AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Jeg har for første gang kjøpt en YSL veske på Finn istedenfor i butikk. Vesken er ny og kommer med alt fra butikk inkludert kvittering og bankutskrift. Allikevel er jeg usikker, litt nevrotisk for at den skal være fake. Jeg bor i Oslo. Kan jeg gå innom YSL butikken i Oslo for å få den verifisert? Eller gjør ikke de slik? Anonymkode: 36fb6...633
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har for første gang kjøpt en YSL veske på Finn istedenfor i butikk. Vesken er ny og kommer med alt fra butikk inkludert kvittering og bankutskrift. Allikevel er jeg usikker, litt nevrotisk for at den skal være fake. Jeg bor i Oslo. Kan jeg gå innom YSL butikken i Oslo for å få den verifisert? Eller gjør ikke de slik? Anonymkode: 36fb6...633 Kan legge til at jeg er god kunde i butikken, men hun som var min kontaktperson har sluttet. Så nå kjenner jeg ingen som jobber der. Anonymkode: 36fb6...633
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Du kan jo ringe dem og høre? I det minste om de kan gjøre en vurdering, uten at det er formell vertifisering? Verste som kan skje er jo at de sier nei. Har personlig bare gitt opp hele bruktmarkedet, dessverre, er så mye tull. Anonymkode: 74fb2...088
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo ringe dem og høre? I det minste om de kan gjøre en vurdering, uten at det er formell vertifisering? Verste som kan skje er jo at de sier nei. Har personlig bare gitt opp hele bruktmarkedet, dessverre, er så mye tull. Anonymkode: 74fb2...088 Jeg bor rett ved siden av, så får gå innom. Synes bare det er litt flaut🙈 Jeg har og alltid holdt meg helt unna bruktmarkedet, men så dukket denne opp på Finn, helt ny og kom med alle papirer. Den ser ekte ut. Men så er det de lille usikkerheten som gnager meg. Tror siste gang jeg kjøper på Finn. Anonymkode: 36fb6...633
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bor rett ved siden av, så får gå innom. Synes bare det er litt flaut🙈 Jeg har og alltid holdt meg helt unna bruktmarkedet, men så dukket denne opp på Finn, helt ny og kom med alle papirer. Den ser ekte ut. Men så er det de lille usikkerheten som gnager meg. Tror siste gang jeg kjøper på Finn. Anonymkode: 36fb6...633 Nja, ikke om du ikke slenger vesken rett på disken før du spør. Og er jo mulig å ringe selv om du bor rett ved, om du synes det er enklere. Men håper noen har svar til deg. Anonymkode: 74fb2...088
Avstand Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Spurte på LV om hvordan de ser om den er ekte eller fake. De i butikken kunne ikke gjøre så gode vurderinger på slik, men mener de sender de til Paris for å få det sjekket. Vet ikke med YSL, og mulig de koster litt om de må sende den? Skader ikke å spørre. Selv hadde jeg aldri turt å kjøpe et slik merke på bruktmarkedet. Har hørt folk kan lage falske kvitteringer også. Men vil vel tro de aller fleste selger ekte, siden de kan vel bli straffet dersom den viser seg å være falsk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 Avstand skrev (3 minutter siden): Spurte på LV om hvordan de ser om den er ekte eller fake. De i butikken kunne ikke gjøre så gode vurderinger på slik, men mener de sender de til Paris for å få det sjekket. Vet ikke med YSL, og mulig de koster litt om de må sende den? Skader ikke å spørre. Selv hadde jeg aldri turt å kjøpe et slik merke på bruktmarkedet. Har hørt folk kan lage falske kvitteringer også. Men vil vel tro de aller fleste selger ekte, siden de kan vel bli straffet dersom den viser seg å være falsk. Ja nå angrer jeg på kjøpet… Men den see ekte ut, sjekket alt. Og kvittering og bankutskrift ser ekte ut. Samt an personen jeg kjøpte den av virker seriøs. Jeg har jo personalia på personen og. Anonymkode: 36fb6...633
Avstand Skrevet 18. august 2022 #8 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja nå angrer jeg på kjøpet… Men den see ekte ut, sjekket alt. Og kvittering og bankutskrift ser ekte ut. Samt an personen jeg kjøpte den av virker seriøs. Jeg har jo personalia på personen og. Anonymkode: 36fb6...633 Da er den sikkert ekte. De fleste tør nok ikke å selge noe falsk og stå frem med full personalia. Men du kan sjekke så du er sikker. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #9 Skrevet 18. august 2022 Jeg får gå innom YSL og spørre de, selv om flaut. Og jeg som fikk julegave av de i fjor siden jeg er så god kunde😂 Anonymkode: 36fb6...633
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #10 Skrevet 18. august 2022 Oppdater hvordan det gikk da? Anonymkode: 97acd...811
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Oppdater hvordan det gikk da? Anonymkode: 97acd...811 Det kan jeg gjøre:-) Den er sendt i dag, så jeg har den nok ikle før mandag/tirsdag. Anonymkode: 36fb6...633 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #12 Skrevet 18. august 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan jeg gjøre:-) Den er sendt i dag, så jeg har den nok ikle før mandag/tirsdag. Anonymkode: 36fb6...633 Takk:) Anonymkode: 97acd...811
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 Hei:-) Nå har jeg fått vesken, og den ser/kjennes helt ekte ut. Samt at dustbag, bånd og boks er identisk med de jeg allerede har. Men dro opp på YSL og sjekket den nå. Følte meg litt dum, men damen var veldig hyggelig. Hun hentet en lik en, så gikk vi igjennom den samme. Og de er helt identiske, og hun sa jeg ikke skulle bekymre meg:-) Så nå puster jeg lettet ut. Men tror allikevel det er min siste veskehandel på Finn😅 Anonymkode: 36fb6...633
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #14 Skrevet 20. august 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Hei:-) Nå har jeg fått vesken, og den ser/kjennes helt ekte ut. Samt at dustbag, bånd og boks er identisk med de jeg allerede har. Men dro opp på YSL og sjekket den nå. Følte meg litt dum, men damen var veldig hyggelig. Hun hentet en lik en, så gikk vi igjennom den samme. Og de er helt identiske, og hun sa jeg ikke skulle bekymre meg:-) Så nå puster jeg lettet ut. Men tror allikevel det er min siste veskehandel på Finn😅 Anonymkode: 36fb6...633 Takk for update, så bra den var ekte☺️ Går fint å handle vesker brukt når du får med så mye ekthets bevis some du fikk med😊 Anonymkode: 97acd...811
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #15 Skrevet 20. august 2022 Du kan gå til skomaker som jobber med å reparere vesker og lignende. Anonymkode: eff46...1f0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #16 Skrevet 20. august 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan gå til skomaker som jobber med å reparere vesker og lignende. Anonymkode: eff46...1f0 Hvorfor skal hun det? Den er jo ikke ødelagt? Anonymkode: 97acd...811
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #17 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan gå til skomaker som jobber med å reparere vesker og lignende. Anonymkode: eff46...1f0 Goddag mann økseskaft Anonymkode: c3fba...23b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #18 Skrevet 20. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal hun det? Den er jo ikke ødelagt? Anonymkode: 97acd...811 For å finne ut om en vare koster 40.000 eller 400 kan man går til skomaker som ser på skinnkvalitet og lignende. Men trådstarter har jo hatt mulighet til å gå i butikk å spørre her Anonymkode: eff46...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå