AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Fått sett en ny side av typen. Og den liker jeg ikke! Han har barn fra et tidligere forhold. Jeg er hans første forhold etter det. Vi har lenge planlagt denne ferien, og han har kommet med flere uttalelser om hvor kjipt det har vært på ferie med barna før. Man må stå opp tidlig, man må bare være på stranda, man må bare spise på hotellet, man kan ikke reise inn til storbyen for det blir for stress med barna. Legge seg tidlig. Alt var problem pga barna, og nå gledet han seg til å reise på kjærestetur med meg. Men han vil opp tidlig, typ 6-7… så vil han ned på stranda. Der vil han helst være hele dagen, før han vil ha middag på hotellet. Vi prøvde reise inn til byen, men det ble for stressende for han, og vi måtte dra tilbake til hotellet. Han vil helst legge seg kl 20:00. Barna var jo ikke problemet før, han er jo problemet!! Og han bare dytter ansvar over på alt annet!!! Tror jeg er singel når jeg kommer hjem takk for at du leste og takk for at jeg fikk blåse ut dette. Nå går jeg til hotell baren, ALENE, for å ta meg en shot! For han har LAGT SEG Anonymkode: a8318...418 7
kraftwerk Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 (endret) Hvorfor tar du ikke opp dette med kjæresten din, istedenfor å "blåse ut" på offentlig forum? Kommunikasjon er nøkkelen til et langvarig og vellykket parforhold. Dette er jo noe dere må snakke om, muligens er han ikke bevisst på dett en gang - opplys han på en høflig måte, ikke anklagende. Kanskje blir du positivt overrasket. Endret 17. august 2022 av kraftwerk 1
Carrot Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Hva skjedde med kommunikasjon? Du må jo snakke med han, forklare at dette ikke er kompatibelt med den du er og spørre om dette er han eller hva som er greien?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Hahahaha, sjukt bra innlegg. Kjenner meg 100% igjen i han typen din ❤️ Anonymkode: c638a...9e9 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 kraftwerk skrev (2 minutter siden): Hvorfor tar du ikke opp dette med kjæresten din, istedenfor å "blåse ut" på offentlig forum? Kommunikasjon er nøkkelen til et langvarig og vellykket parforhold. Dette er jo noe dere må snakke om, muligens er han ikke bevisst på dett en gang - opplys han på en høflig måte, ikke anklagende. Kanskje blir du positivt overrasket. Carrot skrev (1 minutt siden): Hva skjedde med kommunikasjon? Du må jo snakke med han, forklare at dette ikke er kompatibelt med den du er og spørre om dette er han eller hva som er greien? Har ikke sagt at det ikke har bitt snakket om mellom oss, men jeg får ikke noe ordentlig svar! «Nei jeg er sliten, nei jeg vil sove, nei jeg vil være her» er alt jeg får, når jeg tar det opp. Og jeg stiller ganske direkte spørsmål «var det ikke dette du IKKE likte med barneferie?» og han svarer «jeg vil spise på hotellet, jeg vil være på stranda, jeg vil være her» 🙄 han svarer meg ikke, han bare sier hva han vil og ikke vil! ts Anonymkode: a8318...418 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahahaha, sjukt bra innlegg. Kjenner meg 100% igjen i han typen din ❤️ Anonymkode: c638a...9e9 Hvordan da?😂 Anonymkode: a8318...418
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Hva er det du har lyst til å gjøre da? Jeg tror nok stresset med å følge opp barna og ikke kunne slappe ordentlig av var problemet før, nå koser han seg bare? Anonymkode: 553c6...cb6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 Jeg synes det høres rart ut at en voksen mann er trøtt og vil legge seg kl 20 på ferie. Når det å reise til byen osv også er stress - kan han være syk? Sliten i kroppen? Det kan være noe galt han ikke selv vet om som gjør at han rett og slett mangler energi. Anonymkode: ca8f0...226
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 Han sa at ferie med barn er kjedelig, HAN er kjedelig. Jeg betalte ikke 30 k for å henge på et 3 stjernes hotell og chille på en kjip steinete strand (20 meter fra hotellet) I morgen stikker jeg å utforsker landet alene. Så får han sitte på hotell restauranten alene og bestille seg bolonese som er det eneste han har spist til middag hver ettermiddag den siste uka! ts Anonymkode: a8318...418 2
Djungelvrål Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 Hvem legger seg kl 20.00 på ferie? 90 åringer?
Carrot Skrevet 17. august 2022 #11 Skrevet 17. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ikke sagt at det ikke har bitt snakket om mellom oss, men jeg får ikke noe ordentlig svar! «Nei jeg er sliten, nei jeg vil sove, nei jeg vil være her» er alt jeg får, når jeg tar det opp. Og jeg stiller ganske direkte spørsmål «var det ikke dette du IKKE likte med barneferie?» og han svarer «jeg vil spise på hotellet, jeg vil være på stranda, jeg vil være her» 🙄 han svarer meg ikke, han bare sier hva han vil og ikke vil! ts Anonymkode: a8318...418 Siden det å kommunisere tydeligvis ikke er en greie for dere er jeg helt enig i at du gjør dine ting og det du vil så gjør han det han vil, og så kommer dere hjem som single. Endret 17. august 2022 av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 Du får prøve å stappe hånda langt ned i restekassa en gang til og se hva du kan dra opp neste gang. Anonymkode: 63819...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #13 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du har lyst til å gjøre da? Jeg tror nok stresset med å følge opp barna og ikke kunne slappe ordentlig av var problemet før, nå koser han seg bare? Anonymkode: 553c6...cb6 Jeg vil spise på resturanter med fin utsikt, spise lokal mat, se lokal kulturen, spasere i gatene, sjekke ut en foss i nærheten, ta en drink på en rooftop, nyte en solnedgang Koser seg og koser seg, han bare klager! Men han er problemet. Han tørr bare spise bolonese, for han tørr ikke bestille noe annet, for det er NOE på den tallerkenen som han ikke liker og han syntes det er for flaut å ikke spise opp. Har sagt at da sluker jeg det da, problem løst, men nei, han tørr ikke. Han klager at han er lei bolognese, men han nekter bestille noe annet. Han kan heller ikke spise frokost i restauranten, for nei, han skal ha pomfri til frokost og må ha den fra baren ved bassenget. Prøvde foreslå at vi kan dra til restauranten først, så jeg kan spise noe annet, men da satt han å uffet seg. «Gå å bestill pomfrien din da!» sa jeg, men nei, han kunne ikke det alene. Hvorfor ikke kunne han heller ikke svare på, han bare kunne ikke. Er så mye han ikke kan 🙄 Jeg føler jeg er på en barneferie med han!!! Vi kunne like godt hatt med barna hans, da hadde jeg i hvertfall hatt noen å bade med! ts Anonymkode: a8318...418 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #14 Skrevet 17. august 2022 Jeg kan skjønne at strand med og uten barn er to forskjellige opplevelser. Den ene veldig stressende. Men resten høres bare nitrist ut. Han er neppe en match for deg Anonymkode: c8c75...2ac
Carrot Skrevet 17. august 2022 #15 Skrevet 17. august 2022 Kan jeg spørre deg TS hvor lenge dere har vært et par og hva du setter pris på med han (før denne opplevelsen) 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. august 2022 #16 Skrevet 17. august 2022 Dere er nok alt for forskjellige. Det beste er nok å la han gå så slipper du å irritere deg
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. august 2022 #18 Skrevet 17. august 2022 Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Pommes frites til frokost. Javel Er jo ferie 😂
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #19 Skrevet 17. august 2022 Han er i hvert fall det største barnet. Høres ut som en type som liker å sutre. Anonymkode: b1961...31b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #20 Skrevet 17. august 2022 Jeg ler og ler. Dette er en mann jeg aldri noen sinne kunne ha vært sammen med. Veldig få kunne ha vært sammen med ham, tror jeg faktisk. Men si meg en ting, du må da ha oppdaget dette før? dere har vel vært sammen uten barn før? Uansett: Gjør det du vil alene resten av ferien og prøv å kose deg! Anonymkode: 2f4ad...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå