Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur til Lillestrøm til helga.

Har med 4 stk mellom 12 og 16 og vil bruke fredags kvelden på å gjøre noe gøy med de.

Ala actionhouse, bowling, lazertag, escaperoom osv.

Noen som har noen tips??

Anonymkode: f44b0...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillestrøm har dårlig tilbud for ungdom desverre. Men én 5 min togtur unna, til Lørenskog, der finner dere Snø rett ved stasjonen. Der er det en stor trampolinepark😊. Like morro for voksene også👍

Anonymkode: ec864...3d0

Skrevet

Er selvfølgelig mulighet til å leie alpint, snowboard eller langrennsutstyr også😊

Anonymkode: ec864...3d0

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal en tur til Lillestrøm til helga.

Har med 4 stk mellom 12 og 16 og vil bruke fredags kvelden på å gjøre noe gøy med de.

Ala actionhouse, bowling, lazertag, escaperoom osv.

Noen som har noen tips??

Det er bowling på Strømmen og på Skedsmohallen (ved Åråsen stadion) . På Strømmen er det jo mye utvalg av restauranter og butikker også, men tror det er 18 års grense på bowlingen på kvelden 😬

Ellers finnes jo det meste av slike tilbud i Oslo, som er 10 minutter unna med tog :) Jeg ville nok tatt toget inn til Oslo! 

Anonymkode: 169c9...92b

Skrevet

Takk for tips 😊😊

Så på Google maps at der var 1 t med tbane til Oslo, derfor vi slo det litt fra oss 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for tips 😊😊

Så på Google maps at der var 1 t med tbane til Oslo, derfor vi slo det litt fra oss 😅

Toget, bla. L13 til Drammen går direkte fra Lillestrøm til Oslo S på 10 min. Begynte å tenke hva som finnes i selve Lillestrøm og foruten kino er det svært lite dessverre. Bor 4 km utenfor sentrum selv. 

Anonymkode: d311b...1b7

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips 😊😊

Haha, det er ikke T-bane i Lillestrøm 🙈

Tog går direkte mellom Lillestrøm og Oslo flere  ganger i timen, det er veldig praktisk. Jeg bor i Lillestrøm og drar ofte inn til Oslo for å møte venninner, trilletur osv.

Ikke ta lokaltoget bare (L1), det stopper på alle stopp. 

Anonymkode: 169c9...92b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...