AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Kjæresten min og sønnen hans skulle opprinnelig låne hans sjefs hytte for årets fisketur, men så kunne de plutselig ikke det likevel. Han hadde fortalt det til sin nabo, som hadde tilbudt seg å låne ut sin hytte til han, mot at hun selv ble med. Dette sa kjæresten min ingenting om til meg, og mens han og sønnen var på hyttetur tekstet jeg og snakket med han flere ganger. Tre uker etter at hytteturen var over, sier kjæresten min plutselig at det ikke var noe kult å være på hyttetur med naboen sin likevel, fordi hun maste mye om matlaging. Jeg ble paff og spurte om hvorfor hun hadde vært med på hyttetur, og da fortalte han meg at sjefens hytte var opptatt og så hadde naboen tilbudt seg at han og sønnen skulle bli med på hennes hytte. Hvorfor i huleste fortalte du ikke det til meg før dere dro? spurte jeg. Her har jeg gått rundt og trodd at dere var på hytta til sjefen din, også har du vært et helt annet sted? Nei det skjønte han ikke at jeg trengte å vite, fordi hun var bare en venn og dessuten er hun 13 år eldre enn han... 🙊 Anonymkode: b01ae...1be 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Det er greit at en mann gjør slike ting, men ikke kvinner. Reis selv på tur med mannlig kompis å se hva han sier når du forteller det etter noen uker. Dette synes jeg var helt idiotisk gjort mot deg. At han ikke sa noe, var jo fordi det faktisk var for drøyt. Anonymkode: 0901e...a3d 31 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Han skjønner at det ikke var helt greit. Da hadde han jo delt det med deg på forhånd. Høres ut som han leker dum for å gjøre deg til the bad guy. Anonymkode: 79738...0f2 37
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er greit at en mann gjør slike ting, men ikke kvinner. Reis selv på tur med mannlig kompis å se hva han sier når du forteller det etter noen uker. Dette synes jeg var helt idiotisk gjort mot deg. At han ikke sa noe, var jo fordi det faktisk var for drøyt. Anonymkode: 0901e...a3d Jeg spurte faktisk hva han hadde sagt hvis jeg dro på hyttetur med en kompis han aldri hadde møtt, men da sa han at det måtte jeg bare gjøre. Saken er at det hadde han ikke taklet! Ts Anonymkode: b01ae...1be 10
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Helt ærlig så skjønner jeg ikke at du reagerer. Anonymkode: 9b71f...497 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Så du synes kontrollerende adferd er ok, ts? Eller er det bare du som har lov til å utvise den? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spurte faktisk hva han hadde sagt hvis jeg dro på hyttetur med en kompis han aldri hadde møtt, men da sa han at det måtte jeg bare gjøre. Saken er at det hadde han ikke taklet! Ts Anonymkode: b01ae...1be Kanskje han forteller sannheten? Kanskje han rett og slett er normalt oppegående og ikke sykelig kontrollerende? Du har ingen rett til å ha noen mening om hvem mannen din er venner med eller hva han finner på med dem. At enkelte kvinner og menn med tilløp til psykisk voldelighet her på kg likevel mener dette er normalt forteller intet utpver at psykisk vold altså er et enormt problem. Så mannen din har helt rett. Dette trenger du ikke vite. Det er ikke noe du kan godkjenne, og ikke noe et normalt fungerende menneske burde føle det har noe med. Anonymkode: 26334...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 Ts Damen er altfor gammel for han sa han, og det hadde aldri vært noe mellom de hvis han hadde vært singel heller, men det kan da vel ikke jeg vite. I ettertid viser det seg at naboen hans var interessert i han, og det var grunnen til at han og sønnen ble med på hyttetur. Han syntes det var litt ubehagelig sa han. Anonymkode: b01ae...1be 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #8 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du synes kontrollerende adferd er ok, ts? Eller er det bare du som har lov til å utvise den? Kanskje han forteller sannheten? Kanskje han rett og slett er normalt oppegående og ikke sykelig kontrollerende? Du har ingen rett til å ha noen mening om hvem mannen din er venner med eller hva han finner på med dem. At enkelte kvinner og menn med tilløp til psykisk voldelighet her på kg likevel mener dette er normalt forteller intet utpver at psykisk vold altså er et enormt problem. Så mannen din har helt rett. Dette trenger du ikke vite. Det er ikke noe du kan godkjenne, og ikke noe et normalt fungerende menneske burde føle det har noe med. Anonymkode: 26334...c9e (Dansk aksent:) Mine damer og herrer: en klovn! Anonymkode: 34ba7...8c6 5 1 2
