AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Del Skrevet 18. august 2022 Testet siden dag 11 (med digital) og den har vært negativ hver dag. Dag 14 idag. Men når jeg løser ut testen igjen, så er strek nr 2 såvidt synlig.. det er altså ingen stigning og ingen tegn på at el nærmer seg med det første.. Bør ikke testene iallefall bli sterkere? Har stabil syklus på ca 26 dager, og alltid hatt el dag 14. Anonymkode: bb4eb...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Testet siden dag 11 (med digital) og den har vært negativ hver dag. Dag 14 idag. Men når jeg løser ut testen igjen, så er strek nr 2 såvidt synlig.. det er altså ingen stigning og ingen tegn på at el nærmer seg med det første.. Bør ikke testene iallefall bli sterkere? Har stabil syklus på ca 26 dager, og alltid hatt el dag 14. Anonymkode: bb4eb...2ef På digital kan du ikke se på strekene. De er ikke ment for å leses av på lik linje med andre EL strimler. Anonymkode: f88ae...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): På digital kan du ikke se på strekene. De er ikke ment for å leses av på lik linje med andre EL strimler. Anonymkode: f88ae...209 Nei men tok strimmel nå som er helt lik.. strek nr 2 er såvidt synlig.. syns det er litt rart siden jeg er på dag 14 Anonymkode: bb4eb...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Del Skrevet 19. august 2022 Ikke rart. Mine var kjempesvake før den plutselig var knall positiv dagen etter! Anonymkode: c3eea...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå