Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innledet et forhold til en mann for noen måneder siden. Han har fortsatt bilder av eksen på fb- både henne alene og de to sammen. 
Tegn på at han ikke er over henne…?

Vet han er aktiv på fb.

Forlange at han sletter bildene, hvordan konfrontere han med dette?

Anonymkode: dbb3d...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min har også bilder av han og eksen sin på Facebook enda. Hun har nå forlovet seg, så jeg gidder ikke å henge meg opp i det. 

Anonymkode: bc9c1...04c

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det har min også hvis man blar langt nok bak. Og det har jeg ikke giddi, han har hatt et liv før meg, det hjelper ikke å bare slette bilder. Har bilder av eksen jeg også, er ikke som jeg blar tilbake og ser på de noengang.

Anonymkode: 9c9b7...701

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Min også, bryr meg fint lite. Bildene er gamle og de har tross alt en datter sammen. 

Anonymkode: 22b15...c3e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv om man er aktiv på facebook, betyr ikke det at man blar gjennom sine gamle bilder jevnlig og sletter de. Det gjør i alle fall ikke jeg. Mulig jeg finner bilder av min eks også på facebook, men jeg går aldri gjennom disse bildene. Alle har da vel en fortid, så jeg ser ikke problemet.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på det. Jeg har også bilder av mennesker fra fortiden min, og jeg beholder bildene fordi de en gang har vært en del av livet mitt uten at det betyr noe mer enn det. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Spør han om hva han mener er greit. Det hadde ikke vært ok for meg, men jeg er veldig sjalu da 😐

Anonymkode: c6864...dfc

Skrevet

Han har jo hatt et liv før deg. Jeg syns det blir kontrollerende og be han slette. En ting er om han enda har profilbilde med henne, men om det er bilder lengre bak i tid, så ser ikke jeg problemet. Eksen vil alltid være eksen og ikke noe som bare forsvinner fra livet/opplevelser de har hatt sammen. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, og er veldig sjalu av meg. Men samtidig om det er maange år tilbake så tviler jeg på at han vet at de er der, han tenker sikkert ikke over det. Men hvis det plager deg, så kan du jo bare ta det opp og si at du synes det er ukomfortabelt for deg. 

Anonymkode: fe3cb...7c8

Skrevet

Min eks har fortsatt oppe bilder av meg og han på facebook. Han er sammen med en ny.
Jeg har også bilder av mine ekser på facebook.
Begge de to som jeg har datet i det siste har kjærestebilder der.
Da jeg la til han som jeg dater nå så var det kjærestebilde fra 2015 det første som dukka opp. Det var stort og lysende og kvalmende romantisk. xD

Men fortid er fortid. Dessverre kan sosiale medier være som et spøkelse som aldri drar sin vei. Men har inntrykk av at flere og flere driter i facebook og ikke tar det så seriøst lengre.

Jeg pleide å være småsjalu på disse tingene før. Nå gidder jeg bare ikke bruke energi på det.

Anonymkode: f4ed2...85c

• Liker 1
Skrevet

Hørt om fotoalbum TS?

Trur du folk kaster bilder utifra hvilken epoke de er? Nei, der tas alle bilder vare på. Det er minner TS 🙂

Anonymkode: 7dbfe...96c

• Liker 5
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gir deg rett til å forlange noe som helst? Skal han slette og glemme sitt liv før han traff deg? Høres ut som et forhold med potensiale for mye drama, det er ikke et godt tegn.

Anonymkode: 527cc...f96

• Liker 5
Skrevet

Både jeg og kjæresten min har det samme. Eksene våre er vå historie, og har på godt og vondt bidratt til å gjøre oss til de vi er. Tåpelig å være sjalu på bilder. Ingen av oss bryr oss om det, utover at vi sammen et par ganger har gått gjennom gamle bilder.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har innledet et forhold til en mann for noen måneder siden. Han har fortsatt bilder av eksen på fb- både henne alene og de to sammen. 
Tegn på at han ikke er over henne…?

Vet han er aktiv på fb.

Er det kyssebilder eller turbilder? 

Ikke sikkert han engang tenker over det selv om han er aktiv på FB. Det er i hvert fall ikke nødvendigvis et tegn på at han ikke er over henne. 

Både mannen min og jeg har slettet ekser på FB, tok noen måneder inn i forholdet vårt og etter vi ble samboere og gift føltes det ikke naturlig at noen av oss hadde bilder av eksene våre. 

Anonymkode: 57731...349

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Både mannen min og jeg har slettet ekser på FB, tok noen måneder inn i forholdet vårt og etter vi ble samboere og gift føltes det ikke naturlig at noen av oss hadde bilder av eksene våre. 

Det var den fortiden, lizzm. 

Skrevet
Snok1 skrev (2 minutter siden):

Det var den fortiden, lizzm. 

Ja, for FB er liksom livet.. man har en fortid selv om man sletter bilder i sosiale medier. Du kommer sikkert til å forstå sånt bedre når du blir eldre. Minner sitter i hodet, ikke på FB. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, for FB er liksom livet.. man har en fortid selv om man sletter bilder i sosiale medier. Du kommer sikkert til å forstå sånt bedre når du blir eldre. Minner sitter i hodet, ikke på FB. 

OK, så bildene ble ble bare automatisk lagt ut på fb mot deres vilje. Forstår. Dumme meg.

Skrevet

Hvis man ikke takle at typen har en fortid finner man en mann uten exer, gjerne en som er jomfru.

Anonymkode: 5b385...0e3

• Liker 1
Skrevet
Snok1 skrev (6 minutter siden):

OK, så bildene ble ble bare automatisk lagt ut på fb mot deres vilje. Forstår. Dumme meg.

Bilder blir lagt inn og de kan slettes igjen. Eller lagres på annen måte. 

Skrevet

Nå er jeg så gammel at mine ekser var i livet mitt før sosiale medier eksisterte, men jeg har da bilder av dem fremdeles.

Aldri har min mann eller noen kjæreste forlangt at jeg skulle kvitte meg med disse fotografiene av ekser. Jeg ville følt det var sykelig og kontrollerende oppførsel, i så fall.

Anonymkode: 4a37a...147

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...