AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 For litt siden var jeg innlagt på akuttpsykiatrisk og jeg ser det står i journalen at jeg fikk et angstanfall der jeg fremsto svært redd, hylgråt og ropte høyt. Jeg husker egnetlig ingenting av dette. Vet ikke helt hva jeg ropte, om det var "Hjelp meg" eller noe sånt. Har hatt ett angstanfall før i hele mitt liv og da fikk jeg bare hukommelsestap (husket ikke hvem jeg var eller hvor jeg var osv). og hyperventilerte. Hva skjedde egentlig her? Anonymkode: 51567...9c4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Det som skjedde var jo at du fikk et angstanfall. Er ikke det en grei forklaring i seg selv da? Anonymkode: e4a58...16a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det som skjedde var jo at du fikk et angstanfall. Er ikke det en grei forklaring i seg selv da? Anonymkode: e4a58...16a Har aldri hørt om noen som roper høyt når de får angstanfall? Anonymkode: 51567...9c4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det som skjedde var jo at du fikk et angstanfall. Er ikke det en grei forklaring i seg selv da? Anonymkode: e4a58...16a Også husker jeg ingenting av det. Er det også vanlig? Anonymkode: 51567...9c4
Marye Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Jeg mistet hukommelsen i 1 mnd mens jeg var på akuttpsykiatrisk husker absolutt ingenting på den tiden
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri hørt om noen som roper høyt når de får angstanfall? Anonymkode: 51567...9c4 Det er helt vanlig Anonymkode: 554f7...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Også husker jeg ingenting av det. Er det også vanlig? Anonymkode: 51567...9c4 Det er heller ikke uvanlig. Ved intens redsel er det ikke unormalt at hjernen «skrur seg av». Så det som skjedde var angstanfall Anonymkode: 554f7...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 Det er ikke uvanlig med hukommelsestap i slike tilfeller. Ved panikkannfall, så vil hjernen fokusere på å overleve, ikke lagre minner. Alt går mot overlevelse og ingenting annet. Folk som jobber på akuttpsykiatriklinikker er godt vant med mennesker som får panikkanfall og annet, så det er ikke noe du trenger å skjemmes over, eller tenke mye på. Fra egen erfaring, så er det heller ikke lurt å lese journaler om deg selv. Anonymkode: 3d8af...e85 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For litt siden var jeg innlagt på akuttpsykiatrisk og jeg ser det står i journalen at jeg fikk et angstanfall der jeg fremsto svært redd, hylgråt og ropte høyt. Jeg husker egnetlig ingenting av dette. Vet ikke helt hva jeg ropte, om det var "Hjelp meg" eller noe sånt. Har hatt ett angstanfall før i hele mitt liv og da fikk jeg bare hukommelsestap (husket ikke hvem jeg var eller hvor jeg var osv). og hyperventilerte. Hva skjedde egentlig her? Anonymkode: 51567...9c4 Hvorfor legger du ut hele journalen din på KG? Trådene vil nok bli slettet. Slutt å lage mange og hold deg til én tråd i det minste. Anonymkode: a2741...a08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå