AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Jeg kjøpte en Jensen first kontinentalseng i fjor høst, og det er min første kontinentalseng. Jeg var veldig spent på sengen for jeg hadde fått det for meg at kontinentalsenger måtte være fantastiske og at jensen var en veldig bra produsent, men jeg synes ikke den er spesielt god å ligge i. Er det stor forskjell på jensen-sengene i forhold til hvor gode de er å ligge i? Hvordan opplever dere i tilfelle forskjellen? Anonymkode: a0d3b...dc8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Jeg har hatt "billig" Jensen-seng til 10000,- og har nå en "dyr" til 30000,- med justeringsmuligheter. Er ikke i tvil om at dyrest er best akkurat her. Anonymkode: b00a4...332
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Har en jensen i mellomprissegmentet, og den er veldig god. På gjesterommet har vi en rimelig variant, og det er klar forskjell Men neste gang går jeg opp til toppsegmentet. For om jeg er halvvåken kjenner jeg enhver bevegelse mannen gjør gjennom natten. Har lest at det ikke er slik med de dyrere modellene. Anonymkode: 2c9e4...3a0
Belima Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Det er jo madrassen som avgjør om senga er god, ikke firmanavnet. Kanskje du kan løse problemet med en annen type overmadrass? (Mener ikke å være sarkastisk)
cerruti Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 7.57): Jeg har hatt "billig" Jensen-seng til 10000,- og har nå en "dyr" til 30000,- med justeringsmuligheter. Er ikke i tvil om at dyrest er best akkurat her. Anonymkode: b00a4...332 Hva heter den dyre?
cerruti Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 7.59): Har en jensen i mellomprissegmentet, Er det Ambassadør? Vurderer å kjøpe nå på salg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Har jensen opal jubileum som jeg elsker. Vi hadde svane kontinental før. I svanesengen så spratt jeg rundt når min nokså bamsete ektemann beveget seg, og når han kom å la seg før så "rullet" jeg nærmere midten. 🤣 Nå har vi valgt den harde siden på begge sidene på opal og jeg sover så godt. Merker ikke at mannen min er der med mindre han kommer "snikende" over for å stjele min dyne. Er veldig fornøyd med senga. Anonymkode: 49d31...80d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 4.12): Jeg kjøpte en Jensen first kontinentalseng i fjor høst, og det er min første kontinentalseng. Jeg var veldig spent på sengen for jeg hadde fått det for meg at kontinentalsenger måtte være fantastiske og at jensen var en veldig bra produsent, men jeg synes ikke den er spesielt god å ligge i. Er det stor forskjell på jensen-sengene i forhold til hvor gode de er å ligge i? Hvordan opplever dere i tilfelle forskjellen? Anonymkode: a0d3b...dc8 Har du prøvd ut madrassene så du har funnet en som passer til kroppen din, da? Det hjelper jo ikke å kjøpe en rådyr, fantastisk Jensen-madrass, om madrassen du valgte er myk og kroppen din egentlig trenger en fast madrass. Anonymkode: 5764e...d99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå