Gå til innhold

Sliter med barn nr 4

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter virkelig bli gravid med barn nr 4. jeg vet jeg burde være takknemlig for de jeg har, men samtidig har jeg alltid sett for meg en søskenflokk på over 7. andre som har vært i samme situasjon? 

Anonymkode: f08c5...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper at denne tråden er både sårende og provoserende for de som virkelig sliter med å få barn eller de som ikke kan få barn. Du burde skamme deg og være glad for de du har. Håper du/ dere har økonomi til å ta dere av de 7 barna du ønsker deg - hvis dere ikke lever på Nav da. Det er de som får en drøss med unger.

Nei jeg er ikke misunnelig eller bitter. Jeg er i 50 årene og er ferdig med å få barn. 

Anonymkode: f5b07...ab9

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg sliter virkelig bli gravid med barn nr 4. jeg vet jeg burde være takknemlig for de jeg har, men samtidig har jeg alltid sett for meg en søskenflokk på over 7. andre som har vært i samme situasjon? 

Hvor gammel er du? Kan være at det er alder evt som gjør at det kan ta lenger tid nå enn med de første 

Anonymkode: 08d75...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tipper at denne tråden er både sårende og provoserende for de som virkelig sliter med å få barn eller de som ikke kan få barn. Du burde skamme deg og være glad for de du har. Håper du/ dere har økonomi til å ta dere av de 7 barna du ønsker deg - hvis dere ikke lever på Nav da. Det er de som får en drøss med unger.

Nei jeg er ikke misunnelig eller bitter. Jeg er i 50 årene og er ferdig med å få barn. 

Dette var da en forferdelig unødvendig kommentar?! TS har da like mye rett på å ønske seg flere barn som alle andre, selv om hun har tre stk. Og i og med at hun allerede har tre stk, har hun antakeligvis allerede tenkt på både økonomi og oppfølgning av barna.. det er ikke er hoppe-på-prosjekt hvor man bare plutselig har sju barn en dag og så «ser man hvordan det går?».. hater virkelig holdningen din om at bare fordi man HAR barn, så kan man ikke ønske seg flere på vegne av andre som ikke kan få barn. Det er strengt tatt ikke TS sin feil. 
og hvis du ikke er bitter, er ferdig med barn, og er i femtiåra - så skjonner jeg ikke hva du gjør inne på forumet her engang! Logg av, herregud så provoserende!

Anonymkode: 45952...ab7

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var da en forferdelig unødvendig kommentar?! TS har da like mye rett på å ønske seg flere barn som alle andre, selv om hun har tre stk. Og i og med at hun allerede har tre stk, har hun antakeligvis allerede tenkt på både økonomi og oppfølgning av barna.. det er ikke er hoppe-på-prosjekt hvor man bare plutselig har sju barn en dag og så «ser man hvordan det går?».. hater virkelig holdningen din om at bare fordi man HAR barn, så kan man ikke ønske seg flere på vegne av andre som ikke kan få barn. Det er strengt tatt ikke TS sin feil. 
og hvis du ikke er bitter, er ferdig med barn, og er i femtiåra - så skjonner jeg ikke hva du gjør inne på forumet her engang! Logg av, herregud så provoserende!

Glemte også å nevne det med nav. K V A L M holdning det også!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du høres bitter ut. Hjelper ikke skrive at du ikke er det. Og hvis det er det denne delen av forumet har blitt, at man skal skamme seg for og ønske seg flere barn fordi «noen andre kan ikke få det», så er det kjempetrist. Dere som har gitt likes, burde skamme dere mer. Hilsen en som sliter med og få barn, men syns det er rom for opplevelser, ønsker og søken etter råd uansett hvor mange barn man har eller ønsker seg. 

Anonymkode: 9dac6...4d5

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr "sliter med"? Hvor gammel er du, hvor lenge har du prøvd, hva er det konkret du sliter med - ustabile sykluser, blir ikke gravid, mister? Har du/dere bedt om/fått noen medisinsk hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det her er vel ikke greit å skrive. Ts har da rett til å føle frustrasjon å sorg over å slite med å få de barna hun ønsker seg uavhengig om andre sliter med å få en. Kjære vene, det å få barn er jo en personlig greie uavhengig hva gjelder andre. Så syntes svaret ditt er ufint

Anonymkode: 10f25...e92

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg vil bare si at hele dagen min igår ble ødelagt pga den kommentaren, og jeg klarte virkelig ikke svare for bare gråt. Jeg håper du er stolt over den personen du er. Virkelig et flott forbilde for dine barn og kanskje barnebarn.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg vil bare si at hele dagen min igår ble ødelagt pga den kommentaren, og jeg klarte virkelig ikke svare for bare gråt. Jeg håper du er stolt over den personen du er. Virkelig et flott forbilde for dine barn og kanskje barnebarn.

Lett for meg å skrive, men bare prøv å ikke denne personen seriøst.

Alle må selv bestemme hvor mange barn de vil få, og selvsagt blir du bekymret når du sliter med å få barn - selv om du allerede har barn.

Jeg er selv 41, og prøver på barn nr.3, mange vil sikkert tenke jeg er for gammel etc., men om ønsket er der er det vanskelig å ikke prøve. Å sitte som 80-åring og  angre, det ønsker jeg ikke.

Vi lever bare en gang, og må prøve å gjøre livet vårt best mulig. Håper det lykkes for deg/dere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er du sikker på du har sterk nok psyke til å håndtere enda et barn hvis du blir ødelagt en hel dag og bare gråter pga en kommentar på KG?

Anonymkode: 29f7a...e4d

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du sikker på du har sterk nok psyke til å håndtere enda et barn hvis du blir ødelagt en hel dag og bare gråter pga en kommentar på KG?

bare kutt ut med å sparke noen som ligger nede. Selvsagt kan hun ha sterk nok psyke til enda et barn selv om hun ikke liker visse kommentarer på kg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fy søren for en dårlig sosial intelligens du har.. håper seriøst du blir banna fra forumet! Du har ingenting her å gjøre. Kvalm er du.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

bare kutt ut med å sparke noen som ligger nede. Selvsagt kan hun ha sterk nok psyke til enda et barn selv om hun ikke liker visse kommentarer på kg.

Du er rapportert for regelbrudd, man skal faktisk være hyggelig mot hverandre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stortrommadet skrev (16 minutter siden):

Du er rapportert for regelbrudd, man skal faktisk være hyggelig mot hverandre her inne.

Wtf?du rapporterer mitt innlegg fordi jeg forsvarer ts mot et troll som spekulerer om hennes psyke. Æsj altså, kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wtf?du rapporterer mitt innlegg fordi jeg forsvarer ts mot et troll som spekulerer om hennes psyke. Æsj altså, kvalmt.

Ups nei! Siterte feil🤣 mente den over selvsagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat begynt prøvingen med nr 4. Husk at hver prøving/graviditet kan være noe helt annet enn de tidligere gangene. Det kan være alder, arrvev og generelt mange faktorer. Kanskje du har kommet i overgangsalderen for eksempel. Du blir eldre og det blir eggene også.

Jeg fikk klaff på alle ungene på 1PP. Men jeg er forberedt på at det kan ta lenger tid nå da jeg er eldre og hatt noen fødsler bak meg. 

Ts gi F i alle som mener du ikke har rett på flere barn. Du kan få så mange barn du ønsker så lenge du selv er klar for det, og vet du har det økonomiske til å ta vare på barna. Det er hårreisende å mene at bare fordi man har barn så kan man ikke ønske seg flere. For en elendig mentalitet. 

Men kan du komme med litt mer info? Hvor gamle er dere? Har du hatt problemer før etc? 

Anonymkode: 174c4...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fy søren for en dårlig sosial intelligens du har.. håper seriøst du blir banna fra forumet! Du har ingenting her å gjøre. Kvalm er du.

Wow, for en måte å snakke til et annet menneske. Gå litt i deg selv. 

Anonymkode: be931...c5d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Wow, for en måte å snakke til et annet menneske. Gå litt i deg selv. 

Anonymkode: be931...c5d

Det er dessverre enkelte her som mener at kun deres meninger er de riktige, og at de dermed kan gå til angrep på andre. Da snakker de ikke om deres egen moral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...