AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Hva hadde dere gjort med den informasjonen? Vi har vært sammen i 9 mnd og bodd sammen i 4. De siste to mnd har vi kranglet en del og jeg innrømmer at jeg ofte har vært den urimelige. Synes det var veldig vondt å høre han si det. Vil jo selvfølgelig at vi skal ha det bra sammen og at han skal ha det så bra som mulig generelt. Men nå synes jeg alt ble mye vanskeligere etter han sa det. Føler bare jeg får rundt og leter etter tegn til at han ikke vil lenger. Blir så sliten av dette. føler også at jeg blir mer innpåsliten ettersom jeg oppsøker bekreftelse mye mer.. Anonymkode: 8a642...2e8
Silva Pluvialis Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Jeg tror jeg ville flyttet ut for en periode. Sånn som dere har det nå har ingen av dere det bra. Kanskje det hjelper med en liten pause fra hverandre? Ikke pause som par, men som samboere? Få litt nye input og tid til å tenke? 2
Helene1982 Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Sa han dette midt i en krangel eller i en situasjon der det var god stemning mellom dere? Uansett bør dere snakke sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva hadde dere gjort med den informasjonen? Vi har vært sammen i 9 mnd og bodd sammen i 4. De siste to mnd har vi kranglet en del og jeg innrømmer at jeg ofte har vært den urimelige. Synes det var veldig vondt å høre han si det. Vil jo selvfølgelig at vi skal ha det bra sammen og at han skal ha det så bra som mulig generelt. Men nå synes jeg alt ble mye vanskeligere etter han sa det. Føler bare jeg får rundt og leter etter tegn til at han ikke vil lenger. Blir så sliten av dette. føler også at jeg blir mer innpåsliten ettersom jeg oppsøker bekreftelse mye mer.. Anonymkode: 8a642...2e8 Da er han inget å ha. Krangle og være usikker kan vi alle, og si dumme ting. Kanskje han bare sa slik fordi han var sint? Dere burde snakke sammen. Kan du kanskje si at du søker bekreftelse og er slitsom fordi du har trauman ? At det ikke er han sin feil. Og at du er redd for å bli forlatt? Han burde støtte deg og gi deg bekreftelse så at du kan bli mer sikker. Om han ikke er med på å støtte , ta deg for deg og at dere sammen jobber før å få en bedre kommunikation så er han inget å ha. En som virkelig elsker deg blir, snakker om det og hjelper å få forholdet til og holde. Så lenge dere ikke slår hvarandre eller bruker psykisk misshandel så er en klangel da og da helt normalt, og si stygge ting eller slemme ting kan skje. Så lenge man snakker om det, sier unskylld og prøver å ikke såre på nytt så går det helt Greit! Anonymkode: 5e45c...b09 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Helene1982 skrev (19 minutter siden): Sa han dette midt i en krangel eller i en situasjon der det var god stemning mellom dere? Uansett bør dere snakke sammen. Ts Vi hadde en samtale om hvorfor det har vært så mye krangling i det siste for at vi skulle kunne ordne opp og komme til bunns i problemene. Da sa han at all denne kranglingen har gjort at han ikke vet om han orker mer. Vi fortsatte å snakke og løsne opp i ting i en god time før jeg sa at det ikke var noe gøy å høre at han ikke vet om han vil mer, da sa han "Nei det er jo ikke noe gøy det" med medfølelse før han klemte meg lenge. Det var egentlig slutten på samtalen før vi gikk videre med dagen og spiste middag. Senere på kvelden da han kom hjem fra ærend hadde jeg stelt istand en mini-date hvor vi malte sammen, noe som var veldig koselig. Likevel har jeg en følelse av at noe er off. Det kan godt være fordi det skjedde så nylig som i går kveld (tirsdag) også da men.. Anonymkode: 8a642...2e8 1
Helene1982 Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts Vi hadde en samtale om hvorfor det har vært så mye krangling i det siste for at vi skulle kunne ordne opp og komme til bunns i problemene. Da sa han at all denne kranglingen har gjort at han ikke vet om han orker mer. Vi fortsatte å snakke og løsne opp i ting i en god time før jeg sa at det ikke var noe gøy å høre at han ikke vet om han vil mer, da sa han "Nei det er jo ikke noe gøy det" med medfølelse før han klemte meg lenge. Det var egentlig slutten på samtalen før vi gikk videre med dagen og spiste middag. Senere på kvelden da han kom hjem fra ærend hadde jeg stelt istand en mini-date hvor vi malte sammen, noe som var veldig koselig. Likevel har jeg en følelse av at noe er off. Det kan godt være fordi det skjedde så nylig som i går kveld (tirsdag) også da men.. Anonymkode: 8a642...2e8 Det høres jo ut som dere av og til kommuniserer på en veldig god måte, så da er jo spørsmålet hva disse kranglene handler om? Er det stress, eller er det konkrete ting en eller begge gjør som er mulig å endre/ inngå kompromisser på? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå