Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 40 år, kjekk og veltrent. Har en flott kone gjennom 10 år, hun er slank og vakker, det er mange som er misunnelige på meg. Problemet er at hun har mye luft i magen, og promper endel i upassende situasjoner. Feks ved matbordet, i sofakroken og om natta når hun sover. Dette er turnoff for meg, og jeg lurer nå på å avslutte forholdet. Jeg har ikke turt å ta opp dette med henne. Hva ville dere gjort i samme situasjon?

Anonymkode: d1394...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump henne. Damer som prumper er turn off.

Anonymkode: af0ea...419

• Liker 1
Skrevet

Du ligger også og fiser i søvne. Ingen mennesker klarer å la være og fise i søvne. Det er naturlig å slippe ut gass fra tarmene. Det må vi, ellers dør vi. Uten gass har man ingen normalt fungerende tarm.

Du kan be henne begrense fisingen og gå et annet sted og slippe dem når dere sitter ved siden av hverandre i sofaen. Det burde være lov. Da er hun våken og kan gjøre noe med det.

Ved matbordet? Da hadde jeg blitt sur om noen slapp en fis altså. Uappetittelig. Der kan du kreve at hun holder seg eller flytter seg ut av rommet før hun fiser, og så kommer og setter seg ved bordet igjen etterpå.

Men jeg tror at du bør innfinne deg med at menneskets tarmsystem fungerer slik at det produserer litervis med gass hver eneste dag. Du kommer ALDRI, og jeg understreker aldri, til å finne deg en kvinne som IKKE promper. Det kan jeg love deg. Så jo før du innser og innfinner deg med at et er normalt, jo bedre.

• Liker 7
Skrevet

Kanskje finne ut om ho har noen matvarer hun reagerer/er allergisk mot? Kan hende det hjelper

Anonymkode: 716ab...b4d

Skrevet

Haha... hahahaha! Forsøk på trolling blir bare teitere og teitere 😉

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun føler seg komfortabel nok rundt deg til å prompe, ta det som et kompliment :fart2:😙🤓

• Liker 3
Skrevet

Æsj…..Fising ved matbordet er bare ekkelt. Blir ho ikke flau?

Anonymkode: ba790...11b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en mann på 40 år, kjekk og veltrent. Har en flott kone gjennom 10 år, hun er slank og vakker, det er mange som er misunnelige på meg. Problemet er at hun har mye luft i magen, og promper endel i upassende situasjoner. Feks ved matbordet, i sofakroken og om natta når hun sover. Dette er turnoff for meg, og jeg lurer nå på å avslutte forholdet. Jeg har ikke turt å ta opp dette med henne. Hva ville dere gjort i samme situasjon?

Akkurat ved matbordet er promping uaktuelt, men sett bort fra det så er det mer dumpegrunn at en dame aldri promper spør du meg.

Fiffig at du følte det hadde betydning for spørsmålet å få med at du er kjekk og veltrent  :ler:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

og om natta når hun sover.

😂😂

Anonymkode: 1d526...284

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor er det relevant at du er kjekk og veltrent?

Ellers: Det er naturlig for folk som lever i gode parforhold at det kan prompes. Hvis du lurer på å avslutte forholdet på grunn av dette er du bare dum. 

Men, ja - dette må være trolling. Den kjekke og veltrente mannen med den vakre fisekona vurderer å avslutte forholdet, men har ikke en gang våget å snakke med kona om prompingen hennes. Hahahaha. Dummere blir det ikke. Du glemte for øvrig å skrive at du er velutstyrt også.

Anonymkode: 31ca5...13f

• Liker 3
Skrevet

Ts her. 

Dette med prompinga er relativt nytt. Vi har vert gift i 10 år, men det er først nå siste året dette har tatt seg opp. Vi har alltid vert bevisst på å vere delikate og appetittlige for hverandre. Holde oss i form, vere veltrente, unngå kroppslukt, selvbruning på vinteren, velstelt frisyre. Men nå virker det som hun gir blaffen når hun promper høylydt foran meg. Jeg har aldri hørt henne prompe før. Lukter gjør det også. Hun ser fremdeles bra ut, og får mange komplimenter og lange blikk på gaten, noe jeg også forøvrig får ofte. Jeg trener 5-6 dager i uken, både styrketrening og kondisjon, så det er jo hyggelig at det viser igjen. Jeg blir jo bekymret for hva det neste blir.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor er det relevant at du er kjekk og veltrent?

Ellers: Det er naturlig for folk som lever i gode parforhold at det kan prompes. Hvis du lurer på å avslutte forholdet på grunn av dette er du bare dum. 

Men, ja - dette må være trolling. Den kjekke og veltrente mannen med den vakre fisekona vurderer å avslutte forholdet, men har ikke en gang våget å snakke med kona om prompingen hennes. Hahahaha. Dummere blir det ikke. Du glemte for øvrig å skrive at du er velutstyrt også.

Anonymkode: 31ca5...13f

Ler så eg griner😀 «Den vakre Fisekona» Hahahahaha…Enig at dette må være trolling. Uansett ett relevant tema. Kjerringa mi promper når vi kjører inn i tuneller, når eg ikke kan ta ned vinduet. Er jo begrensa hvor lenge eg klarer å holde pusten… først var det humor/morsomt og vi lo av det, men nå synst eg det bare er slitsomt, spesielt i lange tuneller som operatunellen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ler så eg griner😀 «Den vakre Fisekona» Hahahahaha…Enig at dette må være trolling. Uansett ett relevant tema. Kjerringa mi promper når vi kjører inn i tuneller, når eg ikke kan ta ned vinduet. Er jo begrensa hvor lenge eg klarer å holde pusten… først var det humor/morsomt og vi lo av det, men nå synst eg det bare er slitsomt, spesielt i lange tuneller som operatunellen

Æsj🤢så ekkelt og ekkel kone du har.

Anonymkode: 4caff...8a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mener DU det er dumpegrunn så ER det dumpegrunn. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: 3a709...bac

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ts her. 

Dette med prompinga er relativt nytt. Vi har vert gift i 10 år, men det er først nå siste året dette har tatt seg opp. Vi har alltid vert bevisst på å vere delikate og appetittlige for hverandre. Holde oss i form, vere veltrente, unngå kroppslukt, selvbruning på vinteren, velstelt frisyre. Men nå virker det som hun gir blaffen når hun promper høylydt foran meg. Jeg har aldri hørt henne prompe før. Lukter gjør det også. Hun ser fremdeles bra ut, og får mange komplimenter og lange blikk på gaten, noe jeg også forøvrig får ofte. Jeg trener 5-6 dager i uken, både styrketrening og kondisjon, så det er jo hyggelig at det viser igjen. Jeg blir jo bekymret for hva det neste blir.

Herregud for et slitsomt forhold hvis man alltid skal måtte «ta seg ut for hverandre».. Håper dette er en trolletråd.

Anonymkode: 5d628...7bb

Skrevet

Damepromp må folk tåle 

Anonymkode: 993cf...4de

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. 

Du har levd med henne i 10 år uten og høre henne prompe før? Er hun et medisinsk mirakel? Du selv, promper aldri heller? 

Anonymkode: 8bdc7...e08

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Holde oss i form, vere veltrente, unngå kroppslukt, selvbruning på vinteren, velstelt frisyre.

Ikke du også, vel?!

Skrevet

Kanskje hun har IBS? Det har jeg, og da klarer jeg ikke alltid å holde igjen promp. Veldig flaut og vanskelig, særlig da på offentlig sted. Gruer meg ofte til å gå ut steder der jeg ikke vet om jeg kan "gjemme meg" hvis det skjer.

Anonymkode: 3b9ef...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...