Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har stagnert på samme arbeidsplass i mange år nå.. jeg bare verker etter å prøve meg på noe nytt, men vet ikke hva jeg vil. Er sykepleier, føler meg ferdig med sykehus. Er lei av hierki og slave rundt etter legene. 

Sykehjem? Rus? Psykiatri? 

Jeg finner ikke min plass, savner sååå å ha en jobb jeg brenner for og der jeg gleder meg til å stå opp hver dag. Nå bare går jeg på autopilot og kjeder meg på jobb. 

Får bare lyst å gråte av at jeg står bom fast og ikke aner hva jeg vil. Er 34 år og føler jeg burde «fått til noe mer». 

Anonymkode: 8ad55...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du spesialisere deg innen noe? Ta litt videreutdanning? 

Kjenner følelsen. Og jeg er 40... Jeg også vet ikke hva jeg vil, jeg vet bare at jeg ikke vil det jeg holder på med nå.. 

Anonymkode: ea660...d6b

Skrevet

Kjenner meg også igjen her...i den delen om å jobbe på sykehus. Har Mastergrad i molekylærbiologi, men endte opp som helsesekretær på sykehus. Altså på bunnen av et hierarki uten like. Føler jeg omtrent måtte kysse føttene til de o-hellige legene hver dag, i det minste er det det som ble forventet.

Gikk lei etter kort tid og så meg om etter noe helt annet, sluttet etter 2 år og skal aldri tilbake til sykehus igjen. 

Har ikke akkurat funnet noe drømmeyrke, men jeg har funnet en arbeidsplass hvor jeg trives langt bedre, med hyggelige kolleger og ledelse. Tror det er vel så viktig som at det skal være "drømmeyrket". Du kan kanskje forhøre deg litt med folk og se deg om, du nevner jo tre gode muligheter selv der. Lykke til!

Anonymkode: 75911...bb7

Skrevet

Kunne godt tenkt å spesialisere meg, men vet ikke hva🙈

ts

Anonymkode: 8ad55...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...