AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Hei. Jeg skal starte å studere snart men jeg kjenner at jeg føler meg litt sliten og lei av å studere og vurderer å ta friår. Jeg tok friår ifjor også, men jeg brukte friåret på å studere og ta opp andre fag som jeg ville legge til i vitnemålet mitt. Jeg har kommet inn på studiet mitt, og jeg har egentlig studiestart neste uke men jeg er så ekstremt sliten av å studere at jeg ikke vet om jeg gidder ennå. Kan man velge å droppe ut av en studie første uka også komme inn igjen til neste år dersom man vil studere igjen? Stedet jeg studerer i har rullerende opptak så jeg tror ikke det vil være så vanskelig for meg. Men hva tenker dere? Anonymkode: 402ca...90e
MollyJones Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Hva skal du gjøre istedenfor? Drive dank eller jobbe?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 MollyJones skrev (2 minutter siden): Hva skal du gjøre istedenfor? Drive dank eller jobbe? Jeg har jobb, så jeg skal vel jobbe. Jeg vil også brukte denne tiden til å gå ut mer, trene og blant annet prøve meg på en kurs innenfor studiet jeg skal ta slik at jeg er ordentlig klar til neste år. Anonymkode: 402ca...90e
Portia Catonis Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Ikke dropp ut. Det ene friåret blir lett to, så tre.. så 10. Det er helt annerledes å studere enn å være skoleelev, så ikke tenk at du er lei😉
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #5 Skrevet 17. august 2022 Portia Catonis skrev (1 time siden): Ikke dropp ut. Det ene friåret blir lett to, så tre.. så 10. Det er helt annerledes å studere enn å være skoleelev, så ikke tenk at du er lei😉 Er ikke lei av selve skolelivet, men jeg skal ikke akkurat studere noe enkelt heller. Det kommer til å kreve enormt mye tid og energi og det er det som kommer til å være slitsomt hvis jeg ikke er klar mentalt. Jeg planlegger å studere 100% igjen etter dette året, jeg vil helst ikke jobbe resten av livet mitt hvor jeg gjør nå. Dette er bare noe jeg vil gjøre for å roe kroppen og hjernen litt. Jeg lurer egt bare på om andre har erfaringer Anonymkode: 402ca...90e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #6 Skrevet 17. august 2022 Kanskje du kan søke permisjon, og beholde plassen til neste høst? Anonymkode: f7fb2...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå