AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Hei, vi er to som har møttes på en sjekke app for ca 15mnd, vi er begge i midt 50. vi har vært litt av og på, vi er begge relativt nyskilte, han ca 18mnd og jeg drøye to år. Før vi traff hverandre igjen i påsken. saken er at han har datet to i en liten periode, vi var ikke tydelige på at vi var eksklusiv - jeg var det ovenfor han, dere vet hvordan vi kvinner ønsker å være når vi tror dette er riktig. Jeg ble litt forbannet og sendte han på dør, men han forsøker å holde kontakten (det er brudd med hun andre, i følge han selv). Alt er på stell, kjekk, hyggelig, fine barn, fin jobb, normalt god økonomi bla bla - fint og flott (pluss vi har amazing 🤪😅) For meg er han prinsen på den hvite hesten, skal jeg gi han en siste sjans eller låse døren for godt? jeg er engstelig for ikke å finne en som tar hjertet mitt på samme måte igjen. Litt forsmådd, men fortsatt forelsket kvinne 🤷🏼♀️ Anonymkode: efd1b...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Gi han en siste sjanse. Anonymkode: 4ad29...191
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, vi er to som har møttes på en sjekke app for ca 15mnd, vi er begge i midt 50. vi har vært litt av og på, vi er begge relativt nyskilte, han ca 18mnd og jeg drøye to år. Før vi traff hverandre igjen i påsken. saken er at han har datet to i en liten periode, vi var ikke tydelige på at vi var eksklusiv - jeg var det ovenfor han, dere vet hvordan vi kvinner ønsker å være når vi tror dette er riktig. Jeg ble litt forbannet og sendte han på dør, men han forsøker å holde kontakten (det er brudd med hun andre, i følge han selv). Alt er på stell, kjekk, hyggelig, fine barn, fin jobb, normalt god økonomi bla bla - fint og flott (pluss vi har amazing 🤪😅) For meg er han prinsen på den hvite hesten, skal jeg gi han en siste sjans eller låse døren for godt? jeg er engstelig for ikke å finne en som tar hjertet mitt på samme måte igjen. Litt forsmådd, men fortsatt forelsket kvinne 🤷🏼♀️ Anonymkode: efd1b...4b1 Kva meiner du med det? Anonymkode: 7eea4...cd1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Jeg datet to da jeg møtte mannen i mitt liv. Ganske vanlig det, og man kutter jo ut andre når noe viser seg rett. Ikke la det stå på at han ikke visste at du var spesiell før han visste det iallefall. Anonymkode: 3357b...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå