Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har ikke økonomi til det , og jeg vet ikke om det er rett å utsette barna for samlivsbrudd , etterfulgt av betratlig lavere økonomisk standard. 

Ingen av oss tjener veldig mye, men til sammen er d greit. Med alle de økte utgifter det er nå, strøm, mat og drivstoff. Blir d svært teangt, for oss begge dette vil bli en ekstra belastning for oss voksne og barna.

Tilitten, kjærligheten og vennskapet er borte.

Anonymkode: 2d590...8dd

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må snakka om problemene og snakke om kossen dere kan løsa disse utfordringene som er til hinder! Dere må vere helt ærlige og prøva å forstå kvarandre! Då skal det ordna seg og du føle deg hjemme me kjæresten din! 

Håper dette ordner seg! :) 

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke være sammen med en mann som du ikke en gang har et vennskap med. Her må du rett og slett høre med NAV hvilke muligheter dere har.

Hvor store er barna? Tenker på at dere begge nok må belage dere på å jobbe mer.

Anonymkode: b7bfd...d37

Skrevet

Hva har partner gjort?

Anonymkode: aaf19...20a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan det repareres? 

Anonymkode: ca74a...76c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men jeg har ikke økonomi til det , og jeg vet ikke om det er rett å utsette barna for samlivsbrudd , etterfulgt av betratlig lavere økonomisk standard. 

Ingen av oss tjener veldig mye, men til sammen er d greit. Med alle de økte utgifter det er nå, strøm, mat og drivstoff. Blir d svært teangt, for oss begge dette vil bli en ekstra belastning for oss voksne og barna.

Anonymkode: 2d590...8dd

Barn tåler bedre at dere er fattige enn å vokse opp i en familie hvor mor og far ikke utstår hverandre.

Snakk med nav, be om hjelp, fokuser på at du og barna skal ha det bra.

Anonymkode: 34a94...cb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva har partner gjort?

Anonymkode: aaf19...20a

spiller det noen rolle når de viktigste pilarene for et forhold er borte? Uten tillit og vennskap/kjørlighet er det ikke mye å bygge en relasjon på. 
Man kan kanskje ha dialog og klare leve under samme tak en periode men over tid er det nok en stor belastning, større enn å ha dårlig økonomi. 

Anonymkode: 420d3...aa4

Skrevet

Du må la ungene dine se at voksne er glad i hverandre, hvordan skal de ellers lære det? 

Leave the sinking ship.

Anonymkode: fc005...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...