AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Er en kvinne på 30 år, vellykket og med god råd i følge venner og familie. har livet på stell, men har levd med en mørk hemmelighet helt siden jeg var 18. Kort fortalte, prøvde å redde min daværende store kjærlighet fra økonomiske problemer. Førte til at jeg satt med inkassogjeld som var så høy at jeg nå i dag, 12 år senere, har betalt inn den siste betalingsanmerkningen. Hva skjer nå? - når kan jeg forvente å kunne få innvilget et billån? Huslån kanskje? - hva med mobilabonnement? herregud, uvirkelig å ikke måtte ha kontantkort.. - kan jeg når som helst endre forsikringer til månedlige avdrag istedenfor årlige? Ja - hvordan er det å leve uten betalingsanmerkninger? Jeg er veldig spent kjenner jeg. Min «sparing» har vært å betale ned 12 000 per mnd på inkassogjeld fast, og ekstra når jeg kan. dette vil være penger jeg kan sette av til vanlig sparing. Har selvfølgelig buffer og pensjonssparing. Anonymkode: ad697...1ab 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Kredittsjekk deg hos de store selskapene. Noen "glemmer" eller er trege med å oppdatere, selv om alt skal være slettet måneden etter. Viktig å forsikre seg om. Etter dette er det i alle fall fritt fram for mobilabonnement og andre, enklere ting, resten vil jo avhenge av inntekt, egenkapital osv. Forsikring, strømavtale etc kan du endre så fort du vet at ingenting finnes i registre. Men i bunn og grunn er du friskmeldt. Gratulerer! Og for en forjævlig historie du har. Anonymkode: 801e4...5ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå