AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Jeg er ei jente på snart 20 år, å fant ut for par uker siden att jeg er gravid med faren til en kamerat av meg.. Veit ikke hvordan jeg skal ta dette, siden jeg bruker piller og har tatt de til samme tid hver dag siste 3mnd, men det viser seg at jeg er 5mnd på veg.. Hva hadde dere sagt til partene? Er skikkelig desperat her liksom.. Anonymkode: b790b...afa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Abort. Anonymkode: 98fd2...4d0 Les hovedinnlegget. Anonymkode: d5bc0...516 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Er faren hans singel eller sammen med moren hans? Litt lettere hvis han er singel. Du må nesten snakke med barnefar først, og så kanskje det er best at faren selv sier det til sønnen sin? Anonymkode: d5bc0...516 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er faren hans singel eller sammen med moren hans? Litt lettere hvis han er singel. Du må nesten snakke med barnefar først, og så kanskje det er best at faren selv sier det til sønnen sin? Anonymkode: d5bc0...516 Tenker det er lurest, men samtidig att jeg kanskje er med å sier det.. Men har heller ikke fått fortalt det til barnefar enda siden det ikke er så lenge siden jeg fant det ut. Foreldrene separerte seg halvt år-året før dette skjedde. Anonymkode: b790b...afa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tenker det er lurest, men samtidig att jeg kanskje er med å sier det.. Men har heller ikke fått fortalt det til barnefar enda siden det ikke er så lenge siden jeg fant det ut. Foreldrene separerte seg halvt år-året før dette skjedde. Anonymkode: b790b...afa Dere får snakke sammen om hvordan det er best å si det. Anonymkode: d5bc0...516 1
FruR Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Abort. Anonymkode: 98fd2...4d0 Du fikk med deg at hu er 5 måneder på vei ? Endret 18. august 2022 av FruR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå