Gå til innhold

Insomnia- kan ikke sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sovet veldig lite seneste uken. Ikke sovet på to hele netter, og tre netter har jeg sovet bare et par timer hver natt. Hvor lenge kan jeg gå slik uten at jeg kollapser? 

Skal jeg bare smile og si at det går fint på jobb, eller er det noe jeg bør fortelle arbeidsgiver/ kollega? 

Anonymkode: 1257b...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har sovet veldig lite seneste uken. Ikke sovet på to hele netter, og tre netter har jeg sovet bare et par timer hver natt. Hvor lenge kan jeg gå slik uten at jeg kollapser? 

Skal jeg bare smile og si at det går fint på jobb, eller er det noe jeg bør fortelle arbeidsgiver/ kollega? 

Forårsaket av stress. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har du barn å ta ansvar for i tillegg?

Dette er helseskadelig og du må få hjelp med de alvorlige søvnforstyrrelsene dine. Det kan føre til søvnpsykose og alvorlige infeksjoner og sykdommeri lengden. Gå til legen, det finnes masse god hjelp. Lykke til!

Anonymkode: 7643e...9b4

Skrevet

Man kan gå lenge uten søvn. Finnes de som har deltatt i søvneksperimenter som har vært våken i over 100 timer.

Men man vil begynne å få problemer allerede etter et døgn.

Jeg ville anbefalt deg å tatt en telefon til legen din, fått deg en time i dag, og sett om du ikke kan få noe hjelp, søvn er viktig. 

Anonymkode: 40b44...f8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette er helseskadelig og du må få hjelp med de alvorlige søvnforstyrrelsene dine. Det kan føre til søvnpsykose og alvorlige infeksjoner og sykdommeri lengden. Gå til legen, det finnes masse god hjelp. Lykke til!

Masse hjelp er en overdrivelse, men ts kan få medisiner. Selv gikk jeg 10 år med ekstremt lite søvn. Fikk ikke søvnlege i det offentlige, og endte med å betale kalaset selv. I dag er jeg oppe i 5 timers søvn, når jeg regner snitt.

Anonymkode: 662a8...070

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Overdramatisering! Tror du hun får sove bedre til natten nå? Hvis man ikke har historie med psykoser er det ingen fare for å havne i psykose. Det er snakk om en uke! En uke! Det er ingenting. Hvis man har gått med to tre timers søvn i uker og måneder blir man fullstendig nedslitt og kan bli alvorlig deprimert.

Anonymkode: f9562...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...