Gå til innhold

Føler meg Voldtatt? Visste ikke hvor jeg skulle skrive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. 
Beklager om jeg skriver på feil sted her inne, men ikke så lett å manøvrere meg til hvor dette «hørte hjemme». 

Jeg er en dame på rett over 30 år. 
For noen uker siden var jeg hjemme hos en mann på rett over 40. 
Første gang vi møttes. 
Han hadde drukket kanskje et glass vin og to øl. Han tilbø meg alkohol, men jeg sa nei takk. 
Vi kysset og havnet raskt i senga. 
Jeg burde allerede her ha motsatt meg, for han var så «på» at det ble ubehagelig. 
I senga tar han av meg klærne og ja: noen sekunder var det ganske ok og fint. 

Så legger han meg på ryggen og skal fingre meg. Han stapper hele hånda langt inn og vrir hånda si rundt inni der. Sa han ville fiste meg. Jeg ba han slutte og sa tydelig nei. Han sier: joda, du må bare slappe av. Men det er vondt sier jeg! Ikke da heller sluttet han. Jeg måtte si mange ganger at det var vondt. 
Etterpå hopper han i dusjen og jeg blir sittende på sengekanten å gråte. Kroppen fikk en reaksjon. Tårene bare sprutet. Han så jeg var lei meg og spurte om det gikk bra. Jeg føler meg dårlig og må hjem, sa jeg. 
Et familiemedlem hentet meg og jeg ble kjørt hjem. 
Etter dette fikk jeg skjedekatarr/betennelse, var sår og hadde blødninger. Så sier litt om hvor hardhendt han var. Har ikke turt si det til noen, fordi jeg var jo selv med på det i starten. Sitter likevel igjen med en helt fæl følelse rundt det… føler meg uren og ekkel. 
Etterpå skrev han til meg at det var deilig å fiste meg og det gjorde alt verre. 
Jeg skrev tilbake at det var dårlig gjort å ikke gi seg når jeg tydelig sa det var vondt. Da skrev han at han burde jo absolutt gitt seg. Så han innrømmet det.. 

siden har jeg ikke snakka med han… 

hvordan skal jeg håndtere dette i ettertid? 

Anonymkode: f346d...779

• Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er klart overgrep. Hva faen, man går ikke bare i gang med fisting...!

Anonymkode: 9af05...bfe

• Liker 33
  • Nyttig 10
Skrevet

Politianmeld han. Han har forgrepet seg på deg, all den tid han ikke stoppet da du ba han om det. Du har også legejournal og meldingslogg som dokumentasjon på at det har skjedd.

• Liker 36
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er klart overgrep. Hva faen, man går ikke bare i gang med fisting...!

Anonymkode: 9af05...bfe

Føler meg så ubehagelig og rar i ettertid… tenker på det hele tiden. Altså han har svære hender og vre de rundt og rundt langt oppi der… 

• Liker 1
  • Hjerte 11
Skrevet

Au!!  Stakkars deg!  Dette var helt klart overgrep. Selv om man sier ja til sex betyr det ikke at man er med på hva som helst. Dine følelser bør du lytte til og ta affære hvis du føler for det. Snakk med noen. Kanskje legen din? 

Anonymkode: 3982a...daf

• Liker 25
  • Nyttig 6
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Politianmeld han. Han har forgrepet seg på deg, all den tid han ikke stoppet da du ba han om det. Du har også legejournal og meldingslogg som dokumentasjon på at det har skjedd.

Jeg er iallfall helt klar på at jeg tydelig sa det var vondt. Tilslutt skrek jeg: slutt, jeg vil IKKE! Og han innrømmet jo på melding at han visste jeg fikk vondt… 

takk for at du ville svare meg 🥺❤️

• Liker 2
  • Hjerte 14
Skrevet

Du anmelder han. For det første sa du klart og tydelig NEI, for det andre er ikke fisting noe man bare setter i gang med på den måten. Du har også medisinske bevis, så få dette rasshølet vekk fra gata, vær så snill. Det kan også være godt for deg å få det ut på den måten. Kanskje blir han ikke dømt, men han vil få et klart og tydelig bevis på hva han har gjort. Lykke til! ❤️ 

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er iallfall helt klar på at jeg tydelig sa det var vondt. Tilslutt skrek jeg: slutt, jeg vil IKKE! Og han innrømmet jo på melding at han visste jeg fikk vondt… 

takk for at du ville svare meg 🥺❤️

Håper du går videre med dette, slik at han ikke får skadet andre. Og husk at selv om dere hadde snakket om at fisting var en ting dere ønsket å prøve, så er dette absolutt ikke greit. 