Drizzt Skrevet 17. august 2022 #9 Skrevet 17. august 2022 1. Det kan være helt uskyldig 2. Det kan være noe på gang Han burde takket nei. Hadde han takket ja, så burde han fortelle deg det. Har dere ofte hemmeligheter fra hverandre? 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #10 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du synes kontrollerende adferd er ok, ts? Eller er det bare du som har lov til å utvise den? Kanskje han forteller sannheten? Kanskje han rett og slett er normalt oppegående og ikke sykelig kontrollerende? Du har ingen rett til å ha noen mening om hvem mannen din er venner med eller hva han finner på med dem. At enkelte kvinner og menn med tilløp til psykisk voldelighet her på kg likevel mener dette er normalt forteller intet utpver at psykisk vold altså er et enormt problem. Så mannen din har helt rett. Dette trenger du ikke vite. Det er ikke noe du kan godkjenne, og ikke noe et normalt fungerende menneske burde føle det har noe med. Anonymkode: 26334...c9e Jeg er ikke kontrollerende, og det er normalt folkeskikk å fortelle partner hvis man overnatter med en av motsatt kjønn som partner ikke kjenner. Hadde han fortalt meg om dette på forhånd og introdusert damen for meg, så hadde det vært helt greit for meg og jeg hadde ikke vært sjalu et sekund. Hadde det vært en kompis han dro med, tror jeg at han hadde fortalt det til meg. Han liker oppmerksomhet fra damer, selv om de er 13 år eldre Ts Anonymkode: b01ae...1be 17 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #11 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt ærlig så skjønner jeg ikke at du reagerer. Anonymkode: 9b71f...497 Ikke jeg heller. Kjæresten fortalte det "i forbifarten" flere uker senere fordi han heller ikke skjønte at dette skulle være problematisk. Men nå har han lært at TS er ei som lager drama for ingenting! Anonymkode: 8d371...28f 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #12 Skrevet 17. august 2022 Ville en kvinnelig nabo tilbydd en mann med sønn å bo på hytta sammen med henne sånn uten videre? RØDT FLAGG. Vedder på at de har noe på gang. Anonymkode: fded9...b4e 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #13 Skrevet 17. august 2022 Drizzt skrev (3 minutter siden): 1. Det kan være helt uskyldig 2. Det kan være noe på gang Han burde takket nei. Hadde han takket ja, så burde han fortelle deg det. Har dere ofte hemmeligheter fra hverandre? Han har hatt Ts Anonymkode: b01ae...1be 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #14 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts Damen er altfor gammel for han sa han, og det hadde aldri vært noe mellom de hvis han hadde vært singel heller, men det kan da vel ikke jeg vite. I ettertid viser det seg at naboen hans var interessert i han, og det var grunnen til at han og sønnen ble med på hyttetur. Han syntes det var litt ubehagelig sa han. Anonymkode: b01ae...1be Rettelse: HAN var og er interessert i henne. Og nå ror han slik at du skal tro at alt er normalt. Anonymkode: fded9...b4e 3 3
Daria Skrevet 17. august 2022 #15 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I ettertid viser det seg at naboen hans var interessert i han, og det var grunnen til at han og sønnen ble med på hyttetur. Ble han med fordi han visste at hun var interessert, eller inviterte hun fordi hun (uten at han visste det) var interessert? En liten forskjell... Litt merkelig å ikke nevne det i ettertid, men ut over det høres det jo mest ut som om han tok imot tilbudet for å ikke måtte avlyse med sønnen. Hadde det bare vært han og naboen på tur på tomannshånd ville det vært noe annet.
norw Skrevet 17. august 2022 #16 Skrevet 17. august 2022 Er nok mange som tenker at det er lettest/best å ikke si noe, og skjønner ikke at det blir baluba om man lar det være, om det kommer fram senere. Nybegynnerfeil. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #17 Skrevet 17. august 2022 Daria skrev (2 minutter siden): Ble han med fordi han visste at hun var interessert, eller inviterte hun fordi hun (uten at han visste det) var interessert? En liten forskjell... Litt merkelig å ikke nevne det i ettertid, men ut over det høres det jo mest ut som om han tok imot tilbudet for å ikke måtte avlyse med sønnen. Hadde det bare vært han og naboen på tur på tomannshånd ville det vært noe annet. Litt usikker på om han fikk vite om hennes interesse i ettertid. Ts Anonymkode: b01ae...1be 1
Drizzt Skrevet 17. august 2022 #18 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har hatt Ts Anonymkode: b01ae...1be Det er et veldig dårlig tegn. Jeg ville ikke hatt store forventninger til forholdet med en slik mann. Det kan hende det ikke skjedde noe på hytta, men uansett viser han veldig dårlig dømmekraft som kan føre til utroskap senere hvis det ikke har skjedd ennå. Røde flagg hele veien. 5 2
Tanuki Skrevet 17. august 2022 #19 Skrevet 17. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke jeg heller. Kjæresten fortalte det "i forbifarten" flere uker senere fordi han heller ikke skjønte at dette skulle være problematisk. Men nå har han lært at TS er ei som lager drama for ingenting! Anonymkode: 8d371...28f ja særlig. a) Han var ikke på den hytten han sa han skulle være, og sa ingenting enda han og kjæresten snakket på tlf. Bare dette er merkelig nok. b) Nevnte ikke at nabodama "krevde" å få bli med på hyttetur. ....Hadde han vært ærlig ville han sagt nei, eller invitert kjæresten med også. Hadde jeg fått vite 3 uker senere at kjæresten hadde dratt på hyttetur alene med en dame og ikke sagt noe til meg hadde jeg bedt ham pakke kofferten. 12 4
Tanuki Skrevet 17. august 2022 #20 Skrevet 17. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Litt usikker på om han fikk vite om hennes interesse i ettertid. Ts Anonymkode: b01ae...1be TS, han tror du er er helt idiot. Hvorfor gidder du, han lyver til deg og legger all skyld på den andre dama. Jeg hadde aldri klart å stole på en mann som holdt på slik. 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå