Gå til innhold

Sony Ericsson k750i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er denne telefonen? Gode/dårlige sider? Batterikapasitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Batteriet er veldig bra synes jeg da. hvis du bruker det fint. for å si det slik... ladd d helt ut de 3 første gangene så blir det bedre :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har hatt denne tlf ca 3 uker nå, og synes batterikapasiteten er helt elendig, for å si det mildt. Kamera kvaliteten er heller ikke noe å skryte av (jeg har en samsung E700 som jeg sammenligner med) Utover det er telefonen helt grei, men jeg ville nok aldri kjøpt denne selv. (Fått den gjennom jobben)

Skrevet

lilletroll, det du kan se på som skremmende er at dette er den telefonen med lengst batterikapasitet på markedet. Eller var iallefall for noen mnd. siden.. Det kan selvsagt være feil på batteriet, eller at du ikke har ladet den helt ut de 2-3 første gangene.

Skrevet

Kjøpte i går og den skulle stå i 12 timer, tok den ut i 7-tiden på morgenen i dag, og har bare sendt et par meldinger og ikke fått ringt med den (bruker en annen også), og allerede er batteriet på 70%.

Skrevet

68% nå, ikke sendt en eneste melding eller ringt. :roll:

Skrevet

Da er det noe feil med batteriet ditt. Jeg har k750i. Og jeg er storfornøyd. batteriet varer lenge, samt kamera ekke så verst ;)

Gjest happyending
Skrevet

Da er det nok feil på batteriet ja.. Men batterier bruker å bli bedre etter å ha blitt ladet opp noen ganger..

Men å sammenligne k750 med samsung e700, for så å si at samsung-telefonen har bedre kamera, det er tull... samsungtelefonen har vga-kamera, som tilsvarer ca 0,3 megapixler, mens k750 har 2 megapixler.. Hvis samsung-telefonen er bedre, så bør du sjekke innstillingene på k750, man kan jo stille på ganske mye rart der..

Skrevet

Jeg har hatt min en uke nå, og er kjempe fornøyd!

Har alltid sverget til Nokia, men jobben har nå gått over til Sony Ericsson, så jeg hadde ikke noe valg.

Men er som sagt veldig fornøyd med alt.

Skrevet

K750 er en greim mobil det. Den er litt treig dog. Har også merket på 7 av våre (jobb) at 5 av dem har mistet kontakten med batteried og vi har måttet styre fælt for å legge papir imellov telefonen og batteriet for å sikre kontakt.

Dette kan dog skyldes at vi tar batteriene inn/ut ca 20 ganger om dagen.

K750 er en helt standard mobil, ikke mye fix faxeri ....

Gjest lilletroll
Skrevet
Men å sammenligne k750 med samsung e700, for så å si at samsung-telefonen har bedre kamera, det er tull... samsungtelefonen har vga-kamera, som tilsvarer ca 0,3 megapixler,

Det er 1,0 megapixler på mitt samsungkamera, altså......

Skrevet

E700 har 0,3 megapixel kamera, ja!

Har du en annen Samsung kanskje?

Gjest lilletroll
Skrevet

Funksjoner

Innebygd kamera Ja

Oppløsning kamera 1152x864 (1 Megapixel)

Sakset fra sidene til Samsung..

Men det er en E720 jeg har, da, så da er det sikkert DER forskjellen ligger, for E700 er jo en gammel tlf...

Skrevet

En kamerat har hatt den siden i vår, har ikke hørt annet enn gnål hvor bra den er :)

Skrevet (endret)

Syns telefonen er bra.

Liker at kameraet har autofokus, for da er det faktisk vits i å ha det.

Videre har den svært bra batterikapasitet, og jeg kan bruke mp-3 spillern i noe jeg opplever som "lang tid" uten å ta knekken på batteriet -veldig fint-

Har litt problemer med at den er litt treg/henger seg litt opp innimellom, men foruten dette er jeg svært fornøyd.

Eneste jeg er svært misfornøyd med er øreproppene, som jeg sliter med å få til å sitte noe godt i ørene. Lyden er akkurat om på alle billige øretelefoner.

editert for å legge til at jeg tror ikke W800 koster noe særlig mer, og denne har medfølgende 512MB minnekort, som da evt må kjøpes i tillegg hos K750i, noe som iallfall utjevner prisen.

Endret av Linselus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...