Lykke til.❤️

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Håper du går videre med dette, slik at han ikke får skadet andre. Og husk at selv om dere hadde snakket om at fisting var en ting dere ønsket å prøve, så er dette absolutt ikke greit. 

Lykke til.❤️

Vi hadde aldri snakket om det heller, ble helt overrumplet på det punktet kan du si 

• Hjerte 10
Skrevet

Stakkars deg ☹️

Det var IKKE greit! Du bør anmelde det.

Håper det går bra med deg❤ Synes oppriktig synd i deg som opplevde noe sånt, det har ikke noe betydning at du var med på det først! Du sa jo så stopp når det gjorde vondt, men at han fortsatte.. Så fælt og skremmende!😞

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mamasitas skrev (3 minutter siden):

Stakkars deg ☹️

Det var IKKE greit! Du bør anmelde det.

Håper det går bra med deg❤ Synes oppriktig synd i deg som opplevde noe sånt, det har ikke noe betydning at du var med på det først! Du sa jo så stopp når det gjorde vondt, men at han fortsatte.. Så fælt og skremmende!😞

Setter veldig pris på omtanken. Følt meg så alene… Og at dere bekrefter at dette var ikke greit… har slitt med meg selv etter dette… følt meg skitten uten at jeg helt klarer forklare det… hadde i starten mye vondt oppi der og slet med betennelse… 

når han skrev til meg etter noen uker og sa det var deilig, så ble jeg helt sjokkert 

• Hjerte 12
Skrevet

For en ekkel fyr. Skjønner ikke hva han får ut av å plage kvinner med ufrivillig fisting. Lykke til om du velger å anmelde.  

• Liker 12
Skrevet (endret)

Anmeld. Fyren har tydeligvis ingen seksuell forståelse i forhold til å respektere nei, og at sex alltid, uten unntak, skal være godt/fint for begge/alle. Dette kan han også utsette andre for dersom du ikke gir respons i forhold til hvor uakseptabelt dette er, og du trenger også hjelp og støtte. Vonde opplevelser ved sex setter seg i kroppen. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Setter veldig pris på omtanken. Følt meg så alene… Og at dere bekrefter at dette var ikke greit… har slitt med meg selv etter dette… følt meg skitten uten at jeg helt klarer forklare det… hadde i starten mye vondt oppi der og slet med betennelse… 

når han skrev til meg etter noen uker og sa det var deilig, så ble jeg helt sjokkert 

Hæ?? Fy faen, han er jo ikke god..!😵

Det finnes onde mennesker som tenner på at andre har det vondt vet du, det her er en sånn person tydeligvis!

Han må få straff, og så psykisk hjelp!

• Liker 6
Skrevet

Så mange gale folk der ute. Så trist at du skulle treffe på èn av dem ts. Håper det går bra med deg, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. *Trøsteklem*🧡💚

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi hadde aldri snakket om det heller, ble helt overrumplet på det punktet kan du si 

Absolutt ikke greit å sette i gang med det da, så du må anmelde han.

• Liker 3
Skrevet

Anmeld idioten! Dette r et klart overgrep!

Anonymkode: f7439...3a3

• Liker 7
Skrevet

En sak har alltid 2 parter..husk det. Nå ser vi kun den ene.

Anonymkode: db373...d96

• Nyttig 1
Skrevet

Dette skal du anmelde! Du har medisinske bevis og han har skriftlig innrømmet at han tråkket over dine grenser. Du vil bli tatt på alvor!

Jeg anmeldte ganske nylig et overgrep. Saken min ble henlagt, da den var eldre og jeg hadde ingen bevis. Men selve prosessen gjorde godt. Jeg ble tatt på alvor og jeg følte at jeg ble trodd. Det var godt å føle dette. Etterpå har jeg faktisk klart å gå videre på en annen måte. Lykke til❤️

Anonymkode: e54e9...285

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

En sak har alltid 2 parter..husk det. Nå ser vi kun den ene.

Anonymkode: db373...d96

Ja, det er klart. Hvis jeg gjør noe og den ene sier stopp, jeg vil ikke, det gjør vondt, så kan det jo hende at mitt perspektiv er at jeg er døv og ikke har hørt noe eller at jeg har et kollbøtte-øre som gjør at nei og slutt og stopp høres ut som ja, fortsett, dette elsker jeg.

Anonymkode: 0a0ce...282

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...