Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja for det skal vi ha. Barna synes det er så kjekt. Men det blir ikke 24. jeg gir helgene og julestrømpe på julaften. 
noen med ideer til hva jeg kan gi. Barna er begge kjønn og alder 14-20. 

pris er fra 0-150 så en dag kan være sokker og en dag to twist. Det variere veldig 

Anonymkode: 8068a...ab2

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynner du med det allerede nå? 😵

Anonymkode: 6b619...176

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

begynner du med det allerede nå? 😵

Anonymkode: 6b619...176

Ja hvorfor ikke?

Anonymkode: c61ac...5b5

• Nyttig 1
Skrevet

Griseflax 

boxere 

• Nyttig 1
Skrevet

Pakk inn julepynt. En stykk julepynt per dag. Etter 24 dage er huset ferdig pyntet :)

• Nyttig 1
Skrevet

sokker, strømpebukse, lip balm, kakemann, muffins, deodorant, hårklemme, neglelakk, våtservietter, såpe, flaxlodd, parfymeprøver, neglefil, liten pose med smågodt, drops eske, tyggegummi, julepynt, 

Anonymkode: fbacd...f93

• Liker 1
Skrevet

Er ikke 4 måneder litt tidlig ? Eller bare ute i god tid ? 🙂 

Skrevet

Vi er kun i august måned..

Anonymkode: c7903...fcd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi er kun i august måned..

Anonymkode: c7903...fcd

Bare la være å svare vel om du ikke har noen tips 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke om din eldste er flyttet ut, men til ungdommene mine i den alderen (nylig utflyttet), ordnet jeg "helgekos": gløgg og pepperkaker, rett i koppen sjokoladedrikk og marshmallow, julekokebok og pepperkakeformer osv

Anonymkode: 3484e...dd8

Skrevet

Til dere som svarte med flotte tips :Tusen takk 😃  har en voksen og ei på 16 så kjekt å starte litt tidlig så det blir kos og ikke stress 😄

• Nyttig 1
Skrevet

Veldig typisk for Kvinneguiden å sutre og klage over hvordan tråd-starter forsøker å gjøre ting. 

I stedet for å bare holde smella deres, hvis de virkelig ikke har noe som helst "konstruktivt" å komme med. 

Anonymkode: 17704...f53

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg har gutt 14 og er og begynt, blir for vanskelig å skulle vente til det er to uker igjen. Har kjøpt nikesokkker, dusjsåpe, puma boxer, blyantpenn, drikkeflaske, buff. Kjøper ting jeg finner på salg og har en bærepose i mitt klesskap jeg samler i. 

Endret av Loke37
Skrevet

Anbefaler nettbutikken billigmarked.no 👍 Masse fint å finne der til en billig penge 😊 

Anonymkode: 5b856...cd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 11.35):

Ja for det skal vi ha. Barna synes det er så kjekt. Men det blir ikke 24. jeg gir helgene og julestrømpe på julaften. 
noen med ideer til hva jeg kan gi. Barna er begge kjønn og alder 14-20. 

pris er fra 0-150 så en dag kan være sokker og en dag to twist. Det variere veldig 

👎🏼

Anonymkode: daf17...218

Skrevet

Er enig med TS, start tidlig. Kalender til barna tar tid. Hvor gammel er barna dine? 

Skrevet

Nyttige ting eller godteri 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...