Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med noen funderinger.

Dama har en venn som hun påstår bare er en venn, som hun ikke har hadd noen relasjon til på noevis. Annet enn at hu kysset han på kinnet da de var russ.

For å gjøre kort historie lang,

så tok jeg dama på bargjerning for en form for utroskap, tidligere. (Ikke med den personen her)

Men jeg ble desperat og søkte svar… snoket på mobilen hennes, og fant da denne personen. Men ikke noe som har skjedd under vår tid sammen da.

Men jeg luktet lunten at det var en ex..

Så gikk det litt tid, så skulle hun være med Å hospitere hos legevakt (der den personen jobber)

Da spurte jeg, ok så du skal ut på kjøre tur med exen din?

-Nei han er ikke noe ex fikk jeg til svar.

så fortalte hun om studie tiden og at hun kysset han på kinnet når de var russ.

Men jeg så jo mld da jeg snoket. så jeg vet det har vært mer enn et kyss. mer enn et one nights..for det var meldinger om når de skal på date og være nakne sammen osv..

i tilegg noen meldinger som er sendt når vi var sammen da.

Mer invitasjon fra han til henne om å komme på besøk. 

Og at hun meldte han for å høre om han kunne komme å sjekke blodtrykk og lytte på hjertet.. hvis han var på legevakt den dagen, og kjørte rundt..

Poenget er vel at ja jeg er kanskje litt sjalu og vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med henne om at jeg vet hun lyver.. igjen…

Da jeg tok henne på bargjerning tidligere.. var med et annet ex.. som hu en gang tidligere (2år tidligere) hade innrømmet at var en plagsom ex, som skrev gris sms til henne iblandt.)

Som hun måtte fortelle da hun åpnet smsen når hun lå på arma. så hun trodde jeg så noe.

Den gangen sa jeg ifra om at jeg ikke satte særlig pris på at han holdt på sånn. Og at hun kunne hilse dette.

hun lovet da uoppfordret til å fjerne og blokkere.

4 år senere dukket samme ex opp. da satt de å grisesnappet. men den historien hører ikke til den her da.

For etter dette så viste det seg hun hade flere slike exer som hu hade kontakt med som skrev sånn. og hver gang.. som jeg spurte ja hvem er han: En venn. men så viser det seg at jeg hade rett..

Vi har jobbet hardt for å prøve å få ting til å fungere igjen. men sliter mye da jeg vet hun atter igjen lyver..

Tilliten har fått seg knekk på knekk..

Vi har startet online terapi… der de sier at hun må legge kortene på bordet..

vi skal snart i vanlig terapi..

jaja lei av løgner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Bargjerning?

Ja midt i akten.  

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Veit skrev (2 minutter siden):

Ja midt i akten.  

Tatt på fersken/fersk gjerning eller bar gjerning.

Skrevet

Om hun er notorisk utro og lyver er det vel bare en ting å gjøre!

Anonymkode: 0fe9f...65e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om hun er notorisk utro og lyver er det vel bare en ting å gjøre!

Er vel det de kaller micro utroskap.. men løgnene som hun lovet å slutte med.. gjør det ikke bedre

Skrevet

Men snoking på telefon er verre enn å lyve om ex. 

• Liker 1
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (20 minutter siden):

Bargjerning?

Hun klina med en på en bar

Anonymkode: 2c855...10e

Skrevet

Har ikke noen gode råd dessverre. Hun høres ikke pålitelig ut.

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 minutt siden):

Men snoking på telefon er verre enn å lyve om ex. 

Det er ikke bra nei. Men jeg synes ikke det er verre.. når alt bunner i utroskap.. med mye løgner! jeg har nesten måttet «dra» løgnen ut av henne.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun klina med en på en bar

Er vel en fornorsking av bar gärning som er tatt på fersken på svensk.

Har ikke nødvendigvis noe med bar å gjøre.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Veit skrev (3 minutter siden):

Det er ikke bra nei. Men jeg synes ikke det er verre.. når alt bunner i utroskap.. med mye løgner! jeg har nesten måttet «dra» løgnen ut av henne.

Hvorfor tar du til takke med denne damen?

Skrevet

Spørsmålet er vel hva du skal med en partner som ikke gjør noe for å være din tillit verdig? Man kan ha så mye terapi man vil, det hjelper ikke når viljen ikke er til stede fra hennes side. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken utroskap har hun egentlig begått? Du skriver "en form for utroskap". Å lyve om ekser er ikke utroskap i seg selv. Det er lov å la fortid være fortid og ikke alt nåværende kjærester skal være informert om...

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tar du til takke med denne damen?

Nei på mange måter så føler jeg at hun angrer.. og at det er oss hun vil ha… men blir litt betenksom når jeg vet at hun lyver. Lyver hun fordi hun er redd for konsekvensen? eller er hun redd for at det skal bli «ekkelt» da de nesten jobber på samme huset… 

Hade ikke tenkt å kreve av henne å skifte jobb… men synes at jeg fortjener sannheten.. når vi snakker om ting.

Skrevet
Hippogriff skrev (5 minutter siden):

Spørsmålet er vel hva du skal med en partner som ikke gjør noe for å være din tillit verdig? Man kan ha så mye terapi man vil, det hjelper ikke når viljen ikke er til stede fra hennes side. 

Nei det er vel litt den følelsen jeg sitter med.. når hun lyver på så mye.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken utroskap har hun egentlig begått? Du skriver "en form for utroskap". Å lyve om ekser er ikke utroskap i seg selv. Det er lov å la fortid være fortid og ikke alt nåværende kjærester skal være informert om...

Som jeg skrev lengre opp. Det kalles visst for micro utroskap. hva jeg vet så har det ikke skjedd noe fysiskt. Men grisemelder og fortsetter med det etter hun lovte å slutte.

(med exer)

Og i ettertid av de 2 første gangene (som jeg vet om) så dukket det opp mye spørsmål hos meg selvfølgelig.. og sakte men sikkert har sannheten kommet ufrivillig fram.

Det er flere.. 

Skrevet

Triste saker ts. Du kan regne med at dette kun er toppen av isfjellet. Her er det dessverre bare en ting å gjøre og det er å gjøre det slutt. Hvorfor? Fordi dette vil bare ødelegge deg mer og mer. At du er sjalu? Det er ikke det dette handler om. Det handler om ei som åpenlyst er utro mot deg på mange plan.

Hvor mye skal du finne deg i?

Anonymkode: 4e527...739

Skrevet

Jeg er forvirret - tok du dama på fersken med en annen? Og et ikke er første gang? Og hun lyver? Og dere har vært sammen i flere år? og du er opphengt i at hun ikke innrømmer at denne fyren på legevakta er en eks og ikke en gammel klassekamerat? 

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden):

Er vel en fornorsking av bar gärning som er tatt på fersken på svensk.

Har ikke nødvendigvis noe med bar å gjøre.

Synes "bargjerning" var mye bedre tolket som "ugjerning gjort på bar", var det jeg trodde da jeg leste teksten. Vi kan ta over begrepet og la det bety det nå, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...