Gå til innhold

Smitta corona, men skal på fjelltur. Er det lurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa positiv forrige helg. Men skal på fjell og sykkeltur til lørdag. Symptomene mye av dem er over. Er det ok/lurt å utsette lungene slik tur?

Anonymkode: 4ac40...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nel, fikk beskjed av legen å ikke ta belastende turer 4 uker etter at en har blitt helt frisk. 

Anonymkode: 0812d...832

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Testa positiv forrige helg. Men skal på fjell og sykkeltur til lørdag. Symptomene mye av dem er over. Er det ok/lurt å utsette lungene slik tur?

Anonymkode: 4ac40...b0d

Hvis du ikke har symtpomer, er det jo ikke noe problem. Du kjenner din egen kropp best. Gjør det du føler for og ikke minst klarer fysisk.

Anonymkode: c7de6...71b

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvor syk du er, tenker jeg.

Anonymkode: 01aaa...adc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke har symtpomer, er det jo ikke noe problem. Du kjenner din egen kropp best. Gjør det du føler for og ikke minst klarer fysisk.

Anonymkode: c7de6...71b

Det er ikke riktig, fikk sterk anbefaling fra min lege om ikke å gå fjellturer eller jogge langt i rundt 1 mnd etter å ha blitt frisk, fordi lungene og hjertet tar en støyt av korona.

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det må du avgjøre selv, du kjenner kroppen din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke riktig, fikk sterk anbefaling fra min lege om ikke å gå fjellturer eller jogge langt i rundt 1 mnd etter å ha blitt frisk, fordi lungene og hjertet tar en støyt av korona.

Selv om man opplever korona som en liten forkjølelse på 5 dager?

Anonymkode: 5e278...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...