Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat mottatt brev fra advokat som er helt på trynet, hvordan gi motparten størst mulig advokatregning? Så møkk lei denne plagsomme nabo som sender politi,  prest , kommuneleger, datatilsynet, tingrett og nå sist advokat bare for å plage og trakasere. 

Anonymkode: 4c00a...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg din egen advokat

Skrevet

Koble ut ringeklokken

Anonymkode: 4419d...78c

Skrevet

Det kan godt være at du synes naboen er plagsom, men har du gjort eller eventuelt ikke gjort noe som gjør at vedkommende føler at de må kontakte deg på dette viset?

Kanskje du er en plagsom nabo selv?

Anonymkode: 51c06...f9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan godt være at du synes naboen er plagsom, men har du gjort eller eventuelt ikke gjort noe som gjør at vedkommende føler at de må kontakte deg på dette viset?

Kanskje du er en plagsom nabo selv?

Helt tydlig syns naboen det 😉  handler om noe så ubetydelig som parkering og 5 cm.  Rart dem ikke kommer noen vei hos noen da og må prøve alle instanser. Venter bare på at advokaten finner de samme papirene som meg så tar det helt 110 % med ro. Bare slitsomt og aldri få fred🙂  

• Liker 1
Skrevet
Jaytee skrev (25 minutter siden):

Skaff deg din egen advokat

Føler jeg ikke trenger det sitter på papirene fra kartverket og kommunen så er sikker i min sak. Så spennende hva de får ut av dette annet enn en regning😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Helt tydlig syns naboen det 😉  handler om noe så ubetydelig som parkering og 5 cm.  Rart dem ikke kommer noen vei hos noen da og må prøve alle instanser. Venter bare på at advokaten finner de samme papirene som meg så tar det helt 110 % med ro. Bare slitsomt og aldri få fred🙂  

Men hva kan prest, kommunelege og Datatilsynet bidra med, tror de?

• Liker 7
Skrevet

Hvis det gjelder fast eiendom har muligens naboen din rettshjelp dekket av forsikringen :)

Anonymkode: d2b3c...29e

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men hva kan prest, kommunelege og Datatilsynet bidra med, tror de?

Lista er så lang over alt mulig galt med meg, barndommen min og psyken min så de prøver gi meg hjelp🤪 hele byen snakker om meg så alle vet jo alt om meg 😁 kommune legen skal vel legge meg inn datatilsynet ta ringeklokka mi og presten redde meg for syndene mine 🙈 noen som vet hva mer de kan sende til meg???  Setter nesa i sky og prøver alt jeg kan og overse de og alt de gjør🙈🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvis det gjelder fast eiendom har muligens naboen din rettshjelp dekket av forsikringen :)

Anonymkode: d2b3c...29e

Huff ikke rart forsikring er dyrt hvis de dekker dette tullet her🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lista er så lang over alt mulig galt med meg, barndommen min og psyken min så de prøver gi meg hjelp🤪 hele byen snakker om meg så alle vet jo alt om meg 😁 kommune legen skal vel legge meg inn datatilsynet ta ringeklokka mi og presten redde meg for syndene mine 🙈 noen som vet hva mer de kan sende til meg???  Setter nesa i sky og prøver alt jeg kan og overse de og alt de gjør🙈🙈 

Tja, du kan jo skrive brev tilbake til advokaten og stille spørsmål som vedkommende må svare på. Advokater tar seg godt betalt pr. påbegynte time. Husk å spare på spørsmålene, slik at du har innhold til mange brev.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan faktisk hende det er lurt å ta imot litt hjelp... 

Anonymkode: 64ea1...1a3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det kan faktisk hende det er lurt å ta imot litt hjelp... 

Hehe mot alt som er galt med meg mener du😂🙈🙈😱

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hehe mot alt som er galt med meg mener du😂🙈🙈😱

Jeg sier bare at det er greit å ta imot hjelp hvis man trenger det. Hvis du har hatt så mange instanser på besøk som du sier, så er det jo et ganske klart tegn på at det kan være noe ved deg som kan forbedres. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg sier bare at det er greit å ta imot hjelp hvis man trenger det. Hvis du har hatt så mange instanser på besøk som du sier, så er det jo et ganske klart tegn på at det kan være noe ved deg som kan forbedres. 

Det er jo det da om det er nabo eller jeg som sliter 😊 Ok jeg sliter med nabo😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er jo det da om det er nabo eller jeg som sliter 😊 Ok jeg sliter med nabo😂 

Men det er jo tydeligvis ikke bare nabo som har et problem med deg, da 😅 Også prest, datatilsynet, lensmann, kommunelege og advokat synes jo du er verdt å ta kontakt med. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Men det er jo tydeligvis ikke bare nabo som har et problem med deg, da 😅 Også prest, datatilsynet, lensmann, kommunelege og advokat synes jo du er verdt å ta kontakt med. 

Det er jo etter at nabo har ringt dem med historiene sine og de er pliktige til og undersøke, etter at de tok kontakt og jeg snakket med dem hørte jeg aldri fra dem igjen.😎 

Kan fortelle deg eventyr om deg selv jeg å blir ikke mer sant fordet 😊

Advokaten finner bare samme dokumentasjon som jeg har så ikke bekymra i det hele tatt for den heller bare plagsomt og måtte forholde seg til alt og  måtte svare alle sammen. 

Så mitt råd

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. 

Litt sannhet i den gitt 😛

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor kommer prest og kommunelege for dette?

Anonymkode: 83c8c...a95

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Høres faktisk ut som du trenger hjelp

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor kommer prest og kommunelege for dette?

bare det som startet denne vandettaen det baller på seg  å alltid noe nytt og komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...