Lykkeligper Skrevet 19. august 2022 #21 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er egentlig det jeg spurte om. Jeg slettet den annonsen det var for mye av, men da ble begge annonsene inaktive / avvist. Når jeg spurte om grunnen på Mail. Så fikk jeg som svar at jeg måtte slutte å sende Mail og spørre om samme ting hele tiden. Spurte om det via chat og fikk beskjed at Finn lar deg ikke slette en annonse for å legge ut en ny, da blir den nye avvist og du må vente til utløpsdato er utgått. Jeg vet ikke med dere, men dette visste ikke jeg før i går og ryddet så klart opp i det. Men syns det er litt dumt at jeg ble truet med utestenging. Ringte de på Finn og de syntes at det var merkelig å få en slik beskjed / at det var litt voldsomt og de forstod at det kunne oppleves ekkelt. Men at de skulle be noen andre på sikkerhetsavdelingen å se på det. Ja ja, ikke verdens undergang. Men litt kjipt bare Anonymkode: 7782e...908 Jeg opplevde det samme. Slettet en annonse fordi varen ble «solgt», men kjøper trakk seg ved handelen og jeg la ut annonsen på nytt. Vanligvis trykker jeg alltid «solgt», men kjøper ønsket at jeg slettet annonsen fordi han var «sikker» på at han skulle ha varen. Når jeg la ut annonsen på nytt, så ble den avvist. Men fikk en hyggelig dame på Finn som ordnet det opp for meg 😊 Prøv å være mer påpasselig fremover. Finn har monopol. Jobber i meglerbransjen og Finn har tatt opp prisene noe ekstremt på boligannonser, men det er fordi de kan og da gjør de det. Så de har ingenting å tape på deg som kunde faktisk, mer du som har å tape. Ville anbefalt å bare ikke ta mer kontakt på Finn og heller vente til annonsene går ut på dato, sånn at du kan legge de ut på nytt. P.S, om du har flere annonser ute av samme vare, så kan også kjøpere tro at du svindler. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #22 Skrevet 19. august 2022 Tipper at 1) du er ufin på meldinger 2) du er rapportert for svindelforsøk og har svindlet folk Anonymkode: ccb01...d48 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #23 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper at 1) du er ufin på meldinger 2) du er rapportert for svindelforsøk og har svindlet folk Anonymkode: ccb01...d48 Nei, faktisk ikke. 😊🫶🏼 Anonymkode: 7782e...908 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #24 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, faktisk ikke. 😊🫶🏼 Anonymkode: 7782e...908 Tror ikke på deg. Smykkene er sikkert stjålet også Anonymkode: ccb01...d48 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #25 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke på deg. Smykkene er sikkert stjålet også Anonymkode: ccb01...d48 😅😅 Anonymkode: 7782e...908
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #26 Skrevet 19. august 2022 Jeg syns de er uproffe, selv ble jeg utestengt fordi jeg spurte kvinner o m skoene de selger lukter tåfis, om de er blitt brukt barbeint, og om jeg kunne få bilder av skoene på uten strømper. Anonymkode: abec2...e27 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #27 Skrevet 19. august 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Dette var teit. Anonymkode: 7782e...908 Teit av deg ja Anonymkode: 0a1ae...bf2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #28 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 14.32): Har aldri svindlet noen. Fått noen klager. Har mange gode vurderinger. Vært på Finn i flere år Anonymkode: 7782e...908 Nå var der vel det at du gjentatte ganger hadde lagt ut dobbelt annonse, ikke svindlet noen? Anonymkode: 904aa...caf 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #29 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 14.26): Hei, Jeg er ganske aktiv på Finn og har dermed en del annonser ute. Av og til kan samme vare bli lagt ut to ganger og da har jeg som regel mottatt en mail fra Finn om at annonsen er avvist fordi jeg ikke kan legge ut samme annonse to ganger. Da har jeg som regel slettet annonsen men fulgt opp mailen med andre spørsmål. I dag så valgte Amalie som er seniorkonsulent hos Finn å bare utestenge meg fordi hun var så lei av at hun mottok så mange e-poster fra meg på Finn. Jeg syns det er merkelig grunn å utestenge noen for og er det ikke deres jobb å svare på mailer? Jeg lurer på om det er noen jeg kan ta kontakt med som kan gi tilbakemelding på hvordan denne Amalie oppfører seg. Anonymkode: 7782e...908 Når annonsen blir avvist fordi den blir lagt ut 2 ganger, hvorfor i alle dager sender du Mail tilbake da? Med "oppfølgingsspørsmål"? Det er da ingenting å lure på. Men, har opplevd å bli utestengt fra Finn fordi en annen bruker rapporterte meg, jeg hadde lagt ut mine Pokemonkort, og en annen bruker sa til meg at de var "fake". Noe de ikke var. Ble ihvertfall utestengt pga han, og når jeg har spurt Finn om å åpne kontoen igjen - sier de at jeg må dokumentere at jeg ikke er anmeldt til Politiet?!?! Jeg bare What - hva er dette for noe. Jævlig irriterende. Anonymkode: 19d5e...00b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #30 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg syns de er uproffe, selv ble jeg utestengt fordi jeg spurte kvinner o m skoene de selger lukter tåfis, om de er blitt brukt barbeint, og om jeg kunne få bilder av skoene på uten strømper. Anonymkode: abec2...e27 🤣 Ts, du høres ut som en spammer som legger ut ekstremt mange nesten identiske annonser og samme vare i flere annonser. Når det blir påpekt at det er mot retningslinjene stiller du (sannsynligvis) idiotiske og unødvendig kverulerende oppfølgingsspørsmål der du prøver å argumentere mot retningslinjene. Men det er ikke de på kundesenteret som bestemmer hva som er greit eller ikke. Det er det noen jurister som gjør. Og jurister har vanlivis god greie på lover og slikt. Anonymkode: e826e...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #31 Skrevet 19. august 2022 Kanskje på tide å finne en ny hobby? Anonymkode: df448...f1b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #32 Skrevet 19. august 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: 🤣 Ts, du høres ut som en spammer som legger ut ekstremt mange nesten identiske annonser og samme vare i flere annonser. Når det blir påpekt at det er mot retningslinjene stiller du (sannsynligvis) idiotiske og unødvendig kverulerende oppfølgingsspørsmål der du prøver å argumentere mot retningslinjene. Men det er ikke de på kundesenteret som bestemmer hva som er greit eller ikke. Det er det noen jurister som gjør. Og jurister har vanlivis god greie på lover og slikt. Anonymkode: e826e...f2f Var ikke TS som skrev om føtter... Anonymkode: 0a1ae...bf2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #33 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har ikke lagt ut flere annonser av samme vare. Jeg har en annonse på Finn hvor jeg selger masse forskjellig smykker. De samme smykkene har jeg også lagd en egen annonse for (hver for seg). Har kjoler jeg selger, men de samme kjolene leier jeg også ut i en annen annonse. Visste ikke at det var ulovlig å både selge / leie. Anonymkode: 7782e...908 Vel, dersom du legger ut en vare til salgs som du leier ut i mellomtiden så er jo ikke salgsannonsen korrekt i forhold til slitasje og evt. skader på varen, så akkurat det der høres innafor ut av Finn spør du meg. Anonymkode: ae883...318 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå