AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #21 Del Skrevet 19. august 2022 Stortrommadet skrev (På 18.8.2022 den 19.43): Du er rapportert for regelbrudd, man skal faktisk være hyggelig mot hverandre her inne. Men kommentaren under her er grei eller? NN her er hyggelig mot personen som blir sitert? AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 19.42): Fy søren for en dårlig sosial intelligens du har.. håper seriøst du blir banna fra forumet! Du har ingenting her å gjøre. Kvalm er du. Anonymkode: 45952...ab7 Anonymkode: f5b07...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #22 Del Skrevet 19. august 2022 On 8/18/2022 at 4:17 PM, AnonymBruker said: Jeg vil bare si at hele dagen min igår ble ødelagt pga den kommentaren, og jeg klarte virkelig ikke svare for bare gråt. Jeg håper du er stolt over den personen du er. Virkelig et flott forbilde for dine barn og kanskje barnebarn. Anonymkode: f08c5...6c0 Du får la være med å være på nett om du ikke takler negative kommentarer. (For min del tenker jeg at de som vil ha 7 unger gir fullstendig faen i verden. Det er snart 8 milliarder mennesker og jorden ødelegges pga overbefolkning.) Anonymkode: 44d07...ff1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #23 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 23.51): Glemte også å nevne det med nav. K V A L M holdning det også! Anonymkode: 45952...ab7 Deg om det. I den virkelige verden så er det de ressurssvake gjerne på Nav som får en drøss med unger Anonymkode: f5b07...ab9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #24 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 1.13): Deg om det. I den virkelige verden så er det de ressurssvake gjerne på Nav som får en drøss med unger Anonymkode: f5b07...ab9 Du er vant med et tøft liv, eller?:) Anonymkode: 45952...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #25 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er vant med et tøft liv, eller?:) Anonymkode: 45952...ab7 Jeg kommer nok ikke innunder den gruppen da jeg ikke har mange barn, samt at jeg alltid har jobbet. Synd for deg at du ikke kunne ta meg på det. Anonymkode: f5b07...ab9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #26 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 23.51): Du får la være med å være på nett om du ikke takler negative kommentarer. (For min del tenker jeg at de som vil ha 7 unger gir fullstendig faen i verden. Det er snart 8 milliarder mennesker og jorden ødelegges pga overbefolkning.) Anonymkode: 44d07...ff1 Si det til de i Afrika du, som får massevis av unger selv om de lever i fattigdom. Det er vel toppen av egoisme og å gi faen i verden. Ts kan vel i det minste ta seg av barna hun ønsker seg. Anonymkode: 08d75...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #27 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 16.17): Jeg vil bare si at hele dagen min igår ble ødelagt pga den kommentaren, og jeg klarte virkelig ikke svare for bare gråt. Jeg håper du er stolt over den personen du er. Virkelig et flott forbilde for dine barn og kanskje barnebarn. Anonymkode: f08c5...6c0 Det høres svært unormalt og bekymringsverdig ut å reagere så sterkt på en liten fillekommentar fra en ukjent person. Kanskje du burde bekymre deg mer for den psykiske kapasiteten din til å ta deg av barna du allerede har, enn infertiliteten? AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 16.45): Er du sikker på du har sterk nok psyke til å håndtere enda et barn hvis du blir ødelagt en hel dag og bare gråter pga en kommentar på KG? Anonymkode: 29f7a...e4d Dette. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Si det til de i Afrika du, som får massevis av unger selv om de lever i fattigdom. Det er vel toppen av egoisme og å gi faen i verden. Ts kan vel i det minste ta seg av barna hun ønsker seg. Anonymkode: 08d75...8db De fleste oppegående mennesker ser ast det også er en svært dårlig ide at de fattige i Afrika får for mange barn i vår overbefolkede verden. Hvorfor går du ut i fra at ts kan ta seg av barna hun ønsker? Har hun skrevet noe om familiens ressurser? Statistisk sett er det vanskeligst at folk som får 7 barn er ressurssvake mennesker som mottar diverse stønader. Men det finnes selvsagt unntak, kan hende ts er et av supermenneske som har tid og overskudd til over snitt godt betalt jobb, ork og energi til å følge opp 4-7 barn med følelser, lekser, hobbyer, fritidsaktiviteter etc, uten å belaste de eldste barna med å være barnevakt for de yngre - det er jo teoretisk mulig. Eller kanskje ts sin mann tjener flere millioner i året så de klarer å finansiere at hun er hjemmeværende med alle ørten barna. Anonymkode: 47233...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå