriaRhoynar
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde sagt takk for meg hvis mannen min skrev til andre damer at jeg var for sjalu. 

Anonymkode: fd814...6d6

• Liker 5
Skrevet

Definitivt dumpegrunn.

Anonymkode: 13b14...17a

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte kjæresten min via et nettsted, ikke rent datingnettsted men noe lignende. Folk legger ut bilder, skriver tekster og status. Kan også legge ut små innlegg om hva du tenker på, gjør, hvordan du har det.

Hvilket nettsted er dette? Høres ut som Facebook utifra beskrivelsen din. 

Anonymkode: d43b7...98a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvilket nettsted er dette? Høres ut som Facebook utifra beskrivelsen din. 

Anonymkode: d43b7...98a

det er fetlife

Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (1 time siden):

Dette hadde jeg blitt skikkelig flau over at mannen min skrev til noen. Han høres ut som en idiot.

Ja, det var kvalmt synes jeg. Han skrev også til en annen, som hadde opplevd brudd med kjæresten og skrev om dette, at hun også hadde en indre styrke, at hun var en veldig flott kvinne og snart ville finne en bedre mann etc., han skrev hun var et nydelig menneske. Jeg føler meg ikke komfortabel med at han skryter så hemningsløst av andre kvinner slik.

NymeriaRhoynar skrev (1 time siden):

Her hadde jeg sett ut som et spørsmålstegn. Og spurt om hvorfor han var sammen med meg hvis han tenkte sånt om meg. Og så hadde jeg også lurt på om han syntes at det var greit om jeg skrev negative ting om han til tilfeldige menn jeg møtte på nett. Jeg hadde dessuten spurt om han mente at det var mest konstruktivt at jeg tok opp slike hjertesukk direkte med han eller om han foretrakk at jeg beklaget meg til enhver person jeg kom over, bare ikke han.

Typen din høres ut som en stut, TS. Du blir nødt til å avgjøre om dette er en person du skal investere mer energi på.

Det var sårende å se at han hadde skrevet det ja. Hun gratulerte han med forholdet (altså det han har med meg), og han skrev at joda, han hadde vært heldig å ha en partner gjennom korona, men beklaget at han ikke kunne møte henne fordi han har en sjalu partner....Jeg synes ikke man skal si negative ting om partneren sin til andre, sånt må man ta på tomannshånd mener jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det var kvalmt synes jeg. Han skrev også til en annen, som hadde opplevd brudd med kjæresten og skrev om dette, at hun også hadde en indre styrke, at hun var en veldig flott kvinne og snart ville finne en bedre mann etc., han skrev hun var et nydelig menneske. Jeg føler meg ikke komfortabel med at han skryter så hemningsløst av andre kvinner slik.

Det var sårende å se at han hadde skrevet det ja. Hun gratulerte han med forholdet (altså det han har med meg), og han skrev at joda, han hadde vært heldig å ha en partner gjennom korona, men beklaget at han ikke kunne møte henne fordi han har en sjalu partner....Jeg synes ikke man skal si negative ting om partneren sin til andre, sånt må man ta på tomannshånd mener jeg.

Dette er typisk utroskap tendens. 

Ja, ts, hva skal du gjøre nå?

Anonymkode: 13b14...17a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

det er fetlife

Ja, og det forstår man LETT ut av det du skriver om fyren, hvis man vet så mye som en tøddel om klientellet der inne.

Anonymkode: 24d32...13f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjæresten skriver ikke lenger til meg inne på nettstedet etter at vi har blitt et par. Vi står oppført som i et forhold der, så er ikke noe hemmelig.

Men, da han skulle vise meg noe på nettstedet på tlf sin for en stund siden, så jeg at det var flere meldinger der inne fra/til andre enn meg, også flere kvinner.

Bad han klikke seg inn på noen så jeg kunne se. En var f.eks. at han skrev en lang melding til en ung kvinne fordi hun sa hun gråt på vei hjem fra et eller annet event. Han skrev at hun var fantastisk og hadde sikkert masse indre styrke etc., hun kan greie å ha det bra, hun har et godt hode og skjønnhet etc. etc. Ble litt kvalm å lese det.

En annen hadde han skrevet melding til og beklaget at de ikke hadde møttes på lang tid, og skyldte på "sjalu partner". Kvalmt.

En annen igjen hadde han skrevet langt til om noe om rommet og mars, planeter, muligheter i fremtiden, stjernebilder. Til en rar dame som har "spanking" som interesse og legger ut idiotiske "noveller" det virker som  hun bare har oversatt fra noen historier på engelsk.

Atter en annen kvinne hadde han skrevet til og gitt råd om skulderskade, fordi hun hadde skrevet at hun hadde vært plaget med skulderen.

Og noen andre meldinger i samme stil.

Jeg har sendt noen meldinger til han på samme nettsted, men de besvarer han aldri. Sier han ikke har tid til å skrive meldinger der inne. Men, så så jeg jo at han har tatt seg tid til å skrive ekle, flørtende og oppmuntrende meldinger til andre.

Er ikke dette en form for utroskap? Hva skal man gjøre i en slik situasjon?

For en idiot. Dump. 

Anonymkode: 34fcd...635

• Liker 1
Skrevet

Hoofff.!!!! Jeg er dame selv men kjente meg igjen i hvordan kjæresten din er 😕 jeg har aldri sett det fra den andres synspunkt egentlig. Har tenkt at det er vennskapelig og at det er greit. Jeg er ikke like ekstrem som typen din MEN jeg har en tendens til å si til andre at de har indre styrke å er en kjekk eller sjarmerende person å ikke må gi opp osv 😂😂 skjønner nå hvor dumt det blir av meg når typen MIN leser dette. Jeg snur jo på dette du skriver da ,men ville egentlig bare takke deg fordi jeg nå skjønner at jeg selv har en tendens til å leve meg litt for mye inn i andres menneskers problemer/lidelser ect…MEN at jeg kan velge litt andre ord framover hvis jeg må ‘’trøste’’ eller oppmuntre noen av mennene der ute. Jeg blir rett og slett litt ‘’dumsnill’’ eller hva man skal kalle det. Sympati og empti er noe jeg kanskje har litt for mye av 😆 takk😀 typen min hadde sikkert vært veldig enig her..blir ikke å si noe til han men han kommer til å bli kjempe glad når han ser at jeg roer ned litt på ‘’dullinga’’ med andre ( av det motsatte kjønn ) fremover 😩👍

Anonymkode: f9eee...da4

• Liker 3
Skrevet

Hvis alle skulle vist chatloggen sin ville mange par blitt skilt. Møter han disse kvinnene derimot er det ikke ok. Min kjæreste og er chatter. Han har chattet med over 1000 damer minst. Så lenge han ikke ber de med ut eller sexter med dem så tåler jeg det. Var litt usikker i starten av forholdet, men bryr meg ikke nå. 

Anonymkode: 234f3...a53

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg reagerer på er det med sjalu partner. Resten reagerer jeg ikke på, virker som han har masse empati med andre og vil trøste?

Anonymkode: 441fd...63b

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 16.00):

Eneste jeg reagerer på er det med sjalu partner. Resten reagerer jeg ikke på, virker som han har masse empati med andre og vil trøste?

Anonymkode: 441fd...63b

Men hvorfor skriver han bare sånne ting til andre damer, ikke til meg som er kjæresten hans?

• Liker 1
Skrevet

Flørtende og oppmuntrende er to forskjellige ting, i min mening. Å skrive til noen som er i sorg eller psykisk eller fysisk syk er oppmuntring. Å skrive med hjerter, kyss og å skrive komplimenter på andres bilder kan bli unødvendig flørtete når man er i et forhold, synes jeg. Eksen og jeg var ikke helt enige der... 

Synes det var litt unødvendig å skrive om skjønnhet til jenta som gråt, han kunne jo fint skrevet noe støttende uten å fokusere på utseendet. Å bable om Mars og stjernebilder og sånt kan være rent sosialt, men at han nevner sjalu partner til en tredje er vel et tegn på at han skjønner at denne kommunikasjonen ikke er helt innafor...?

Anonymkode: 29348...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...