AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Skal en tur til Lillestrøm til helga. Har med 4 stk mellom 12 og 16 og vil bruke fredags kvelden på å gjøre noe gøy med de. Ala actionhouse, bowling, lazertag, escaperoom osv. Noen som har noen tips?? Anonymkode: f44b0...cea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Lillestrøm har dårlig tilbud for ungdom desverre. Men én 5 min togtur unna, til Lørenskog, der finner dere Snø rett ved stasjonen. Der er det en stor trampolinepark😊. Like morro for voksene også👍 Anonymkode: ec864...3d0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Er selvfølgelig mulighet til å leie alpint, snowboard eller langrennsutstyr også😊 Anonymkode: ec864...3d0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Skal en tur til Lillestrøm til helga. Har med 4 stk mellom 12 og 16 og vil bruke fredags kvelden på å gjøre noe gøy med de. Ala actionhouse, bowling, lazertag, escaperoom osv. Noen som har noen tips?? Anonymkode: f44b0...cea Det er bowling på Strømmen og på Skedsmohallen (ved Åråsen stadion) . På Strømmen er det jo mye utvalg av restauranter og butikker også, men tror det er 18 års grense på bowlingen på kvelden 😬 Ellers finnes jo det meste av slike tilbud i Oslo, som er 10 minutter unna med tog Jeg ville nok tatt toget inn til Oslo! Anonymkode: 169c9...92b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Takk for tips 😊😊 Så på Google maps at der var 1 t med tbane til Oslo, derfor vi slo det litt fra oss 😅 Anonymkode: f44b0...cea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for tips 😊😊 Så på Google maps at der var 1 t med tbane til Oslo, derfor vi slo det litt fra oss 😅 Anonymkode: f44b0...cea Toget, bla. L13 til Drammen går direkte fra Lillestrøm til Oslo S på 10 min. Begynte å tenke hva som finnes i selve Lillestrøm og foruten kino er det svært lite dessverre. Bor 4 km utenfor sentrum selv. Anonymkode: d311b...1b7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #7 Skrevet 17. august 2022 53 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for tips 😊😊 Så på Google maps at der var 1 t med tbane til Oslo, derfor vi slo det litt fra oss 😅 Anonymkode: f44b0...cea Haha, det er ikke T-bane i Lillestrøm 🙈 Tog går direkte mellom Lillestrøm og Oslo flere ganger i timen, det er veldig praktisk. Jeg bor i Lillestrøm og drar ofte inn til Oslo for å møte venninner, trilletur osv. Ikke ta lokaltoget bare (L1), det stopper på alle stopp. Anonymkode: 169c9...92b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå