Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere kjøpt? 

Anonymkode: d1b5d...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duplo/lego. Radiostyrt bil. Perlesett. Diverse sminke og dill. Og flere ting i den gata til barn. Mye bedre utvalg, og rimeligere, i utland.

En lagringsvin. God olje. En stor trefjøl. Spesialvarer fra reise. 

Nærmere jul vil jeg også plukke med spekeskinker og annen god mat til de voksne i familien. 

Anonymkode: cef1b...8c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Duplo/lego. Radiostyrt bil. Perlesett. Diverse sminke og dill. Og flere ting i den gata til barn. Mye bedre utvalg, og rimeligere, i utland.

En lagringsvin. God olje. En stor trefjøl. Spesialvarer fra reise. 

Nærmere jul vil jeg også plukke med spekeskinker og annen god mat til de voksne i familien. 

Herregud, jeg leste lagrings svin. 😄 Skulle til å spør hva det er for noe for jeg følte meg litt truffet...

Her og er det en del leker og klær som er kjøpt inn, slikt jeg vet de vil ha. Så endrer jo interesser seg fort om dagen så jeg kjøper jo en del nærmere jul og.

Anonymkode: 80358...ef2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, jeg leste lagrings svin. 😄 Skulle til å spør hva det er for noe for jeg følte meg litt truffet...

Her og er det en del leker og klær som er kjøpt inn, slikt jeg vet de vil ha. Så endrer jo interesser seg fort om dagen så jeg kjøper jo en del nærmere jul og.

Haha.. Jepp, stod for en av koffertene som står på flyplassen og stinker råttent kjøtt om dagen 😝 Nei, i år har jeg unngått alt av ferskvarer som følge av bagasjekrisen. 

Har (u)heldigvis mange å ta av...... så om en av disse små slektningene brått endrer mening så kan jeg bare bytte litt om på ting. Men utrolig godt å være ferdig med gaver til alle små i god tid, da jeg synes det er stress, dyrt og dårlig, å kjøpe rett før jul i Norge. Og bommer jeg er det alltids et søsken eller kusine/fetter man kan bytte noe med. 

Skrevet

Har kjøpt en spesiell duppeditt til mannen som han har ønsket seg lenge (og som jeg vet han ikke kommer til å kjøpe seg selv før jul). 

Anonymkode: 2c37a...b60

Skrevet

Kjøpt klær til barn , noe rituals produkter og Kari traa ullsokker

• Liker 1
Skrevet

kjøpt klær på salg i sommer, sengesett, laken, håndklær, parfyme, deodorant, dusjsåper, dvd filmer, cd, håndkrem og håndsåpe sett, juletre pynt, nisser, skjerf Ja mangler noen ting til så er jeg ferdig.

Anonymkode: 34a69...c45

Skrevet

Bamse smykke i gull / med gullenke

Bamsesmykke i Rosa / med gullenke

Starter på vinmonopolet snart, litt vin& likør.

Anonymkode: 26e24...9d9

Skrevet

Juleservise mottaker samler på

Vaffeljern til ungdommene som flytter hjemmefra

Litt friluft-/campeutstyr 

Sminkekoster o.l til julestrømpefyll

Anonymkode: 6a4f6...596

Skrevet

Vi dropper julegaver utad nærmeste familie i år for å spare penger. 

Anonymkode: db52b...816

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi dropper julegaver utad nærmeste familie i år for å spare penger. 

Anonymkode: db52b...816

Da var ikke dette tråden for deg!

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Juleservise mottaker samler på

Vaffeljern til ungdommene som flytter hjemmefra

Litt friluft-/campeutstyr 

Sminkekoster o.l til julestrømpefyll

Anonymkode: 6a4f6...596

Ikke for å være negativ, men ønsker de seg virkelig dette? Jeg er glad i å lage mat, også vafler. Men som student på felleskjøkken var det ikke snakk om å gjøre mer en minimum. Og plassen var så liten at jeg kun hadde en stekepanne og en gryte til alt som skulle varmebehandles, samt en felles vannkoker. I tillegg flytter man gjerne noen ganger, og ønsker å dra på minst mulig. Husker alt jeg hadde fått av slikt utstyr ble liggende hjemme i 7+ år, til jeg endelig kjøpte eget. Og da mener jeg alt, også kopper og glass, da det var like greit å kjøpe billig på IKEA da mye uansett ble borte, "lånt" av andre, eller ødelagt underveis. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ikke for å være negativ, men ønsker de seg virkelig dette? Jeg er glad i å lage mat, også vafler. Men som student på felleskjøkken var det ikke snakk om å gjøre mer en minimum. Og plassen var så liten at jeg kun hadde en stekepanne og en gryte til alt som skulle varmebehandles, samt en felles vannkoker. I tillegg flytter man gjerne noen ganger, og ønsker å dra på minst mulig. Husker alt jeg hadde fått av slikt utstyr ble liggende hjemme i 7+ år, til jeg endelig kjøpte eget. Og da mener jeg alt, også kopper og glass, da det var like greit å kjøpe billig på IKEA da mye uansett ble borte, "lånt" av andre, eller ødelagt underveis. 

Synes det var en super gave, jeg!

Ser for meg ungdommen og nystekte vafler ❤️

Anonymkode: 09cdf...23b

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør dere om mottaker vil bytte gavene?

Anonymkode: 1f938...c60

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må si meg enig med deg der. Har lager på loftet med kasser av ting barna skal ha i sin første etablert leilighet. Servicer/bestikk de samler på, duker osv ikke noe elektrisk for en bør ikke bruke for gammel elektronikk

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid noe gaver liggende gjennom hele året og fyller på "lageret" jevnlig. Plutselig blir man invitert i en bursdag eller man av en eller annen grunn trenger en gave man ikke hadde planlagt. Når det nærmer seg jul handler jeg når jeg kommer over passende ting som Rituals-produkter (disse liker de fleste), Kari Traa ullsokker (de fleste jeg kjenner blir faktisk skikkelig glad for ullsokker) og lignende ting.

Anonymkode: 42903...316

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt nesten alle gavene jeg skal gi,alle får noe de har sagt at de ønsker seg . Pledd , mummikopper, mummiskåler , smykke, kokebok og kjøkkenoppbevaringer . Mangler foreldre og barn . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 9.08):

Jeg har alltid noe gaver liggende gjennom hele året og fyller på "lageret" jevnlig. Plutselig blir man invitert i en bursdag eller man av en eller annen grunn trenger en gave man ikke hadde planlagt. Når det nærmer seg jul handler jeg når jeg kommer over passende ting som Rituals-produkter (disse liker de fleste), Kari Traa ullsokker (de fleste jeg kjenner blir faktisk skikkelig glad for ullsokker) og lignende ting.

Anonymkode: 42903...316

Jeg har også et sånt lager til forskjellige anledninger 😊

• Liker 1
Gjest MuggenKanari
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 11.45):

Lagrings svin= sparegris 😄

Skrevet

Har et lite lager jeg og hjemme.

Anonymkode: 34a69...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...