AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Hvilke merker ville dere anbefalt som kan drikkes uten å måtte tilsette isbiter, cola og annet blandevann? Har dere andre favoritter forøvrig, å tipse om? Anonymkode: bc18b...7df
Blåjojo Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Kan anbefale Zacapa rom. Minimum 15 år gammel.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke merker ville dere anbefalt som kan drikkes uten å måtte tilsette isbiter, cola og annet blandevann? Har dere andre favoritter forøvrig, å tipse om? Anonymkode: bc18b...7df Hvis du tenker på brennevin sa har jeg tradisjonelt foretrukket whisky og cognac. De siste årene har jeg imidlertid fått øynene opp for rom. Det finnes mye forskjellig; min favoritt er Diplomático Reserva. Drister meg likevel til å ha oppi en isbit. Anonymkode: 40c7d...ff3
newman01 Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Stolichnaya vodka er ikke så altfor ille, tatt prisen i betraktning. Elit-utgaven er bedre. Ellers er Russian Standard Platinum god bar. For de som liker vodka da. Styr unna grusomheter som Absolut og Smirnoff. Havana Club 15 Años Gran Reserva er veldig god og rund. Stiv pris.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Andre forslag til produkter jeg kan sjekke? Anonymkode: bc18b...7df
newman01 Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Tja, hvor mange tusenlapper planlegger du å legge igjen på Polet neste gang du er der? Hadde jo vært kjekt å ha en pekepinn på om du er villig/interessert i å legge 1600 kroner på bordet for en Johnny Walker Blue Label, eller om smertegrensa går på 700...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 newman01 skrev (40 minutter siden): Tja, hvor mange tusenlapper planlegger du å legge igjen på Polet neste gang du er der? Hadde jo vært kjekt å ha en pekepinn på om du er villig/interessert i å legge 1600 kroner på bordet for en Johnny Walker Blue Label, eller om smertegrensa går på 700... Jeg er åpen for forslag. Grensa går nok på 2500, men jeg spanderer ikke så dyre varer på andre enn meg selv, så billigere men gode varer er ønskelig som et partyalternativ. Anonymkode: bc18b...7df
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Jeg er ikke den mest raffinerte, men jeg synes en Genever kan være veldig godt. Har også smakt Balholm sin plommedram, og kan gjerne gjenta det en gang. Foretrekker nok whisky. Synes bl.a Nikka sin single malt er god. Anonymkode: 0d61a...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå