Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tlf ringte, typen min tar opp tlf og ser at det er eksen. Sier så " x ringte, du må ringe tilbake " Holder det ikke med å si at tlf ringte? Selv lagrer han aldri tlf nr. Jeg og eks har barn sammen.

Anonymkode: 4c2b5...ec9

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hæ? Ser virkelig ikke problemet med å si hvem som ringte. 

Skrevet

Om min samboers telefon hadde ringt og jeg hadde plukket den opp - ville jeg sagt hvem som ringte. "din mor ringte, så du må ringe henne opp". 

Så med mindre konteksten var at han var hissig og sur, eller at han har en lang historie med å være sjalu på eksen og misliker at dere han kontakt, så vil jeg mene at du overreagerer. 

• Liker 4
Skrevet

hvorfor er det så ille at han sier hvem som ringer? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Tlf ringte, typen min tar opp tlf og ser at det er eksen. Sier så " x ringte, du må ringe tilbake " Holder det ikke med å si at tlf ringte? Selv lagrer han aldri tlf nr. Jeg og eks har barn sammen.

Seriøst? 

Håper typen din forstår at du er giftig og at han forlater deg før han blir ødelagt av deg. 

Anonymkode: f5f94...34f

• Liker 2
Skrevet

Med mindre han hadde et spesielt tonefall så høres dette helt udramatisk ut.

• Liker 2
Skrevet

Hva er problemet her? Han sa hvem som ringte, kjempefarlig 🙄

Anonymkode: ca7aa...cd8

• Liker 4
Skrevet

Sier jeg også når ex til min mann ringer og jeg ser det. De har barn samen, så kan være noe som haster , da de normalt ikke ringer hverandre så ofte. 

Er der der en ting å lage et problem av?

Anonymkode: ccb5c...ecc

Skrevet

Og problemet er?? 

Anonymkode: 7bdf5...995

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Om mobilen til mannen min ringer og han er feks ute og jeg ser hvem som ringer, så roper jeg ut til mannen min:

Morra til ungene ringte! Petter ringte! Så kan han da velge om han vil komme inn å ringe tilbake med en gang eller senere. 

Samme gjør han om min ringer. Det er vår reaksjon. 

Anonymkode: 0fa1c...8fa

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker av og til ordet eks uten at det er negativt ment 🤔 Av og til sier jeg "Trine". Sier aldri "telefonen ringte" hvis jeg ser hvem som ringte, da det er nyttig å vite hvem som ringte. Samboeren har aldri blitt krenket av at jeg har sagt eks i stedet for "Trine". Men det kan jo hende at han sparer på bitterheten inni seg, og så kommer alt ut om noen år når begeret er fylt. Det er best jeg sier "Trine ringte". Eller bør jeg si "Telefonen ringte"?

Anonymkode: af5b3...842

Skrevet

Vi plukker opp telefonen, og sier hvem som ringer. Enkelte telefoner slipper man jo det man har i hendene for, andre ikke. 

Om jeg hadde hatt barn med en eks ville det jo vært en telefon det for meg hastet å ta, for da kunne det være noe viktig med barna. 

Anonymkode: 7dbd9...82d

Skrevet

Han sier det på en spydig måte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du ignorerer slik barnslig oppførsel, later som du ikke la merke til det. Sier takk for beskjed, og ringer eksen din opp igjen. Sliter typen din med sjalusi, er det HANS problem, og du bør la det prelle av deg og ikke ødelegge dagen din.

Anonymkode: af5b3...842

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du vet vel selv best hvorfor.

Enten ringer eksen og maser i ett, og vil helst ha deg tilbake.

Eller nåværende kjæreste er en barnslig og sjalu dust. 

Eller du overreagerer og tolker tonefall. 

Anonymkode: 7dbd9...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...