AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Det er helt latterligt å lese gang på gang at det er normalt at noen damer ikke kan oppnå orgasme med partner. Det kan ikke være slik at så mange sliter med det og ikke får gjort noe med det. Når det er sagt, finnes selvfølgelig noen avvik. Hvorfor er ikke mer fokus på råd og løsninger når det er snakk om "tungpulte" damer her inne, i steden for å krangle om hvem "kommer" først, høne eller egget og hva er normalt og ikke normalt. Trådstarter sin deffinisjon på tungpult dame; ei dame som ikke kan få orgasme av slikking, PIV, fingring eller hva det måtte være med en partner - uansett hva hen er ivrig og villig til å gi hun nytelse og hva lang tid de bruker. Dette kan være en tråd der "lettpulte" damer gir "tungpulte damer" råd. Kan dere "lettpulte" damer, fortelle hva er hemmeligheten deres, hva gjør dere anderledes en de som er så "tungpulte" - er det bekkenbunnstrening - betre psykisk helse - tenker dere mer på sex - leser dere mer om sex - er dere mer inforstått at dere selv er ansvarlig for deres egen nytelse? For all del, fortell oss hemmeligheten deres. Gleder meg til en konstruktiv og lærerik diskusjon Anonymkode: f17c4...340 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 18. august 2022 Nei. Ikke når det er snakk om sånne begreper. Hilsen dame som får lett orgasmer, men som synes dette begrepsapparatet er helt tilbakestående. Anonymkode: eb49b...908 47 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Jeg har aldri hørt noe som barnslig og turnoff som disse begrepene. Anonymkode: be8ec...62d 29 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Jeg tror det har mye med kjemi/tenning. Jeg er tungpult med noen mannfolk, men lettpult med andre. Anonymkode: df706...e7e 7 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Ikke når det er snakk om sånne begreper. Hilsen dame som får lett orgasmer, men som synes dette begrepsapparatet er helt tilbakestående. Anonymkode: eb49b...908 Jeg er enig i at disse begrepene ikke er fine. Dette er begreper som er brukt her på KG ganske så ofte. Vær så snill og ikke henge dere opp i det. Fokuser på selve temaet. Anonymkode: f17c4...340 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Så tullete innlegg. Folk er utstyrt forskjellig, og det er neppe noe en lettpult dame kan lære en tungpult. Du forstå vel at for noen med lite følelse i kjønnsorganet vil de slite uansett. For noen er det som å stimulere et kne og tro de kan få orgasme av det. Slutt med disse idiot stemplene og godta det kvinnene som de er. Noen får det lett til, andre ikke. Anonymkode: d21f9...0e6 12 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 I alle dager, det er da ikke noe "tungpulte" damer gjør feil og "lettpulte" damer gjør rett🤦♀️ Prøv heller å les en bok om emnet, eller snakk med en sexolog hvis du ikke forstår dette. Anonymkode: 69406...a99 13 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #8 Skrevet 18. august 2022 Er ikke dette begrep som blir brukt av gutter/menn som aldri har hatt sex, men som håper og drømmer - og derfor desperat prøver å bidra i samtalen - men ikke har peiling? Anonymkode: 66b21...fec 14 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #9 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke dette begrep som blir brukt av gutter/menn som aldri har hatt sex, men som håper og drømmer - og derfor desperat prøver å bidra i samtalen - men ikke har peiling? Anonymkode: 66b21...fec AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trådstarter sin deffinisjon på tungpult dame; ei dame som ikke kan få orgasme av slikking, PIV, fingring eller hva det måtte være med en partner - uansett hva hen er ivrig og villig til å gi hun nytelse og hva lang tid de bruker. Les Hi igjen. Dette har ingen ting med gutter som aldri har hatt sex. Anonymkode: f17c4...340 2
Hippogriff Skrevet 18. august 2022 #10 Skrevet 18. august 2022 Rådet er å velge rett partner. Rett og slett. 7 2
Trolltunge Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 (endret) Veien til å få orgasme er trygghet, tenning, å kommunisere sine behov godt og å slå ned på seksuell praksis og handlinger som er destruktivt for seksuell trygghet og nytelse. Mitt tips er: Lær egen kropp og behov godt å kjenne, ha stor respekt for egen kropp og seksualitet- derfor aldri sex du ikke ønsker, ikke finner behagelig, ikke er tent nok for- og kommuniser tydelig med partner. Og dere menn: Dere får ikke nødvendigvis en dame som får orgasme fort og lett, men dere kan bidra til å skape en kvinne til å bli slik. Kvinner får ikke orgasme fort og lett når menn er for egoistiske og for hastige, eller gjør ting som føles fysisk eller mentalt ubehagelig for kvinnen. Endret 18. august 2022 av Trolltunge 10 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #12 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke dette begrep som blir brukt av gutter/menn som aldri har hatt sex, men som håper og drømmer - og derfor desperat prøver å bidra i samtalen - men ikke har peiling? Anonymkode: 66b21...fec Hvorfor tror du det? Jeg er en voksen mann, hatt et tresifret antall damer til sengs og kunne gjerne ha tatt opp dette temaet på et forum uten å gi meg til kjenne. Sannheten er at noen kvinner er meget passive i senga, verbalt , kroppsspråket, med seg selv og med partner. De har noen forventninger om at mannen er den som skal gi dem den beste nytelse, før under og etter, samtidig som de ikke gir noe tilbake. Det er gjerne disse kvinnne som også har vanskelig for å oppnå orgasme. Tenk på det neste gang du hører fra en kvinne som sier at mannen aldri har gitt de orgasme. Det betyr det samme at denne kvinnen ligger der som en sjøstjerne.. Anonymkode: 73f6a...f99 1 1
