AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Jeg flytter ut av kollektivet og inn i min første egne leilighet. Jeg kommer ikke til å ta med meg de slitte/ødelagte ikea-sakene når jeg reiser fra kollektivet og starter å kjøpe kjøkkenutstyr mer eller mindre fra scratch. Jeg tenker kanskje å bestille alt jeg trenger fra 1 eller to nettbutikker, men er usikker på hvilke/hvor dyre butikker jeg skal velge. Gar dere noen gode tips? Her er handlelisten (si gjerne fra om noe mangler): -1 passe god kokkekniv -1-2 mindre kniver til grønnsaker, gjerne litt mindre fine som jeg kan ta i oppvaskmaskin - Skjærefjøler til grønnsaker - 1-2 Stekepanner med belegg - 1 suppekjele, 1 sausekjele - Visp, 2-3 stekespader i plast eller med silikonbelegg, ause, sleiv i silikon - Hvitløkspresse som ikke er jævlig å pirke ut av - skarpt rivjern som ikke blir skjemt med en gang - Litermål og desilitermål, gjerne rustfritt stål - 1-2 skikkelige bakeboller - Fine grytekluter og kjøkkenhåndklær Har: kjøkkenvekt, brødfjøl, stavmikser, jernpanne, servise til å spise fra Anonymkode: da658...1a4
Mardina Skrevet 17. august 2022 #4 Skrevet 17. august 2022 Ikea. Noen av det kjøkkenutstyret jeg har fra Ikea, har jeg hatt i mange, mange år. Men anbefaler å dra til varehuset, for jeg tror de har ganske dyr frakt 🤔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå