AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Skrevet 17. august 2022 Hei! Er i uke 31 nå og vært syk i over en uke med halssmerter osv. legevakten trudde det var bakterieinfeksjon så startet på antibiotika kur og var hos legen igjen Idag hvor det viste seg at han mener jeg har et herpes sår bak i halsen ved mandlene og grunnen til at antibiotikaene ikke har funket er fordi det ikke er bakterie såklart … ble spurt om jeg har hatt oralsex osv noe jeg ikke har hatt så synes det er veldig merkelig … er det andre som har gått gjennom det samme noen gang ? Føler meg litt rådvill her 🤦🏻♀️ Anonymkode: 28294...04a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2 Skrevet 17. august 2022 Nei, men jeg har i underlivet. Herpes er noe herk. Jeg går vanligvis fast på antivirale medisiner for å unngå utbrudd, men det kan jeg ikke gå på når jeg er gravid (bortsett fra rett før fødselen). Har akkurat blitt ferdig med et uhyggelig angrep av herpes i anus😩 Anonymkode: 08864...b1e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #3 Skrevet 17. august 2022 Du kan vel ha fått det fra noen som har munnsår da? Er ikke så mye å gjøre enn å vente på at det går over. Antiviralemidler fungerer kun om man tar de før eller helt i starten av et utbrudd. Anonymkode: 717c3...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå