Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, jeg på utkikk etter deres beste tips for vektnedgang når man har pcos. Jeg sluttet på p-piller ettersom jeg var redd for bivirkningene siden vi har mye blodpropp i familien men etter jeg sluttet har jeg gått opp hele 13 kg, akkurat som p-piller var det som holdt kroppen i sjakk.. 

trenger virkelig tips og råd hva som hjalp dere.. jeg er uerfaren fortsatt med pcos så alt hjelper ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg funker en kombinasjon av lavkarbo (under 100g karbo/dagen), tidsbegrenset spising (utsette frokosten og ikke spise på kvelden), ikke snacke/småspise hele dagen og ikke spise meg stappmett.

Etter at jeg begynte å ta høy dose D-vitamin fikk jeg mer regelmessig syklus, jeg tror i alle fall det var en ting som spilte inn. Mange med PCOS har lav D-vitamin. 

Anonymkode: 2d7c1...52d

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

For meg funker en kombinasjon av lavkarbo (under 100g karbo/dagen), tidsbegrenset spising (utsette frokosten og ikke spise på kvelden), ikke snacke/småspise hele dagen og ikke spise meg stappmett.

Etter at jeg begynte å ta høy dose D-vitamin fikk jeg mer regelmessig syklus, jeg tror i alle fall det var en ting som spilte inn. Mange med PCOS har lav D-vitamin. 

Anonymkode: 2d7c1...52d

Ja jeg testet målingene mine og hadde lav d vitamin, går på tilskudd nå.. kanskje jeg skal prøve ut lavkarbo da😍 Tusentakk for svar

Skrevet

Inositol har bra effekt på vektnedgang for de med PCOS, les deg litt opp på det. Jeg kjøpte meg akkurat denne her fra tights.no (men rådfør deg gjerne med lege før du tar kosttilskudd): 

https://www.tights.no/butikk/fk-you-fat/ 

Anonymkode: 138e3...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...