Gjest Singel Skrevet 23. november 2005 #1 Del Skrevet 23. november 2005 Har lest om "sjekkestedene" Blink og Spray. I første omgang vil jeg gjerne finne kun en nettvenn. Hva er erfaringene deres? Har hørt at det er mye useriøst å finne på slike nettsteder. Finnes det menn der ute, som kan ta hensyn til at man må bruke tid før man evt. møtes og deretter, kanskje har sex, eller er det tut og kjør og store forventninger? Har noen en link til disse sidene. Har søkt, men får bare opp helt andre sider, artikler fra Dagbladet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #2 Del Skrevet 23. november 2005 Lenge siden jeg har vært på Blink og evigheter siden jeg har vært påm Spray, men hvis ikke Spray har forandret seg noe siden jeg var det, så ville jeg satset på Blink. Og hvis du ikke finner siden, er google en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #3 Del Skrevet 23. november 2005 Ville nok valgt blink jeg også. det finnes useriøse folk der, akuratt som IRL. blink ligger inne på dagbladets side btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 23. november 2005 #4 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Du finner alle forskjellige typer mennesker på blink. Et sjekkested for mange, men først og fremst en møteplass på nett. Noen vil sikkert knulle deg uten at du har bilde eller profiltekst, andre vil date deg, noen vil bli din venn, noen ønsker å ha noen å chatte med på nett når de kjeder seg på jobb. Jeg tipper det er meste av det siste. Linkene er www.spray.no og blink.dagbladet.no. Endret 23. november 2005 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 24. november 2005 #5 Del Skrevet 24. november 2005 En time på kafé kan være helt uforpliktende og kan fortelle deg mer om en person enn 50 timer chatting. Mange vegrer seg for uforpliktende kafé-treff, men det er en tidseffektiv måte å sortere på. Blink er mer et nettsamfunn enn datingtjeneste. Jeg har gode erfaringer fra www.finnenvenn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. desember 2005 #6 Del Skrevet 2. desember 2005 Men angående e-postadresse... Bør jeg lage en der jeg er anonym, og hvor lager jeg en slik adresse i så fall? Den e-postadressen jeg har, inneholder navnet mitt, og jeg vil helst være litt anonym i starten, eller til jeg finner tonen med en, hvis jeg er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 2. desember 2005 #7 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Du kan fint registrere deg med den epostadressa du har, for den blir kun tilgjengelig for andre hvis du eksplisitt ønsker det. Lykke til! Endret 2. desember 2005 av Ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårlig erfaring Skrevet 2. desember 2005 #8 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har vært innom spray og finnenvenn.no men jeg orket ikke mer etter kort tid... De fleste som tok kontakt, var samboere eller gifte og jeg følte at jeg ikke hadde tid til å svare alle de useriøse som lå i postkassa... Det ble en del, slik at jeg til slutt ikke orket svare noen i det hele tatt. (Jeg svarte ikke de gifte og samboende, men følte de ødela "det seriøse" ved å finne seg en venn på nettet) Meg om det. Andre har kanskje vært mer heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 2. desember 2005 #9 Del Skrevet 2. desember 2005 Alternativt så kan du ta kontakt selv, istedenfor å sitte passivt og stirre på innboksen. Alle kvinner får mye fjasepost på slike steder - det er slik de fungerer. Skal man som mann oppnå kontakt må man ta kontakt selv, og jo fler man tar kontakt med jo flere kan det bli noe med. Ergo er det mest effektive å sende brev til absolutt alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #10 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg traff den nye kjæresten min på spray etter å ha vært singel i tre år Du ser fort om det er en oppegående normal mann når du leser mellom linjene i profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 3. desember 2005 #11 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Du ser fort om det er en oppegående normal mann når du leser mellom linjene i profilen. ← He he interessante kriterier Det kunne ikke falle meg inn å bruke grad av normalitet som kriterie ved partnervalg. Eller jo, men da omvendt - noen som viser at de kan ta egne valg. Ei jeg traff på finnenvenn mente de som skreiv at de var oppegående gjerne ikke var det. Reflektert er også et ord som brukes, og da gjerne av litt mer intellektualiserte folk. Endret 3. desember 2005 av Ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest ovenfor Skrevet 3. desember 2005 #12 Del Skrevet 3. desember 2005 ananas: det du skrev nå nettopp motsier jo egentlig deg selv. jeg skrev at "du ser fort om det er en oppegående normal mann når du leser mellom linjene i profilen".. nettopp!!! MELLOM linjene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 3. desember 2005 #13 Del Skrevet 3. desember 2005 Poenget mitt hadde med dine valg av kriterier å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 3. desember 2005 #14 Del Skrevet 3. desember 2005 Poenget mitt hadde med dine valg av kriterier å gjøre, det å ha "oppegående" og "normal" blant de aller viktigste tingene du ser etter i en partner. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #15 Del Skrevet 4. desember 2005 jeg tror du forstod hva jeg mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 5. desember 2005 #16 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva med Møteplassen da? Oversiktelig og fin side, og du kan søke på ditt hjemsted samt personer med bilder...Er en del godbiter der inne:) http://www.moteplassen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #17 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg la ut "kontaktannonse" på Persontreff.no for fire år siden, og her sitter jeg med hele pakka full! Jeg laget meg anonym mailadresse som jeg brukte, for jeg mailet masse med flere menn først, så ble det utveksling av tlf.nr og litt prat på telefon. Brukte den anonyme adr til å sortere ut først, de fleste mennene hadde også anonym mail. De fleste internettleverandører lar deg ha 5-10 mailadresser på kontoen din, så da er det bare å lage en til uten navnet ditt i. Hvis ikke så finnes jo hotmail og yahoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå