AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Jeg mistenker hoftedysplasi. Selv om jeg var til sjekk etter fødsel (setefødsel) fant de ikke noe. Men var tidligere i år på sjekk for å sjekke om jeg hadde skoliose og det har jeg i mild grad. Skoliose ble også utelukket på sjekkene mine som barn.. Det er som om leddet ikke helt sitter fast i hofta. Og for 2 år siden fjernet jeg åreknuter, og nå har noen kommet litt tilbake. De er ikke blitt veldig synlige, men når det er varmt blir de litt og i tillegg er de vonde for de blir tunge. Særlig om morgenen om jeg har sovet på siden så er det vondt øverst i låret mitt. Det har kommer noe som ser ut som en blodåre som ikke har vært der før. Vanskelig å si om det er åreknut eller blodåre. Den er isåfall vond. Og så bråstopper den liksom. Skulle nesten tro det er blod som lekker ut pga hoftedysplasien og bare stopper opp på en måte... nå skal jeg snart til utlandet der det er mye sol, og husker ikke hvor lenge man bør ungå sola etter en operasjon? Noen her som vet svaret? Anonymkode: d20d7...040
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 I tillegg til det har jeg fått en åreknut over ene kneskåla. Huden rett over der virker veldig tung. Det er som om det er noen klumper over der og. Jeg er veldig slank, så er ikke overvekt som er grunnen. Men kan åreknuter danne vann? Det er både stygt å se på og det er vondt. Anonymkode: d20d7...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå