Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som hater Karpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kan ikke finne noen oppfordring til drap i den teksten. Var det dette verset du mente?

"For hvis du tør å ta liv av Carl-Ivar,
da har du mere guts og baller enn hva vi har.
Du hater Chirag mer enn Chirag hater skidag,
vi er jo brødre så hvorfor lage jihad?
Så før jeg slutter la meg si enda en ting til,
drep meg for fargen min og skap en Benjamin til."

Anonymkode: 160d9...f89

Det der er jo en oppfordring til å drepe CIH ja. Og en ekstremt hyklersk og dum tekst, men det er jo det meste de lager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er ganske hårsår her. Folk må da få lov til å mislike musikken og tekstene.

Jeg synes noen låter kan være fengende, men jeg synes også at de er selvgode og sutrete, klager veldig mye. Alt er så fælt her i landet, og der sitter de to stinne av penger, med stort publikum, og har det egentlig som plommen i egget.

Tror mange er lei av sutring og hat, og tenker at de har hatt det ganske greit her i Norge.

Anonymkode: 17881...9d4

Jepp, dette her. Bortskjemte gullunger som veksler mellom sjølskryt og sutring og hater menneskene som gir dem penger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så svaret er vel at hat innerst inne har utgangspunkt i misunnelse. Og hiver du fremmedfrykt inn i miksen så har du vel svaret på hvorfor enkelte har dette enorme behovet for å snakke dem ned. 

Anonymkode: 451f8...48d

Helt feil.

Vi snakker dem ned fordi de er ræva dårlige og altfor mange snakker det inkompetente søppelet deres opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er ganske hårsår her. Folk må da få lov til å mislike musikken og tekstene.

Jeg synes noen låter kan være fengende, men jeg synes også at de er selvgode og sutrete, klager veldig mye. Alt er så fælt her i landet, og der sitter de to stinne av penger, med stort publikum, og har det egentlig som plommen i egget.

Tror mange er lei av sutring og hat, og tenker at de har hatt det ganske greit her i Norge.

Anonymkode: 17881...9d4

Selvfølgelig får folk lov til å mislike men folk kaller det jo for verre en søppel og brukte kondomer (??). Også sier de at de oppfordrer til drap og er antisemitter når det ikke stemmer. Da må det jo være et hat som kommer fra et annet sted enn at det bare et musikk de ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Det der er jo en oppfordring til å drepe CIH ja. Og en ekstremt hyklersk og dum tekst, men det er jo det meste de lager.

Er det også en oppfordring av at noen skal ta livet av Chirag? At han vil at noen skal drepe han? Hvis du leser teksten i sin helhet gir det mer mening, dette er bare to setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...