Gå til innhold

Amalie på Finn valgte å utestenge meg fra profilen fordi jeg sendte for mange e-poster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg er ganske aktiv på Finn og har dermed en del annonser ute. Av og til kan samme vare bli lagt ut to ganger og da har jeg som regel mottatt en mail fra Finn om at annonsen er avvist fordi jeg ikke kan legge ut samme annonse to ganger. Da har jeg som regel slettet annonsen men fulgt opp mailen med andre spørsmål. I dag så valgte Amalie som er seniorkonsulent hos Finn å bare utestenge meg fordi hun var så lei av at hun mottok så mange e-poster fra meg på Finn. Jeg syns det er merkelig grunn å utestenge noen for og er det ikke deres jobb å svare på mailer? Jeg lurer på om det er noen jeg kan ta kontakt med som kan gi tilbakemelding på hvordan denne Amalie oppfører seg. 

Anonymkode: 7782e...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke helt profesjonelt det der nei, hadde skjønt det om det var troll som holdt på sånn. Ville prøvd å få kontakt med en annen som jobber der for å forklare situasjonen, det er ikke ok

Anonymkode: ebf5c...969

Skrevet

Høres merkelig ut.

Anonymkode: 9b4d3...2b7

Skrevet

Vel, dersom du går langt ut over hva retningslinjene til Finn sier så har hun kanskje en god grunn til å blokkere deg.

Anonymkode: 1c13d...2db

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvor mange Mail har du egentlig sendt til de? 

Anonymkode: f47bb...dc1

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Kontakt media

Anonymkode: 39652...5c1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange Mail har du egentlig sendt til de? 

Anonymkode: f47bb...dc1

Aldri sendt Mail nesten. Kun svart på enkelte Mail med oppfølgerspørsmål

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, dersom du går langt ut over hva retningslinjene til Finn sier så har hun kanskje en god grunn til å blokkere deg.

Anonymkode: 1c13d...2db

Har aldri svindlet noen. Fått noen klager. Har mange gode vurderinger. Vært på Finn i flere år 

Skrevet

Det virker jo som om du bryter retningslinjene til finn. Det er et privateid selskap og de plikter ikke å la deg være kunde dersom du ikke følger retningslinjene deres.

Det er jo ikke værre enn å slette den gamle annonsen før du legger ut en ny. Hvis det ligger tusenvis av duplikatannonser fra samme selger om samme tingen så blir det vanskeligere å finne frem og det påvirker prisnivået på ting.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri sendt Mail nesten. Kun svart på enkelte Mail med oppfølgerspørsmål

Du legger ut annonse på samme ting flere ganger, og så har du flere oppfølgingsspørsmål angående dette? Hva er det å lure på egentlig, er det ikke bare å slette annonsen?

Anonymkode: 6affb...d38

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, 

Jeg er ganske aktiv på Finn og har dermed en del annonser ute. Av og til kan samme vare bli lagt ut to ganger og da har jeg som regel mottatt en mail fra Finn om at annonsen er avvist fordi jeg ikke kan legge ut samme annonse to ganger. Da har jeg som regel slettet annonsen men fulgt opp mailen med andre spørsmål. (...)

Hvorfor legger du ut samme vare mer enn én gang?

Hvorfor sletter du ikke alltid overflødig annonse?

Hvorfor legger du ut fornavnet til en Finn-ansatt her?

Anonymkode: 204b6...3eb

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, 

Jeg er ganske aktiv på Finn og har dermed en del annonser ute. Av og til kan samme vare bli lagt ut to ganger og da har jeg som regel mottatt en mail fra Finn om at annonsen er avvist fordi jeg ikke kan legge ut samme annonse to ganger. Da har jeg som regel slettet annonsen men fulgt opp mailen med andre spørsmål. I dag så valgte Amalie som er seniorkonsulent hos Finn å bare utestenge meg fordi hun var så lei av at hun mottok så mange e-poster fra meg på Finn. Jeg syns det er merkelig grunn å utestenge noen for og er det ikke deres jobb å svare på mailer? Jeg lurer på om det er noen jeg kan ta kontakt med som kan gi tilbakemelding på hvordan denne Amalie oppfører seg. 

Hvorfor legger du ut samme annonse flere ganger uten å slette den gamle først?

