Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er en muligheter for at HalfLife2 kommer på PS2? Er vel større ss for at den vil bli gitt ut til PS3 i tilfelle... kanskje...

Videoannonse
Annonse
Gjest WildThing
Skrevet

Jeg tviler svært sterkt på at det noensinne vil slippes til en tv-basert plattform, siden det er Sierra som er ansvarlig utgiver.

Skrevet (endret)
Jeg tviler svært sterkt på at det noensinne vil slippes til en tv-basert plattform, siden det er Sierra som er ansvarlig utgiver.

Half Life 2 er allerede ute for Xbox her i USA. :sjarmor:

HL2

Endret av MiaMamma
Gjest WildThing
Skrevet
Half Life 2 er allerede ute for Xbox her i USA.  :sjarmor:

Kødder'u? Det er jo glitrende nyheter! Regner med at det er 360'en da, enda en GOD grunn til å kjøpe :D

Skrevet
Kødder'u? Det er jo glitrende nyheter! Regner med at det er 360'en da, enda en GOD grunn til å kjøpe :D

Nei, det er helt sant, og det er faktisk på den "gamle" Xboxen (se linken jeg la inn).

;)

Skrevet

Er faktisk ganske sikker (ikke helt, men kan dobbeltsjekke på jobb i morra hvis du vil vite helt sikkert?) på at den kommer på PS2 snart. EA har tatt over rettighetene nå, og de har også gitt ut en "ny" versjon av spillet på pc nå og..

Skrevet

Hvis det er sant er jo det helt fantastisk! Syns liksom ikke det blir det samme å sitte foran pc å spille. Vil gjerne høre hvsa du fant ut. :)

Skrevet

Ojsan, kom på at her har jeg glemt å svare... Sorry!

Jeg tok visst litt feil her gitt, Half-life 2 har kommet nuh på x-box (den gamle konsollen), men det er ikke foreløpig bestemt at det skal komme på PS2. MEN de sa jo det samme om The Sims 2, det skulle bare komme på PC, men nå har det jo kommet på både PS2 og x-box.. Så jeg tror nok det samme skjer med Half-life 2, om en ikke med det første..

Hei og Hopp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...