Gå til innhold

Mann som ikke får match på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som ikke får noen match på tinder. Reflekterer dette hva kvinner tenker om meg? Jeg har aldri hatt sex eller kjæreste selv om jeg har prøvd. 

Anonymkode: d7b13...96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er en mann som ikke får noen match på tinder. Reflekterer dette hva kvinner tenker om meg? Jeg har aldri hatt sex eller kjæreste selv om jeg har prøvd. 

Få en venninne til å sjekke profilen din. Om det er noe som bør endres. Sikkert nie iht måten du fremstår.  Av og til kan man prøve for hardt. Vanskelig å vite når man ikke vet innholdet

Anonymkode: e74b1...2c6

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Teksten appellerer ikke til de du ønsker, du sikter for høyt eller har for dårlige bilder

Anonymkode: ff52b...8da

• Nyttig 4
Skrevet

Hvis du ikke har et godt utseende å vise til, så er det dessverre vanskelig å få match på Tinder

Anonymkode: a32b5...8dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er kvinne og fikk aldri match på tinder. Gjorde det bedre på badoo. Er ikke så mye matching der var bare å skrive til noen😂

Anonymkode: 7c8fa...077

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tinder er noe dritt, så nei, du bør ikke ta manglende matcher som noen dom over deg som person. 

Har du prøvd andre arenaer og plattformer?

Anonymkode: e48b9...817

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Få en venninne til å sjekke profilen din. Om det er noe som bør endres. Sikkert nie iht måten du fremstår.  Av og til kan man prøve for hardt. Vanskelig å vite når man ikke vet innholdet

Anonymkode: e74b1...2c6

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Teksten appellerer ikke til de du ønsker, du sikter for høyt eller har for dårlige bilder

Anonymkode: ff52b...8da

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis du ikke har et godt utseende å vise til, så er det dessverre vanskelig å få match på Tinder

Men det det egentlig sier at jeg ikker god nok for dere. Hvordan ble kvinner så berettiget?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tinder er noe dritt, så nei, du bør ikke ta manglende matcher som noen dom over deg som person. 

Har du prøvd andre arenaer og plattformer?

Anonymkode: e48b9...817

Jeg har aldri fått noe interesse noe sted. Ikke engang byen eller vors. Ikke treningssenter. Ikke skole. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det det egentlig sier at jeg ikker god nok for dere. Hvordan ble kvinner så berettiget?

Aner grunner til at du ikke får treff. 

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Please STOP. Kom du hit bare for å spre det budskapet der, og få vennlige godtroende folk til å prøve å hjelpe deg, med piss til respons? 

Anonymkode: b0c13...cfe

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Please STOP. Kom du hit bare for å spre det budskapet der, og få vennlige godtroende folk til å prøve å hjelpe deg, med piss til respons? 

Hva forventer dere? Dere vet hvor fælt dere behandler menn på tinder. Tror dere at alle skal holde kjeft for alltid? Hvrofor skal dere være skjermer fra kritikk? Dere er inhumane. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Det det sier er at du enten har dårlige bilder eller en tekst som ikke appellerer til kvinner på Tinder. Bortsett fra det, så er vel kvinner ikke noe mer berettiget enn menn? De kan også velge og vrake ut fra tekst og bilde på Tinder. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Nei. Det det sier er at du enten har dårlige bilder eller en tekst som ikke appellerer til kvinner på Tinder. Bortsett fra det, så er vel kvinner ikke noe mer berettiget enn menn? De kan også velge og vrake ut fra tekst og bilde på Tinder. 

Hvrofor får 20% av menn 80% av kvinnene på tinder?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har jeg ikke noen fasit på. Men de har kanskje lagt inn bedre bilder, skrevet en ordentlig tekst, eller bare rett å slett er hyggeligere?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

man kommer veldig langt med en bra klesstil (kan være veldig simpel) og fine bilder (funker ofte typ om du får en venninne til å ta et par bilder av deg og redigere litt fine farger i appen vsco). 

Tips er å ha typ 3-4 bilder som viser litt forskjellige sider av deg selv. 
For eksempel to gode bilder av deg, bl.a. et "profilbilde"-lignende bilde som viser deg og ansiktet ditt og hvordan du ser ut, et bilde som viser deg mens du holder på med en hobby (f.eks. når du klatrer, spiller tennis, fotograferer...) og også et bilde når du er sammen med andre! Det er bra å vise at man har venner/en omgangskrets :) 

Ikke skriv for utdypende i bio heller, mange blir litt overveldet av det. En setning er nok. 

Link gjerne til privat instagram om du vil. 

Anonymkode: d754c...741

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri fått noe interesse noe sted. Ikke engang byen eller vors. Ikke treningssenter. Ikke skole. 

Det er få mennesker som bare "får" interesse rennende inn. Man må faktisk ofte gjøre noe selv, ta noen sjanser og tåle noen avvisninger. 
Husk at det å være imøtekommende, interessert og hyggelig er veldig gode egenskaper. Du kommer absolutt til å finne noen hvis du bare er en fin fyr! 
Om du derimot blir bitter og sur for at "ingen vil ha deg" kommer det ikke til å bli så enkelt å finne noen. 

Men husk også at tinder er en ganske drittplattform egentlig, jeg har flere venner, både gutter og jenter som er fantastiske mennesker som ikke finner noen der. 

Anonymkode: d754c...741

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Blåjojo skrev (4 minutter siden):

Det har jeg ikke noen fasit på. Men de har kanskje lagt inn bedre bilder, skrevet en ordentlig tekst, eller bare rett å slett er hyggeligere?

Mange av de 20% mennene er bare ute etter sex da så ikke så mye å trakte etter. Tinder er mest kjent for pule app.

kvinne

Anonymkode: 7c8fa...077

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er omtrentlige tall, men Tinder ser noe slikt som dette ut:

Statista reported the distribution of active Tinder users every month. In the February of 2022, a study stated that out of 66 million users, 78.1% were men, while 21.9% were women.

Så for hver kvinne på Tinder er det røft regnet 4 menn. Når man da i tillegg inkluderer at kvinner i større grad enn menn søker forhold istedenfor sex, og dermed er mer kresne (både på utseende og tekst, og på antallet de sveiper "ja" på i løpet av en dag) så er det ikke rart at det blir lite menn som får hits. At 80% av 20% av brukermassen på Tinder (kvinnene) hooker opp med 20% av 80% (mennene) vil er jo faktisk en 1:1-fordeling

Og jeg nevner det igjen, de fleste kvinner er ute etter forhold (om så et rent seksuelt forhold), ikke gjentatte ONS. Dermed verken trenger eller ønsker de mer enn 1 mann, så et 1:1-forhold er jo helt perfekt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Djungelvrål skrev (25 minutter siden):

Det svaret var egt for å få ut aggresjon. Men deres reaksjon viser at kvinner ikke forstår hvordan det er å være totalt uønsket i livet. At ingen elsker deg. At ingen vil ta på deg. At ingen vil sove med deg. Alt pga utseende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hadde tenkt til å svare deg seriøst. Men så kom dette. 

Anonymkode: b6d39...8d5

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...