AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Jeg lurer spesielt på når man KUN har vanlig samtaleterapi (altså ikke gruppebehandling da jeg vet at når man går i det får man time flere ganger i uken) er det vanlig å kun få time annenhver uke med samtaleterapi? Anonymkode: 42ea3...b71
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Jeg fikk så ofte jeg trengte 2 ganger i uka eller 1 gang i mnd Anonymkode: 9ce67...06e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Det er ganske vanlig å kun ha time annenhver uke, ja. Anonymkode: 91b95...ad6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg lurer spesielt på når man KUN har vanlig samtaleterapi (altså ikke gruppebehandling da jeg vet at når man går i det får man time flere ganger i uken) er det vanlig å kun få time annenhver uke med samtaleterapi? Anonymkode: 42ea3...b71 Jeg går to ganger i uka Anonymkode: e6669...c18
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Ja, såklart har de det? Noen har rekruttert godt, har nok plass i lokalene sine, og har god kapasitet på behandlersiden opp mot antall pasienter. Andre steder sliter de med rekrutteringen, har altfor lite plass, og drukner i henvisninger... Anonymkode: 77efc...78a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Her går det mer etter behov enn kapasitet. Psykologen oppfordrer meg til å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite. Da kan det være en behandlingstime og en telefonsamtale i uken. Går ukentlig hos behandler, og er veldig takknemlig for at jeg blir prioritert. Samtidig som jeg av og til kvier meg for å si ifra eller ta kontakt, hvis jeg har det veldig tøft - fordi jeg ønsker ikke at det skal gå utover de andre pasientene. Det er bedre at h*n bruker tid på dem enn meg. Anonymkode: db729...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå