Gjest ehh Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Var i banken idag, har visa personkort, Nordea...spurte om gebyrer..og da fikk jeg ganske usikre svar...de sa det kostet 2 kr å dra kortet i butikkene..og masse for å ta ut i minibanken(jaha??)..og ville anbefale kontanter på forhånd..deter jo litt skummelt synes jeg. Men vet noen om de tar kort på markedene i London?som camden osv?? og hvordan har dere gjort det tidligere??
En som vet Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Har vært i London og shoppet på marked, men nå husker jeg jo selvfølgelig ikke om det var camden eller et annet... Men de tok ihvertfall bare kontant der jeg var!
Søtpotita Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Var på markeda i Camden og der tok dei kun kontantar.
Catzy Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Kan liksom ikke forestille meg at de som har markedsboder står der klar med kortautomater... Men du kan jo ta ut penger i London i stedet for i Norge. Da kan du sjekke litt om priser og sånn før du tar ut tusenvis av kroner. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 DET ER Jo hvertfall ikke smart..det koster fett å ta ut penger i london..ta ut penger her i NORGE på gardemoen før reisen..så sparer du utenlandsggebyrene... 30 kr + 0.5 av beløpet!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 hva finner man på camden??miss sixty jeans feks??eller er det gamle ting liksom??og ca pris?pruting?
En som vet Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Jeg fant ingen merkeklær... Men fant en del stilige topper! Og er ikke noe problem å prute heller... Jeg sto egentlig bare å så på en topp uten at jeg hadde tenkt til å kjøpe, og da jeg sa nei til mannen oppfattet han det visst som pruting.... Hehe... Fikk en god pris for toppen da!
Gjest Varg-Menja Skrevet 24. november 2005 #8 Skrevet 24. november 2005 På markedene i Camden finner du vel alt mulig rart, men mye rocka klær, goth og fetish, som utmerket seg mest. Og hallusinogene sopper da... Jeg tok ut penger i minibank i London, og syntes ikke det var dyrt. De små bodene har stort sett ikke kortautomat, men de større butikkene hvor de selger dyrere ting tar alt av kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå