Gå til innhold

Spørre han ut på date? Eller vente på at han spør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker jeg for ivrig om jeg spør om tindermatchen vil møtes imorgen? Liker de fleste menn at dama tar litt initiativ, eller er det jakt som er greia? 

Anonymkode: 3a0b4...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre funnet ut at de liker å jakte 😕

Anonymkode: a3ac3...623

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Spør da vel. Jeg er en mann og jeg må alltid spørre damer. Det hadde vært deilig om dere spurte. Bare hyggelig. Vi driter i den såkalte jakten!. Er mest opptatt av å noe ut av det. 

Anonymkode: 71b2c...315

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I dagens samfunn liker visst menn at kvinner og tar initiativ 🤷‍♀️

Anonymkode: 228fe...386

• Liker 4
Skrevet

Spør gjerne. At menn liksom skal jakte er tullete. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har bare fått komplimenter for å ta initiativ til møte osv. Tror mange menn genuint synes det bare er kult om en dame gjør det. Og hvis ikke han synes det er han vel uansett ikke noe for en dame som er i stand til å ta initiativ. 😊

Anonymkode: 5dee8...3f7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har bare fått komplimenter for å ta initiativ til møte osv. Tror mange menn genuint synes det bare er kult om en dame gjør det. Og hvis ikke han synes det er han vel uansett ikke noe for en dame som er i stand til å ta initiativ. 😊

Anonymkode: 5dee8...3f7

👍

Skrevet

Spør. 

Jeg var den som tok initiativ med han som nå er mannen min, og far til mine to barn. 

Anonymkode: eca14...5c5

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg var kjekk nok til match

Anonymkode: 015a0...5bb

Skrevet

Ser typen an, men jeg spør generelt ikke. Tenker at om han er interessert, så spør han. Er han ikke interessert, så sier han med stor sannsynlighet ja, fordi du viser interesse og han prøver å få sex.

Anonymkode: 29615...f27

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ser typen an, men jeg spør generelt ikke. Tenker at om han er interessert, så spør han. Er han ikke interessert, så sier han med stor sannsynlighet ja, fordi du viser interesse og han prøver å få sex.

Hvilket signal tenker du at du gir ved å ikke spørre?

Anonymkode: d9830...a10

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket signal tenker du at du gir ved å ikke spørre?

Anonymkode: d9830...a10

Jeg gir positive signaler. Viser interesse for han. F.eks sier at jeg ser frem til å treffe han en dag etc. Men akkurat å invitere ut, det blir han

Skrevet

Mann her. Jeg hadde syntes det var kult om ei dame tok insj og spurte meg for en gang skyld. Blir jo litt slitsomt å alltid være den som skal insje hele tiden. Selv om jeg i blant innerst inne skjønner at hun er interessert, og vil at jeg skal spørre. Jeg hadde nok blitt med ut og møtt ei kaffekanne, om den spurte først.

Jeg har og hørt at "menn liker å jakte" og "liker ikke at dama tar insj". Det har jeg aldri forstått meg på. Det er jo helt sikkert menn som er slik. Men egt så har jeg en teori om at dette er slik "alpha male" -sludder som mange jatter med på, for å framstå som "skikkelig mann". Det høres kanskje sykt ut, men vi har jo følelser vi og, og synes det er stas at noen er interessert. Men nå er jeg meg, og ikke alle andre menn, så har ikke peiling på hva tinder-daten din synes, lol.

• Liker 1
Skrevet
Blue Balloon skrev (1 time siden):

Mann her. Jeg hadde syntes det var kult om ei dame tok insj og spurte meg for en gang skyld. Blir jo litt slitsomt å alltid være den som skal insje hele tiden. Selv om jeg i blant innerst inne skjønner at hun er interessert, og vil at jeg skal spørre. Jeg hadde nok blitt med ut og møtt ei kaffekanne, om den spurte først.

Jeg har og hørt at "menn liker å jakte" og "liker ikke at dama tar insj". Det har jeg aldri forstått meg på. Det er jo helt sikkert menn som er slik. Men egt så har jeg en teori om at dette er slik "alpha male" -sludder som mange jatter med på, for å framstå som "skikkelig mann". Det høres kanskje sykt ut, men vi har jo følelser vi og, og synes det er stas at noen er interessert. Men nå er jeg meg, og ikke alle andre menn, så har ikke peiling på hva tinder-daten din synes, lol.

Spørsmålet er vel ikke om dere tar det som et kompliment, men om dere liker at kvinner er såpass frampå. Altså, kan hun være din type kvinne dersom hun gjør det, eller er hun et enkelt ligg liksom? 

Anonymkode: 324cc...975

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 21.58):

Har dessverre funnet ut at de liker å jakte 😕

Anonymkode: a3ac3...623

Men liker at kvinner spør. Gutter liker å jakte ;)

Anonymkode: 151eb...888

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men liker at kvinner spør. Gutter liker å jakte ;)

Gutter er mer trygge på seg selv altså. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gutter er mer trygge på seg selv altså. 

Vil heller si usikre. De tåler ikke kvinner som tar initiativ og er selvstendige

• Liker 2
Skrevet

Ts her. Jeg spurte, han sa ja. 

Og det har vært en fantastisk fin date. Så avogtil lønner det seg å ta initiativ 😊

Anonymkode: 3a0b4...6c4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har fått høre fra utallige menn akkurat det. "tenker at om hun er interessert, så kan hun også ta initativ" 
Og jeg selv tenker "ser frem til å møte deg en dag" betyr "det er alt for tidlig nå", og ville dermed avventet eventuell date-invitasjon. 

Anonymkode: 29642...cd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Spørsmålet er vel ikke om dere tar det som et kompliment, men om dere liker at kvinner er såpass frampå. Altså, kan hun være din type kvinne dersom hun gjør det, eller er hun et enkelt ligg liksom? 

Nå kan jeg bare svare for min egen del. Jeg både tar det som et kompliment, og liker at kvinner er såpas frampå. Om hun er min type kvinne avhenger jo av veldig mye annet enn bare det at hun spør meg ut. At hun spør meg ut er 1 ting som gjør at jeg liker henne bedre, det er ikke noe som trekker ned liksom. Men det er jo heller ikke det eneste som betyr noe. Det har ingenting med at hun er "et enkelt ligg" å gjøre. Ofte så føler jeg at folk ikke helt tror på meg når jeg påstår at jeg ikke er ute etter et enkelt ligg, så du får bestemme selv hva du vil tro. Jeg har jo etter hvert forstått at dere damer er en del plaga med innpåslitne mannfolk, så jeg klandrer ikke deg. :)

Ok, det her er litt kjipt å innrømme, men jeg er anonym, så who cares.. Jeg er en litt beskjeden og usikker type, og det er egentlig alt for skjelden at jeg er på noe form for date, så vet jo ikke helt hva slags uskrevne regler og forventninger som gjelder. Derfor kan det være litt befriende at hun spør, så slipper jeg å undre meg og overtenke på hva som er riktig, eller risikere å dumme meg ut og blablabla! 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...