GÃ¥ til innhold

Baby 4 mnd biter i puppen med gommen og drar til😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått tenner enda, men det gjør jo veldig vondt! Hva gjør jeg??

Anonymkode: 63473...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert født psykopat..

Anonymkode: 23cb2...3e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikkert født psykopat..

:rolleyes:

Skrevet

Trodde alle babyer gjorde dette. Jeg har blitt helt herdet. 

BF183BEE-6BCE-4608-AEC8-CD2278B6E4A4.jpeg

Anonymkode: ed482...5d2

Skrevet

Forferdelig vondt :s Jeg fikk store blødende sår på brystvortene, og måtte gå med sånne melkeoppsamlere som skjold for det var så vondt om klærene kom borti huden. 

Ha en finger klar til å stikke i munnviken, og hekt av umiddelbart om ungen gjør slik. Smør og smør med purelan e.l. 

Anonymkode: 78148...6a7

• Liker 1
Skrevet

Du kan prøve skjold, eller gå over til flaske.

Anonymkode: 65f42...fb3

Skrevet

Haha ja, det er driiiiitvondt! Min gjorde det en periode. Hun kunne også være godt i gang også bare røske seg av, ganske ubehagelig. Jeg husker ikke helt hvor lang tid det gikk før hun slutta med det, var kanskje en sånn greie som var morsom en periode og så glemte hun det🤔

Anonymkode: eea4b...408

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sikkert født psykopat..

😂😂😂 

Men ja, min er skikkelig psykopat, han har fått tenner og biter skikkelig til mens han drar - OG LER !!!!! Det er noe av det morsomste han vet ….. 

Jeg sier «au, nei nå tar manna puppen bort, det er ikke lov å bite puppen», også prøver han å få frem puppen igjen og jeg gir han den, så drikker han litt før ondskapen lyser av øynene hans og han biter til og drar mens han ler og ler .. Og sånn går no dagan … 

Anonymkode: ba443...72a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

😂😂😂 

Men ja, min er skikkelig psykopat, han har fått tenner og biter skikkelig til mens han drar - OG LER !!!!! Det er noe av det morsomste han vet ….. 

Jeg sier «au, nei nå tar manna puppen bort, det er ikke lov å bite puppen», også prøver han å få frem puppen igjen og jeg gir han den, så drikker han litt før ondskapen lyser av øynene hans og han biter til og drar mens han ler og ler .. Og sånn går no dagan … 

Haha hvor mange mnd er han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

😂😂😂 

Hahaha, nå lo jeg skikkelig høyt her jeg sitter med en 5 uker gammel baby sovende på brystkassa og er deppa for alt. Ikke meningen å finne glede i din smerte, men takk, den latteren trengte jeg 😄

Jenta mi gjør akkurat det samme (minus latteren, foreløpig i hvert fall). Ikke hver gang, men sikkert annenhver gang. Inntil nylig trodde jeg hun gjorde det fordi hun er misfornøyd med noe (typ dersom det kommer for mye melk på en gang, eller at hun vil presse ut rap/promp). Men i natt gjorde hun det helt ut av det blå, og så sovnet hun bare etterpå.

Gruer meg til tennene kommer, for å si det sånn. Har sånn halvveis bestemt meg allerede nå for at det da heller blir morsmelk på flaske.

Anonymkode: 71192...4db

Skrevet

Finger i munnviken, eller dytte fjeset til baby mot puppen. Så avsluttet jeg alltid ammeøka ved biting. Det tok ikke lang tid før baby tok tegninga og prioriterte diing over biting.

Anonymkode: 0a338...33a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Finger i munnviken, eller dytte fjeset til baby mot puppen. Så avsluttet jeg alltid ammeøka ved biting. Det tok ikke lang tid før baby tok tegninga og prioriterte diing over biting.

Anonymkode: 0a338...33a

Dette gjorde jeg også. Ble jeg bitt, gikk puppen rett bort. Glad jeg hadde fokus på det når han hadde tomme finner, for han grodde plutselig seks tenner i løpet av sommerferien 😬😬

Anonymkode: 6d117...494

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...