Gå til innhold

Hvordan oppbevare vesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor jeg skal ha alle veskene mine!

Jeg finner ingen naturlige steder å ha de. Å ha de i skuffer blir bare klønete og siden jeg har så mange har jeg ikke nok skuffplass.

Har dere noen smarte ideer eller løsninger for en liten hybel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Knagger! Knagger er det beste som fins for vesker, enkelt å finne fram til veska du vil ha også. Jeg har en knagg til de "vanlige" og litt større veskene, og så har jeg fire knagger etter hverandre hvor jeg har en "liten" og fargerik veske på hver knagg. Blir liksom som pynt det, er kjempfornøyd!! :)

Skrevet (endret)

Jeg har en ganske stor kurv stående på gulvet i skapet mitt der alle veskene ligger. Enkelt og greie å få tak i ;)

Endret av ~Alwa~
Skrevet

Men jeg har sikkert rundt 30 vesker... Kan ikke ha de i stua synes jeg, og sove rommet er fullt...

Knagger er nok smart, må bare finne et lurt sted og ha dem.. vil gjerne gjemme de inne i et skap men de er også fulle :overrasket:

Skrevet

Jeg har de veskene jeg ikke bruker stablet oppi hverandre og øverst i skapet. de jeg bruker mye henger på flere store knagger. Har rundt 40 vesker så de tar en del plass. Men jeg har ikke hjerte til å kaste noen av de heller..

Skrevet

de vakreste og mest dekorative og skjøre veskene dine burde du ha på knagger på veggen. det er kjempepent! ellers kan du ha en slags kurv å ha de mindre prydbare veskene dine i.... og stu bort de du aldri bruker!!!

Skrevet

Jeg hadde de hengende nedover en stang med knagger da jeg bodde hjemme, men nå som jeg har flytta har jeg litt plassproblemer. Sambo godtar nok ikke at de henger synlig :forvirret:

Jeg får se om jeg kan få litt plass når jeg rydder i skaper og skuffer nærmere jul. da kan det hende jeg får plass nederst i klesskapet!

Gjest lilletroll
Skrevet

Mine vesker henger på knagger i ganen når jeg ikke bruker de....men så har ikke jeg så mange som deg heller, da... :forvirret:

Skrevet

Jeg har mine vesker og pensko liggende i en lang 'ryddekasse' med hjul som er godt plassert under sengen. Fant den hos IKEA som har jo mye greit som kan brukes til oppbevaring av ting og tang.

Skrevet (endret)

Jeg er veskedigger, men har ikke så veldig mange faktisk (er kresen). Har plassert dem øverst i klesskapet.

Endret av Tusseline
Skrevet
de vakreste og mest dekorative og skjøre veskene dine burde du ha på knagger på veggen. det er kjempepent! ellers kan du ha en slags kurv å ha de mindre prydbare veskene dine i.... og stu bort de du aldri bruker!!!

:Nikke: Jeg pynter med vesker :)

Jeg har ekstremt mange, har ikke tord å telle... Hm, det kan jeg jo kanskje gjøre... ;)

Jeg har en svær kurv med lokk, men det er ikke optimal oppbevaring, for de blir stygge i fasongen. Når jeg blir stor og rik skal jeg ha et eget veskerom hvor alle står pent på hver sin plass og er stoppet med papir e.l. når jeg ikke bruker de :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg telte!!! :overrasket:

Jeg har 57 vesker :overrasket:

Det verste er at jeg har lagt igjen endel hos mamma og pappa også! :overrasket:

Edit: 58, glemte å telle med de sist kjøpte, en søøøøt sak fra Acessorize

Endret av Frysepulver
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Alle veskene mine henger på en stumtjener i skyvedørsgarderoben. Enkelt å holde styr på dem da. Har rundt 25 vesker.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Hei ! Jeg har ikke tatt meg tid til å lese alle brukernes svar her, men selv har jeg dem i plastbokser med lokk. De du kan trille på hjul, om det sier deg noe ?

Det er min eneste løsning, selv om jeg aller helst skulle sett at jeg har dem fremme slik at jeg ikke må lete meg i hjel nede i dem for en simpel veske som jeg vil benytte en dag =)

Skrevet

Jeg har mine hengende på en heggknaggrekke inne på skorommet. Jeg har ikke så mange, rundt femten med stort og smått tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...