Gå til innhold

Jeg får så lyst på han når han er sur på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi har kranglet og humøret hans/mitt er dårlig i noen dager etterpå, reagerer kroppen min med enorm lyst.. Jeg har sjelden så lyst på han som når han er "sint" på meg. Når han ikke vil ha meg på en måte. Føler at jeg går rundt med våt truse hele dagen, det pulserer og hovner opp nedentil. Tenker på hva jeg har lyst til å gjøre med han og da blir jeg helt gal på innsiden..

Samtidig som jeg føler det er sårt på en måte, fordi jeg vil jo ikke at vi skal krangle og være uvenner. 

Er det flere som opplever dette med partneren sin? Eller har jeg en slags "skade".. Føler ikke dette kan være normalt helt egentlig.. Har så og si ingen lyst i de vanlige hverdagene ellers.

Anonymkode: f712b...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg er stikk motsatt.

Anonymkode: c28d8...e38

Skrevet

Tja. Altså... det kan ikke være uten grunn at tropen "enemies to lovers" er så populær i erotika🤷‍♀️ hatefuck er jo en greie. Så du er neppe alene om å tenne på det. Men de fleste har det kanskje mer i fantasien enn at de vil ha det sånn i virkeligheten. 

Har du prøvd å fortelle om det til han? Kanskje det er noe spennende i det. Så lenge du ikke begynner å krangle kun for å bli kåt... Det er neppe bra.

Anonymkode: 350ab...430

Skrevet

Jeg har opplevd veldig deilig sex etter å ha kranglet med dama mange ganger. Når en heftig krangel ender med heftig sex tenket jeg at krangelen egentlig ikke var så alvorlig.

Følelsene svinger fort hos noen damer.....

Anonymkode: 07cd5...4da

Skrevet

Makeup sex, sex med eks'er... og slikt? 
Forsåvidt forståelig at du trigger på at han bruser rundt som en amper hanngorilla, men jeg tror det er lite sunt

Sex og seksualitet har masse muligheter for utløp.

Det er kanskje lettere å krangle med han og ha sex etterpå enn å snakke om sine lyster til sin partner?
Men jeg tror bestemt det er verdt prisen selv om hans dominanse eller "ensom ulv" da er et avtalt rollespill heller enn "ekte".

Husker en bok skrevet av samlivsterapeuten Scott Peck hvor han eksemplifiserte et par som hadde masse problemer (les: type hvor det flyr tallerkener) og når han prøvde å spore de inn på et litt sunnere spor..... "but you want to take the passion out of our relationship....".

Skrevet

Kan det tenkes at du liker når han er tydelig og sier ifra? Altså, at han ikke er en tøffel, men litt dominant?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hver gang vi har kranglet og humøret hans/mitt er dårlig i noen dager etterpå, reagerer kroppen min med enorm lyst.. Jeg har sjelden så lyst på han som når han er "sint" på meg. Når han ikke vil ha meg på en måte. Føler at jeg går rundt med våt truse hele dagen, det pulserer og hovner opp nedentil. Tenker på hva jeg har lyst til å gjøre med han og da blir jeg helt gal på innsiden..

Samtidig som jeg føler det er sårt på en måte, fordi jeg vil jo ikke at vi skal krangle og være uvenner. 

Er det flere som opplever dette med partneren sin? Eller har jeg en slags "skade".. Føler ikke dette kan være normalt helt egentlig.. Har så og si ingen lyst i de vanlige hverdagene ellers.

Snakk med en psykiater. 

Anonymkode: e4cd5...abb

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vil ikke si du er skadet, heller at du har et tenningsmønster som er litt(men ikke veldig) utenfor normalen. :)

Fortell ham om det, *etter* at det har blåst over og ting er normalt igjen. Neste gang der igjen, når du går og verker, kan du minne ham på det. "Husker du at jeg sa at jeg blir kåt av at du er sint? Nå er jeg kåt, ta meg hardt! Nå!"

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes det er usunt eller ikke. Selv om det ikke er noe for meg så kan det jo hende at teite krangler fulgt av lidenskapelige knull kan bli greia deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...