AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Hei. Jeg har slitt med gule tenner i over 20 år (er 40). Smiler nesten aldri på dagen,kun når det er mørk. Har inn øvd meg på dette siden jeg var ungdom og er nå et naturtalent. Men er så lei, vil snile eller le uten å tenke på om det er dag eller kveld. Ser på media,alle har hvit tenner. Hvordan går dette ann? Mens man i norge har mer normale farger. Vil tro prisen har noe å si. Er det så billig i utlandet? Har sjekket med flere tannleger, for å bleke må jeg fikse tennene først, som vil koste 10-15000 kr. Deretter bleking på 4-5000kr. Er det noen som har gjort det i norge rimelig? Eller er det best å ta en tur til utlandet og ordne "alt" der? Da tenker jeg å fikse det som skal fikses(hull her og der) også bleking. Isåfall hvilke land gjør det rimelig? Som en dagstur tenker jeg på. Anonymkode: 6f14b...2a0
Hareena Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Her skal jeg fortelle deg hvordan dette går an. I Norge har vi naturlig tannfarge. De kritthvite tennene du ser i media er ikke blekede tenner, det er kunstige. De får filt ned (!) egne tenner som blir påsatt kritthvite kroner. Jeg tror ikke du får noen norsk tannlege til å utføre slike hårreisende kosmetiske behandlinger. Her er sannheten bak den «perfekte perleraden». Jeg har også lagt den i tråden om «overblekede tenner».
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Huff, jeg leste overskriften som at du blir tent av behandling. Kom inn hit forberedt på å skrive et essay om barndomstraumer 😂 Anonymkode: bc77c...142 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå