Gå til innhold

Dyrs oppførsel

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

KATTEN MIN ER FORELSKET :hjertesmil:

Chefen (som da er en hann katt) er sååå forelsket i samboeren min.

(som da ikke er en katt) :)

At katta er homofil, det har vi jo skjønt ,da han overhode ikke er interisert i Trulte(jentepusen vår) når hun har løpetid. (til Trultes frustrasjon)

Chefen koser og koser med sambo, vasker han i ansiktet, han står til og med på skuldrene hans – holder hode til sambo fast, og vasker og vasker. :kline:

(sambo er renslig altså)

Når sambo kommer hjem fra jobb og setter seg i sofaen, ligger Chefen å ser på sambo hele tiden, og da mener jeg HELE tiden.

Når sambo ser tilbake, så mjauer han sånn rart, og koser,maler og stanger.

Når han tar på labbene til Chefen mens Chefen ligger i sofaen ved siden av , holder Chefen han i hånda.

Dvs. Han holder fast hånden hans med forpotene sine.

Vi kaller oss selv for mams og paps overfor kattene våre, og vær gang jeg sier til Chefen: ”hvor er paps?” løper han sånn rart omkring, og glaner rundt i luften, mjauer sånn rart og løper mot inngangsdøra!

Uansett hvor sambo går, dilter han etter - sitter gjerne forran do døra å venter på at han skal komme ut igjen osv...

....så, er det vanlig at en katt blir forelsket i eieren, ikke bare glad i, men forelsket? :hjertesmil:

Syntes det minner mer om en hunds oppførsel jeg da!

Han koser med meg og guttungen også da, og vi gir han masse oppmerksomhet, men han er ekstremt opptat av sambo!

Vi syntes det er veldig søtt og komisk da!

Har noen opplevd noe lignende?

KATTER ER RARE! :ler:

Endret av Miloine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

lo godt da jeg leste dette!

Han er nok homofil

Vi har en katt som også er "som en hund" Den aporterer.

Vær gang vi kaster en bestemt plastikkball, løper han som bare det etter for å hente den, så tar han den i munnen og leverer den forran bena våre!

Vær gang! enig med at katter er rare :ler:

Skrevet

vår katt aporterer den også! helt merkelig, men den har en spesiell leke den vil at vi skal kaste for han.Han kommer tilbake med den, og ser bedende på oss om vi ikke kan kaste den på nytt! :ler:

Gjest KATTEDAME
Skrevet

:) Tror nok at mange katter kan bli veldig begeistret for en av sine eiere.

Tror ikke katten er forelsket,- men veldig betatt når kjemien stemmer.

Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Hvis han er kastrert så er det ikke så rart han ikke bryr seg om Trulte. :ler:

Vi har flere katter som også kan virke som er forelsket i en av oss eller begge.

Tror dette mest skjer med katter som er innekatter, men også med vanlige gårdskatter som får gå ute det de vil.

Jeg var i et lag i går kveld og der var det snakk om en katt til en som var der,

som oppførte seg slik du beskriver, overfor den voksne sønnen i huset.

Den katten er også en hannkatt og han er ikke en gang kastrert.

Og den ene katten vi har tatt inn her hos oss (noen kastet han av her). :tristbla:

Siden han er huskatt og kastert så går han ut og inn som han vil.

Han er slik at han slikker både min mann og meg i håret. Spiller ingen rolle om vi er nyvasket eller ei.

Jeg tror det henger sammen med at vi snakker mye med kattene våre og at de er fullverdige familiemedlemmer.

Dette føler nok kattene.

Men jeg er enig med deg, det virker jo ut som de er forelsket, :hjerter_rundt:

og KATTER ER RARE! :enig_anim:

Skrevet

Kanskje hankatten eller hokatten er motsatt kjønn uten at dere vet?

Brodern satte katta på p-piller, var veldig feminin av seg den katten, helt til den ikke fikk p-piller mer, ble plutselig så grov i målet sitt, markerte over alt, og veldig hypen på hokatta. Den søte feminine hannkatten var en hokatt det :ler:

Skrevet
Kanskje hankatten eller hokatten er motsatt kjønn uten at dere vet?

Brodern satte katta på p-piller, var veldig feminin av seg den katten, helt til den ikke fikk p-piller mer, ble plutselig så grov i målet sitt, markerte over alt, og veldig hypen på hokatta. Den søte feminine hannkatten var en hokatt det :ler:

Sorry mack, den søte feminine hokatta var en hannkatt skulle det stå seff, plutselig var jo hokatta gravid med han(ho) :ler:

Gjest Syngende dyr
Skrevet

:ler::ler::ler: DYR ER RARE.

Et venneparr av oss har en hund som begynner å ”synge” når den hører en spesiell sang!

Kjempeartig! Enten så uler den fordi den ikke liker sangen, eller så uler den fordi den liker å høre sangen.

Noen flere som har eller kjenner til dyr som gjør dette?

:digge:

Skrevet

:ler: artig - har hørt om syngende hunder før, men tror ikke det er vanlig

Opdaget at Trulte (hunnkatten)ble helt fra seg av begeistring da tantebarnet mitt var på besøk og "spilte" på blokkfløyte!

Hun ble ikke redd altså, hun mjauet masse, og ville kose med fløyta og ta på den – ganske komisk

en annen mulighet er jo at hun ville at han skulle slutte da :ler: det ville ihvertfall vi andre som hørte på.

Er det vanlig at en katt synger etter blokkfløyte”piping” ? :klø:

Skrevet

Katta vår reagerer på ulike typer musikk - noe får han til å lytte, andre typer liker han ikke. Han liker faktisk tysk punk...

Vet om en hund som "synger" blues. Eieren er gatemusikant og når han spiller reagerer hunden på bestemte toner med å ule tilbake.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg hadde en dachshund som begynte å synge/ule når den hørte opera. Ganske morsomt å se, og den ga seg ikke før musikken sluttet. Den sang også med når jeg spilte fiolin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...