2 hours ago, AnonymBruker said:

Virker ikke helt profesjonelt det der nei, hadde skjønt det om det var troll som holdt på sånn. Ville prøvd å få kontakt med en annen som jobber der for å forklare situasjonen, det er ikke ok

Anonymkode: ebf5c...969

Synes TS virker som et troll

Anonymkode: 0a1ae...bf2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du legger ut annonse på samme ting flere ganger, og så har du flere oppfølgingsspørsmål angående dette? Hva er det å lure på egentlig, er det ikke bare å slette annonsen?

Anonymkode: 6affb...d38

Dette. Det er jo ingenting å lure på, man sletter bare. Høres ut for meg som du konstant lurer på hvordan du kan lure systemet deres.

Anonymkode: 29efd...2f5

• Liker 4
Skrevet

Du er selv anonym, men legger ut navnet til en Finn ansatt. Tenker det er en god grunn til at du er blokkert. Når du får flere beskjeder om at du har lagt ut samme annonse flere ganger, fremstår det som suspekt. Det burde ikke vært nødvendig å minne deg på dette flere ganger.

• Liker 13
Skrevet

Har lest mye om «Amalie» på trustpilot og har selv hatt en del samtaler med henne. Hun er ikke samarbeidsvillig og pleier ofte å avslutte samtalen når hun selv føler for det. De andre på kundeservice er langt bedre, men hjelper lite å snakke med de når det er annonsene man har spørsmål rundt. Tror forresten også at vedkommende er sjef for sikkerhetsavdelingen. Så her kommer du ingen vei. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har ikke lagt ut flere annonser av samme vare. Jeg har en annonse på Finn hvor jeg selger masse forskjellig smykker. De samme smykkene har jeg også lagd en egen annonse for (hver for seg). Har kjoler jeg selger, men de samme kjolene leier jeg også ut i en annen annonse. Visste ikke at det var ulovlig å både selge / leie. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kontakt media

Anonymkode: 39652...5c1

Hvordan mener du dette vil styrke saken hennes?

Hun bryter retningslinjene, legger ut samme vare flere ganger Dette er hun innforstått med bryter retningslinjene til Finn.no, likevel gjør hun det.

Er du en av de som tror at media gidder å bruke tid på personer som bryter retningslinjer, og støtte disse menneskene?  

Anonymkode: 68691...2bd

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke lagt ut flere annonser av samme vare. Jeg har en annonse på Finn hvor jeg selger masse forskjellig smykker. De samme smykkene har jeg også lagd en egen annonse for (hver for seg). Har kjoler jeg selger, men de samme kjolene leier jeg også ut i en annen annonse. Visste ikke at det var ulovlig å både selge / leie. 

Du skriver i hi: ‘ Av og til kan samme vare bli lagt ut to ganger og da har jeg som regel mottatt en mail fra Finn om at annonsen er avvist fordi jeg ikke kan legge ut samme annonse to ganger’

Nå skriver du at du ikke har lagt ut flere annonser av samme vare. Er du full? 

Anonymkode: 10801...9bc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor legger du ut samme annonse flere ganger uten å slette den gamle først?

Synes TS virker som et troll

Anonymkode: 0a1ae...bf2

Det er egentlig det jeg spurte om. Jeg  slettet den annonsen det var for mye av, men da ble begge annonsene inaktive / avvist. Når jeg spurte om grunnen på Mail. Så fikk jeg som svar at jeg måtte slutte å sende Mail og spørre om samme ting hele tiden. Spurte om det via chat og fikk beskjed at Finn lar deg ikke slette en annonse for å legge ut en ny, da blir den nye avvist og du må vente til utløpsdato er utgått. Jeg vet ikke med dere, men dette visste ikke jeg før i går og ryddet så klart opp i det. Men syns det er litt dumt at jeg ble truet med utestenging. Ringte de på Finn og de syntes at det var merkelig å få en slik beskjed / at det var litt voldsomt og de forstod at det kunne oppleves ekkelt. Men at de skulle be noen andre på sikkerhetsavdelingen å se på det. Ja ja, ikke verdens undergang. Men litt kjipt bare

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver i hi: ‘ Av og til kan samme vare bli lagt ut to ganger og da har jeg som regel mottatt en mail fra Finn om at annonsen er avvist fordi jeg ikke kan legge ut samme annonse to ganger’

Nå skriver du at du ikke har lagt ut flere annonser av samme vare. Er du full? 

Anonymkode: 10801...9bc

Dette var teit. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...