AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Først vil jeg bare si det ikke handler om jobben i seg selv. Jeg liker virkelig jobben min og arbeidsmiljøet er veldig bra Likevel vegrer jeg meg voldsomt til å gå på jobb. Gråter nesten bare ved tanken på å måtte dra dit. Jeg er sliten og litt til om dagen. Sliter med kroniske smerter og andre plager på grunn av kronisk sykdom. Jeg har bare lyst til å slappe av hjemme, være i fred om og med smertene. Anonymkode: cfa71...783 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først vil jeg bare si det ikke handler om jobben i seg selv. Jeg liker virkelig jobben min og arbeidsmiljøet er veldig bra Likevel vegrer jeg meg voldsomt til å gå på jobb. Gråter nesten bare ved tanken på å måtte dra dit. Jeg er sliten og litt til om dagen. Sliter med kroniske smerter og andre plager på grunn av kronisk sykdom. Jeg har bare lyst til å slappe av hjemme, være i fred om og med smertene. Anonymkode: cfa71...783 Tror fleste gruer seg til å jobbe. Helt ærlig. Men vil du va ufør søk det isteden? Kanskje hjelper Anonymkode: 1bac5...f33
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror fleste gruer seg til å jobbe. Helt ærlig. Men vil du va ufør søk det isteden? Kanskje hjelper Anonymkode: 1bac5...f33 Og Vipps, så er man ufør.... Tror du ikke helt har peiling på systemet. Ts, ta deg en tur til legen og fortell hvordan du har det. Kanskje en ukes sykmelding kan gi deg den roen du trenger. Også søker du arbeidsgiver om tilrettelegging. Anonymkode: 3d9ab...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Først vil jeg bare si det ikke handler om jobben i seg selv. Jeg liker virkelig jobben min og arbeidsmiljøet er veldig bra Likevel vegrer jeg meg voldsomt til å gå på jobb. Gråter nesten bare ved tanken på å måtte dra dit. Jeg er sliten og litt til om dagen. Sliter med kroniske smerter og andre plager på grunn av kronisk sykdom. Jeg har bare lyst til å slappe av hjemme, være i fred om og med smertene. Anonymkode: cfa71...783 ❤️❤️ Anonymkode: b17f6...855
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Jeg er der selv for tiden, hadde en prat med avdelingsleder og ba om å få mer hjemmekontor en periode fremover og litt færre arbeidsoppgaver sånn at jeg kan gjøre en god jobb som ikke tar meg helt ut. Har også et fint arbeidsmiljø og liker jobben min godt, men helsa har vært mye opp og ned i det siste og det tærer på. Avdelingsleder var heldigvis forståelsesfull og bare det å ta den plassen på jobb og be om litt mindre en periode har allerede gjort mye for helsa mi, han var enig i at litt mindre trykk over noen uker er bedre enn et par intense dager til før jeg må sykmeldes. Nå er det ikke alle arbeidsplasser som er så fleksible, men det har vært gull verdt for min del å roe ned litt. Man skal jo bli gammel i denne kroppen. Anonymkode: f9e86...290 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå