Gå til innhold

Kjøpt et krevende hus, mye som skjer.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flytta inn 1. juli. Allerede første kvelden ble lys slått av og tv-en slått på, dagen etter var panelovnen i gangen satt på fullt. Den var slått av.

Våknet to ganger av at varmtvannstanken er slått av. Senga har blitt flyttet ti cm. fra veggen en kveld jeg skulle legge meg. Harde smell i veggen, mobilen faller stadig ned på gulvet fra et sted der den ligger 15 cm fra kanten.   Noen røsker i dørhåndtaket til soverommet mitt. I dag tidlig var taklyset på gjesterommet slått på. Ikke første gang.

En dag var joggeskoene plassert helt i kroken til utgangsdøra, tett inntil veggen, de pekte innover. 

Hva skal jeg gjøre? Har prøvd med salvie, prøvd å snakke med "dem", men det fortsatte.

Døra til uthuset åpner seg, har skjedd to, tre ganger. 

Bor alene, det var egentlig verst det med dørhåndtaket, og skoene. Det elektriske er nytt her. 

ts

Anonymkode: 432c7...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt salt?

Stål?

Legg stål i sengebunnen. Det skal bare ligge der hele tiden. Strø salt i krokene mens du synger en rar sang fra strupen. Fokuser på renselse mens du synger. La virke noen minutter. Kost opp. Kost og feiebrett i tre er best, men hvis du bare har støvsuger, og er mer komfortabel med denne, fungerer det også. Saltet samler opp negative energier. Bær ut og kast søppelet fra feiebrettet/ støvsugerposen. Vips. Åndene er borte. Det kan bli urolig før det roer seg, slik de beskriver i Åndenes makt. Men gi det max en uke. Gjenta evt. prosessen etter 14 dager. Hvis ikke dette hjelper (= rolig etter 14 dager) har du ikke evnene, eller åndene respekterer deg ikke. Da må du bestille proff hjelp som er mye dyrere. Prosessen du gjennomfører med salt og feiebrett kan forsterkes gjennom at man har en drømmefanger hengende, eller f.eks brenner røkelse. Viktig også å nevne at de negative energiene kan potensielt komme fra deg selv. Du bør derfor være bevisst ditt eget indre liv, og tenke i hovedsak positive tanker, for at åndeutdrivelsen skal ha god effekt. Dette gjør du best ved å lage det koselig for deg selv i det nye huset.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk for svar. Jeg troller ikke. 

Jeg har vært med på å rense hus tidligere, men her gikk det ikke så jeg tok kontakt med en profesjonell. Ja, det kostet, men er blitt mye roligere. Det kan ta tre uker før det er helt rolig. Hen var ikke like dyr som Bendris da som tar cirka 15K. 

Stedet var en type portal der mye vondt har festet seg helt fra vikingtiden, og kristningen av Norge. Til deg som sa du ville løpt, ja, vurderte det, bare selge og flytte, men visste samtidig at det alltids finnes råd og løsninger. Samtidig er jeg spent på om det har skjedd noe mens jeg har vært borte i helga, om lyset på gjesterommet har slått seg på eller noe annet. 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rolig her, og jeg er ikke lengre trett og utmattet som jeg brukte være. Har kommet hjem nå, og det føltes som å komme hjem. 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...