Blåjojo Skrevet 18. august 2022 #13 Skrevet 18. august 2022 Trolltunge skrev (14 minutter siden): Veien til å få orgasme er trygghet, tenning, å kommunisere sine behov godt og å slå ned på seksuell praksis og handlinger som er destruktivt for seksuell trygghet og nytelse. Mitt tips er: Lær egen kropp og behov godt å kjenne, ha stor respekt for egen kropp og seksualitet- derfor aldri sex du ikke ønsker, ikke finner behagelig, ikke er tent nok for- og kommuniser tydelig med partner. Og dere menn: Dere får ikke nødvendigvis en dame som får orgasme fort og lett, men dere kan bidra til å skape en kvinne til å bli slik. Kvinner får ikke orgasme fort og lett når menn er for egoistiske og for hastige, eller gjør ting som føles fysisk eller mentalt ubehagelig for kvinnen. Signerer denne! Kvinner må ta ansvar for egen orgasme og lære egen kropp og seksualitet å kjenne. Og menn må slutte å være egoister som tror at 5 inn og ut bevegelser er det som skal til for å få en fornøyd kvinne. 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #14 Skrevet 18. august 2022 Trolltunge skrev (16 minutter siden): Veien til å få orgasme er trygghet, tenning, å kommunisere sine behov godt og å slå ned på seksuell praksis og handlinger som er destruktivt for seksuell trygghet og nytelse. Mitt tips er: Lær egen kropp og behov godt å kjenne, ha stor respekt for egen kropp og seksualitet- derfor aldri sex du ikke ønsker, ikke finner behagelig, ikke er tent nok for- og kommuniser tydelig med partner. Og dere menn: Dere får ikke nødvendigvis en dame som får orgasme fort og lett, men dere kan bidra til å skape en kvinne til å bli slik. Kvinner får ikke orgasme fort og lett når menn er for egoistiske og for hastige, eller gjør ting som føles fysisk eller mentalt ubehagelig for kvinnen. Kjempe bra innslag, Trolltunge ❤️ Hva er ellers ditt ståsted når det kommer til bekkenbunnstrening? Ts. Anonymkode: f17c4...340 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #15 Skrevet 18. august 2022 Jeg klarer ekstremt sjelden å få orgasme når kjæresten stimulerer meg, men jeg er jo ikke "tungpult" av den grunn. Jeg nyter sexen veldig, elsker å ha sex med kjæresten min, og gir tydelig uttrykk for det. Vi varierer stillinger, lengde på samleier, gir hverandre oralsex, kysser. Vi har det veldig, veldig fantastisk sammen seksuelt, ingen klager fra noen av oss. Får en sjelden gang orgasme av at han slikker meg eller masserer klitoris, men får det av vibrator oftere. Det er ikke noe som mangler i vårt sexliv bare fordi det er vanskelig for meg å få orgasme. Anonymkode: 1e318...8ee 8 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #16 Skrevet 18. august 2022 Blåjojo skrev (6 minutter siden): Og menn må slutte å være egoister som tror at 5 inn og ut bevegelser er det som skal til for å få en fornøyd kvinne. Jeg skrev i Hi "Trådstarter sin deffinisjon på tungpult dame; ei dame som ikke kan få orgasme av slikking, PIV, fingring eller hva det måtte være med en partner - uansett hva hen er ivrig og villig til å gi hun nytelse og hva lang tid de bruker." Så please ikke dra dette ned på nivået egoistiske 5 minutt menn VS kvinner. Jeg ønsker å ha en diskusjon får disse damene til å innse at, som du sa, at de er ansvarlig for egen nytelse. Anonymkode: f17c4...340 1
Trolltunge Skrevet 18. august 2022 #17 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjempe bra innslag, Trolltunge ❤️ Hva er ellers ditt ståsted når det kommer til bekkenbunnstrening? Ts. Anonymkode: f17c4...340 Tja, jeg tenker at det er bra, men helt normal trening vil også medføre at man indirekte trener både bekkenbunn og annen kjernemuskulatur som påvirker seksuell funksjon. Prøv å ta knebøy uten å stramme bekkenbunnen... 😂 Jeg merker god forskjell på hvor lett det er å få orgasmer og hvor sterke de er når jeg er trent vs når jeg er utrent. Så både jevnlig sex og annen trening er også trening av bekkenbunnen. Knipe gjør jeg likevel i tillegg, når jeg kommer på det. 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #18 Skrevet 18. august 2022 De fleste TAR jo ansvar. Du faker bare med en mann, så kommer du når du er alene. Det er faktisk ikke noe stress. Menn merker ikke forskjellen uansett, men stemninga blir bedre Anonymkode: 13b20...6d3 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #19 Skrevet 18. august 2022 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Tja, jeg tenker at det er bra, men helt normal trening vil også medføre at man indirekte trener både bekkenbunn og annen kjernemuskulatur som påvirker seksuell funksjon. Prøv å ta knebøy uten å stramme bekkenbunnen... 😂 Jeg merker god forskjell på hvor lett det er å få orgasmer og hvor sterke de er når jeg er trent vs når jeg er utrent. Så både jevnlig sex og annen trening er også trening av bekkenbunnen. Knipe gjør jeg likevel i tillegg, når jeg kommer på det. Tusen takk, Trolltunge dette var akkurat det jeg ville lese fra deg ❤️ Oppfordrer deg til skrive liknende oftere her inne. Anonymkode: f17c4...340 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #20 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste TAR jo ansvar. Du faker bare med en mann, så kommer du når du er alene. Det er faktisk ikke noe stress. Menn merker ikke forskjellen uansett, men stemninga blir bedre Anonymkode: 13b20...6d3 LOL Anonymkode: f17c4...340 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå